Τι Είναι Η Εμπορευματοποίηση Της Τέχνης : Συλλέξαμε την καλύτερη πηγή για αυτό το θέμα και σας την παραθέτουμε μαζί με άλλες πληροφορίες.
Τι Είναι Η Εμπορευματοποίηση Της Τέχνης
Η εμπορευματοποίηση της τέχνης είναι δεδομένη, αλλά οι καταβολές της πάνε πίσω έως την Αναγέννηση, στους μεγάλους δασκάλους και στους πλούσιους πάτρωνές τους. Το status που επιφέρει και η χρήση της ως επένδυσης γνωρίζουν απαράμιλλη έξαρση, όμως το χρηματιστήριο της τέχνης χρονολογείται τουλάχιστον από τον 19ο αιώνα. Στο τρέχον φως της ποπ κουλτούρας ο καθένας αισθάνεται ότι έχει δικαίωμα στην ταύτιση με ό,τι κατανοεί από τον Πικάσο, τον Νταλί, τον Ρόθκο, τον Πόλοκ. Ομως, αυτό που ο εκδημοκρατισμός των κάποτε μεγάλων αιρετικών δεν μπορεί να υποκαταστήσει είναι το πλαίσιο όπου αναδείχθηκε η ριζοσπαστικότητά τους. Σήμερα, η καθολική αποδοχή του Πικάσο ουσιαστικά τον ισοπεδώνει: εκείνος πια είναι το μέτρο, το status quo, το κατεστημένο. Και δύσκολα κατανοεί κανείς μέσα στην πανσπερμία των αναπαραγωγών, των μιμήσεων, των αντιγραφών, το μέγεθος της ρήξης του Πάμπλο και των ομοτέχνων του με τους αιώνες της αναπαραστατικής τέχνης. Διά του franchise της εικόνας του σε κούπες, μπλούζες, mousepads, ο ίδιος (όπως και μια πλειάδα κορυφαίων, από τους ιμπρεσιονιστές μέχρι τον Αντι Γουόρχολ) διασφαλίζει την αθανασία και οι κληρονόμοι του πακτωλούς χρημάτων. Ωστόσο, η πεμπτουσία της διαφοράς του αναγκαστικά φθίνει. Η ιδιοποίηση του Πικάσο τον καθιστά τμήμα της ταυτότητας του καθενός. Αυτή, βέβαια, είναι και η μοίρα όλων των μεγάλων: να ξεφεύγουν από τα μέτρα τους και να εξισώνονται με τα δικά μας. Δίπλα στον Σαίξπηρ μπορεί για κάποιον να είναι ο Μικ Τζάγκερ. Δίπλα στον Βαν Γκογκ μπορεί να βρίσκεται ο Λιονέλ Μέσι. Δίπλα στον Picasso ένα Toyota Corolla.
Πηγή tovima.gr >>>
Χρήστες που ενδιαφέρθηκαν για το παραπάνω βρήκαν χρήσιμα και τα:
Τι Είναι Ο Ρατσισμός Ο Σεξισμός Ο Εθνικισμός
Ο ρατσισμός, ο σεξισμός, ο εθνικισμός είναι παραδείγματα τέτοιων μύθων που δικαιολογούν την άνιση κατανομή του πλούτου και της εξουσίας. Αυτοί που έχουν υψηλές μετρήσεις σε αυτή την κλίμακα τείνουν να θεωρούν τον κόσμο ως ζούγκλα στην οποία οι δυνατότεροι καταφέρνουν να φτάσουν στην κορυφή. Είναι διατεθειμένοι να πουν ψέματα, να κλέψουν και να εξαπατήσουν για να το καταφέρουν”. Συζητώντας με τον κο Πανούση διαπιστώνουμε ότι και οι δύο έχουμε εμπειρίες από τέτοιου είδους προσωπικότητες Ανθρώπους που ενώ έχουν παίξει σε όλα τα επίπεδα αναξιοκρατίας, κατακεραυνώνουν δημόσια την ελληνική διαφθορά που πνίγει για παράδειγμα τις επιχειρήσεις. Στις προσωπικές κουβέντες σου εξηγούν πώς κλέβουν την εφορία, γιατί είναι περήφανοι, και πώς θα γίνει να βγάλουν τα λεφτά τους στο εξωτερικό. Μαντεύω ότι το έχουν ήδη κάνει, απλά ψάχνουν για συνένοχους. “Η αλλαγή αφορά τους άλλους” λέει ο κος Πανούσης. “Η χώρα δεν έχει κοινωνικό συμβόλαιο. Δεν είναι κράτος είναι ομοσπονδία, το κράτος των δικαστών, των γιατρών κλπ. Έχουμε δομικό και όχι οικονομικό πρόβλημα. Οι μικρομεσαίοι που φτιάχτηκαν από το 80 και μετά, χωρίς βάση, δομές και ξαφνικά τους προέκυψε ο νεοπλουτισμός δεν έχουν διάθεση να γυρίσει εκεί που έμεναν. Η κυρία που βρέθηκε από τα Σεπόλια στην Εκάλη δεν ξαναγυρνάει πίσω. Αυτή η τάξη μας οδηγεί σε ακρότητες. Αυτή δεν θέλει να χάσει τα προνόμιά της”. Κάτω από τα κείμενα των ειδησεογραφικών sites, ιδιαίτερα όσα εκφράζουν μια άποψη του συντάκτη είναι συνηθισμένο πια τα προσβλητικά σχόλια να στοιβάζονται το ένα πάνω στο άλλο. Ανώνυμα είναι όλα, και όταν πρόκειται για 2-3 η αντιπάθεια είναι σίγουρα προσωπική, σε βρίζει κάποιος που σε ξέρει, όταν είναι πολλά σε βρίζει κάποιος άγνωστος που αισθάνεται ότι είσαι στο αντίπαλο στρατόπεδο. Το αστείο είναι ότι σε βάζει εκείνος σε όποιο στρατόπεδο θέλει. Τις περισσότερες φορές είσαι άσχετος, διεφθαρμένος ή πληρωμένος προνομιούχος, αλλά το αν είσαι κουμούνι ή φασίστας εξαρτάται τελείως από τον σχολιαστή, και όχι από αυτά που πραγματικά γράφεις. Το τρολάρισμα, η ανώνυμη προσβολή, είναι χαρακτηριστικό του ίντερνετ όσο και η παραληρηματική έκφραση. Ξεκίνησε στα φόρουμς, λογικό ήταν να φτάσει στα σχόλια, ειρμός δεν βγαίνει συνήθως, μόνο ένα αόριστο μίσος, τουλάχιστον σίγουρα οργή. Ο κος Πανούσης πιστεύει ότι πρέπει να ηρεμήσουμε: “η κοινωνική οργή εκφράστηκε στις εκλογές. Αλλά δεν μπορεί να εκφράζεται για χρόνια απέναντι σε ένα σύστημα που σάπισε. Αυτό αναγκαστικά οδηγεί σε ακραίες λύσεις. Μια μόνιμη κοινωνική οργή οδηγεί σε φασισμό, όχι σε περισσότερη δημοκρατία. Τα πολιτικά υποκείμενα που θέλουν να παίξουν στην μόνιμη κοινωνική οργή με μηνύματα όπως “σε αδικούνε κι εσύ δεν κάνεις τίποτα¨, δεν οδηγούν πουθενά παρά σε εμφύλιο και διχασμό. Αν φτάσουμε στη λογική του κοινωνικού μίσους και της καταστροφής των πάντων, αφού εμείς δεν είμαστε οι ευνοημένοι του συστήματος, θα πάμε σε μια κοινωνία άλλου τύπου. Μια κυβέρνηση που δεν μπορεί να αποκτήσει το μίνιμουμ της συναίνεσης, της ανοχής και της νομιμοποίησης πόσο μπορεί να ζήσει; Και πόσο μπορεί να ζήσει η δημοκρατία αν συνέχεια αμφισβητούνται οι θεσμοί της;¨ Η άνοδος της Χρυσής Αυγής δίχασε όσους πιστεύουν στην δημοκρατία σε αυτή τη χώρα. Δεν ξέραμε αν θα έπρεπε να συνομιλούμε δημοσίως με αυτούς τους ανθρώπους, αν θα έπρεπε οι αρνητές της δημοκρατίας να απολαμβάνουν τα προνόμιά της. Υπάρχουν αυτοί που υποστηρίζουν ότι έτσι εκτίθενται, ότι όταν τους δίνεις δημόσιο βήμα τους επιτρέπεις να αυτοακυρωθούν, δεν μπορεί να μην βλέπει ο κόσμος ότι είναι νεοναζί, βίαιοι τραμπούκοι με παρανοϊκές ιδέες και συμπεριφορά. Ενα πρόσφατο βιβλίο που κυκλοφόρησε στην Αμερική από τον καθηγητή στην Νομική Σχολή του NYU, Τζέρεμι Γουόλντρον, λέγεται “Η επιβλάβεια της ρητορικής μίσους”. Ο Γουόλντρον προτείνει ότι ο προσβλητικός λόγος που απευθύνεται σε μειονότητες θα πρέπει να μην προστατεύεται από το αμερικάνικο σύνταγμα. Οι λόγοι είναι απλοί: γιατί βλάπτει τους στόχους του και υπονομεύει το δημόσιο αγαθό που είναι η κοινωνία χωρίς αποκλεισμούς. Νομίζω ότι εμείς έχουμε νόμους κατά των λιβέλων, των προσβολών και της συκοφαντικής δυσφήμισης. Η ρητορική μίσους των Νεοναζί δεν πρέπει να αντιμετωπίζεται ως ένα επικοινωνιακό πείραμα: αφήστε τους να μιλήσουν ή μην τους αφήνετε επειδή ο κόσμος θα έχει αυτή ή την άλλη αντίδραση. Πρέπει να αντιμετωπίζεται ως αυτό που είναι, και είναι προσβολή. Τους απαγορεύεις να προσβάλουν....
Πηγή tovima.gr >>>
Τι Είναι Το Viridis Genii Ως Οντότητα
Το Viridis Genii ως Οντότητα είναι πολύ μεγαλύτερη από όσο μπορούμε να φανταστούμε, και το πιθανότερο είναι πως ενυπάρχουμε ήδη μέσα της, αφού οτιδήποτε βρίσκεται μέσα στην ευρύτερη περιοχή εντάσσεται στην συλλογική του διάννοια. Κατανοώντας πως βρίσκεται παντού τριγύρω, αλλά και σεβόμενοι την θεική του υπόσταση το προσεγγίζουμε με τον απαιτούμενο σεβασμό, ανεξάρτητα από την υπερβατική τεχνική που θα επιλέξουμε για να επιτύχουμε την επικοινωνία μαζί του. Γιατί μπορεί να μας αποκαλύψει την πραγματική ταυτότητα του Genius Loci στο οποίο υπάγεται, φέρνοντάς μας αντιμέτωπους όχι μόνο με την ζωτική και θετική πλευρά της περιοχής, αλλά και με τα σκοτεινά αρνητικά μυστικά της… ...
Πηγή katohika.gr >>>
Τι Είναι Οι Γάμοι Ανηλίκων
Οι γάμοι ανηλίκων είναι δυστυχώς μια πραγματικότητα (…) Όταν ένα παιδί γεννιέται από αυτή την ανεπίσημη σχέση, ο γιατρός ενημερώνει τον εισαγγελέα και ο σύζυγος στέλνεται στη φυλακή, προκαλώντας οικονομικές δυσκολίες στη μητέρα και το παιδί», εξήγησε ο Μποζντάγκ.Οι άνδρες αυτοί «δεν είναι βιαστές», πρόσθεσε, επισημαίνοντας ότι αυτή τη στιγμή το μέτρο αφορά περίπου 3.000 οικογένειες.Αυτή η επιχειρηματολογία έχει προκαλέσει αγανάκτηση στους ιστότοπους κοινωνικής δικτύωσης. «Ο υπουργός Δικαιοσύνης χρησιμοποίησε την έκφραση “σεξουαλική επίθεση χωρίς εξαναγκασμό”. Πιστεύω ότι δεν μπορούμε να προσθέσουμε κάτι άλλο», κατήγγειλε η Ρουχάτ Σενά Ακσενέρ της Διεθνούς Αμνηστίας.Αν και δεν υπάρχουν επίσημα στατιστικά στοιχεία, οι γάμοι ανηλίκων είναι μια πραγματικότητα στην Τουρκία, κυρίως στις ανατολικές περιοχές. Κορίτσια υποκύπτουν στις πιέσεις του περιβάλλοντός τους και σπάνια είναι σε θέση να προβάλουν αντίσταση. Η κατώτερη νόμιμη ηλικία γάμου στην Τουρκία είναι τα 17. Ο νόμος όμως επιτρέπει τον γάμο ήδη από τα 16 «σε εξαιρετικές περιπτώσεις», με τη σύμφωνη γνώμη ενός δικαστή. Τηλεφωνικό κέντρο για ραντεβού ΙΚΑ: 184 Τηλεφωνική Γραμμή ΑΙDS: 2107222222 Συμβουλευτικοί σταθμοί ΑΙDS: 2107239945 SOS Γιατροί: 1016 ΟΚΑΝΑ: 2108898200 Γραμμή Απεξάρτησης: 2103617089 Κέντρο Αιμοδοσίας: 2108257425 Γιατροί χωρίς σύνορα: 2105200500, 8213704 Γιατροί του Κόσμου: 2106440400, 8233653 Κέντρο κακοποιημένων γυναικών: 2105244657 Γραμματεία ισότητας: 2103315291 Γραμμή ζωής SΟS: 175 Χαμόγελο του Παιδιού: 1056 Ελληνικός Ερυθρός Σταυρός: 2103613848 Κέντρο εξυπηρέτησης κωφών: 2108815555 Κτηνιατρική κλινική: 2109813604, 3625644 Τηλεφωνικό κέντρο για λακκούβες: 1521 Η γραμμή του δημότη: 195 ...
Πηγή imerisia.gr >>>
Δημιουργία Σελίδας: 27/12/2016