Τι Είναι Ο Ερμής Στον Τοξότη : Συλλέξαμε την καλύτερη πηγή για αυτό το θέμα και σας την παραθέτουμε μαζί με άλλες πληροφορίες.
Τι Είναι Ο Ερμής Στον Τοξότη
Ο Ερμής στον Τοξότη είναι ένα φαινόμενο από μόνος του. Υπάρχουν κι άλλοι Ερμήδες που αγαπούν τα γράμματα, τα πράγματα, την τάξη, την αλήθεια και τόσα άλλα, όμως αυτός ο συγκεκριμένος είναι περίπτωση. Διαβάστε περισσότερα ...
Πηγή queen.gr >>>
Χρήστες που ενδιαφέρθηκαν για το παραπάνω βρήκαν χρήσιμα και τα:
Η μη-δράση είναι η υπέρτατη αρετή του Ταοϊσμού. Πίσω από κάθε διαίρεση υπάρχει κάτι αδιαίρετο, πίσω από κάθε συζήτηση υπάρχει κάτι που δεν συζητείται. Ο Σοφός, αντιλαμβάνεται το σύνολο των πραγμάτων, ενώ οι άνθρωποι συγκρούονται για να επιβάλει ο καθένας τις δικές του απόψεις. Αυτό αποδεικνύει ότι κάθε άποψη είναι ελλιπής και μεροληπτική. Το Τάο που εξηγείται δεν είναι πλέον το Τάο, η διαλογική συζήτηση δεν προσεγγίζει την Αλήθεια, η καλή πρόθεση που επιμένει είναι ατελής, η καθαρή αγνότητα δεν κατακτάει τη καρδιά, το θάρρος που συνοδεύεται από σκληρότητα δεν αγγίζει τον σκοπό του. Όλα αυτά μοιάζουν με μια μάταιη προσπάθεια τετραγωνισμού του κύκλου. Το να ξέρει κανείς ότι υπάρχουν πράγματα που δεν μπορεί να γνωρίσει είναι το απόγειο της γνώσης. Όποιος ξέρει ότι ο Λόγος είναι δίχως λέξεις, ότι το Τάο είναι δίχως όνομα, αυτός κατέχει όλους τους θησαυρούς του Ουρανού. Όπως εύκολα αντιλαμβάνεται κανείς, οι ανατολικοί ενοθεϊσμοί, εξ αιτίας του γεγονότος ότι εμφανίστηκαν σε παλαιούς και υψηλού επιπέδου πολιτισμούς (Ινδία, Κίνα), εμπεριέχουν άκρως εκλεπτυσμένα και υψηλά νοήματα και έννοιες. Όλοι τους συμφωνούν ότι είναι ουσιαστικά αδύνατον να συλλάβει και να περιγράψει ο άνθρωπος το Υπέρτατο Ένα, επειδή είναι κάτι που τον υπερβαίνει. Η προσέγγιση ανώτερων πνευματικών καταστάσεων, που οδηγούν σε μια αχνή αντίληψη του, μπορεί να γίνει με τη βοήθεια κάποιων φωτισμένων ανθρώπων (Δασκάλων) και μέσα από την προσωπική πρακτική (διαλογισμός) και την εσωτερική εμπειρία του πιστού (φώτιση). Ο άνθρωπος καθίσταται ο μοναδικός υπεύθυνος της ζωής και του πεπρωμένου του, δεν υπάρχει ένας ανώτατος και φοβερός Θεός, που κραδαίνει την πύρινη ρομφαία της Αιώνιας Τιμωρίας. Δεδομένης της μετενσάρκωσης, κάθε ψυχή έχει πολλές ευκαιρίες να αφυπνιστεί και να πετύχει την τελική σωτηρία της. Όλοι οι ανατολικοί μονοθεϊσμοί είναι φιλειρηνικοί, διδάσκουν την πραότητα, την κατανόηση, την αγάπη, τον σεβασμό προς κάθε μορφή ζωής, δεδομένης της αντίληψης ότι όλα τα όντα είναι παγιδευμένα στην Κόλαση της ύλης, από την οποία πρέπει κάποτε να λυτρωθούν. Ως εκ τούτου, είναι ανεκτικοί προς τις άλλες θρησκείες, τις θεωρούν διαφορετικές προσεγγίσεις του Υπέρτατου Ενός, περισσότερο ή λιγότερο εξελιγμένες, αλλά σε καμία περίπτωση κατώτερες. Η μισαλλοδοξία, ο προσηλυτισμός και οι θρησκευτικοί πόλεμοι είναι φαινόμενα άγνωστα στους ανατολικούς ενοθεϊσμούς, αποτελούν θλιβερή ιδιότητα των μονοθεϊσμών. (Ο Βουδισμός μάλιστα είναι τόσο ανεκτικός που δέχεται τη δυνατότητα να είναι κάποιος πιστός άλλης θρησκείας και ταυτόχρονα Βουδιστής!). Η μοναδική πρόσφατη εξαίρεση είναι οι συγκρούσεις Ινδουιστών και Μουσουλμάνων, στην Ινδία, αλλά αυτές είναι περιορισμένες και πυροδοτήθηκαν κυρίως από τον θρησκευτικό φανατισμό των οπαδών του Μωάμεθ. (Δυστυχώς, είναι ιστορικά τεκμηριωμένο ότι η συνύπαρξη με φανατικούς και βίαιους οπαδούς μιας δογματικής θρησκείας – ή ιδεολογίας – καταλήγει να οδηγεί σε ανάλογες αντιδράσεις, για απλούς λόγους άμυνας, και την αντίθετη πλευρά, όσο ανεκτική και φιλειρηνική κι αν είναι αρχικά). Εξ ίσου αξιοσημείωτο είναι και το γεγονός ότι, παρ’ όλο που ο Ινδουισμός και ο Βουδισμός συμπεριλαμβάνουν πολλές και διαφορετικές ερμηνευτικές τάσεις και σχολές («αιρέσεις») δεν έχουν καταγραφεί ιστορικά αιματηρές αντιπαραθέσεις μεταξύ τους, για τη διεκδίκηση της Μοναδικής Δογματικής Αλήθειας. Επίσης, πολλές από τις σύγχρονες επιστημονικές ανακαλύψεις και θεωρίες συνηγορούν υπέρ των ανατολικών ενοθεϊσμών: σε ένα βαθύτερο επίπεδο όλα συνδέονται (η πανταχού παρούσα ενέργεια της Φυσικής, που εκδηλώνεται με διαφορετικούς τρόπους), υπάρχει περιοδική δημιουργία και καταστροφή του υλικού Σύμπαντος (η διάδοχη θεωρία της Μεγάλης Έκρηξης), ο υλικός κόσμος είναι ψευδαίσθηση, το κενό δεν είναι κενό αλλά ένας χώρος πλήρης δημιουργικών δυνατοτήτων (Κβαντική Φυσική), κλπ. Πολλοί ανοιχτόμυαλοι επιστήμονες έχουν αναλάβει τελευταία το εγχείρημα της ενοποίησης της σύγχρονης Επιστήμης και των ανατολικών ενοθεϊσμών. Η Φονική Λαίλαπα του ερωτω λοιπον τους αγαπητους φιλους μας… τι σχεση ρε εχει ο χριστιανισμος με τον ιουδαισμο…να μου πειτε που? τι σχεση εχει ο ιουδαισμος με αυτα τα σκουπιδια τους μουσουλμανους…πειτε μου που…? και κυριως τι σχεση εχει χριστιανικη θεολογια με την οβραικη και την μουσουμανικη… μην μου πειτε παλι για παλαια διαθηκη γιατι θα γελασει ο κοσμος.. ακομη και οι αρνητες του χριστιανισμου. . ξερουν πολυ καλα απο το σχολειο πως κανεις ορθοδοξος δεν ασχολειται με την παλαια διαθηκη… εγω δεν εχω ακουσει κανεναν αν παθει τιποτα ξαφνικο ..να πει ιεχωβα βοηθα με η σαβαωθ βοηθα με… ολοι λενε παναγια μου και χριστε μου… ΑΥΤΗ Η Πλακα πρεπει να τελειωσει…δυο χρονια που γραφω στα κατοχικα …μου τα εχουν ζαλισει με τους οβραιους τους μογγολους κλπ.. μου τα εχουν πρηξει με την υπατια…..εδω ρε κοτζαμ Σωκρατη φαγανε οι συμπατριωτες του Τι να κλασει η Υπατια μπροστα του…. Λες και κατεβηκατε απο τον Αρη….λες και δεν ξερετε τι παιζει σε ολο τον πλανητη οταν μια θρησκεια παει να καταπιει τις αλλες… ολες οι παρθενες εχουν μαζευτει εδω…δεν ξερουν τιποτα…. χαριζουμε το βυζαντιο στα λαμογια… δεν ειχαν ελληνικες σχολες?δεν ειχαν ελληνικα γραμματα?δεν μαθαιναν ελληνικη φιλοσοφια? …εστω και Αριστοτελη…καλως ηταν και αυτος..ξερετε στους σκοτεινους αιωνες καποιοαλλο λαο να μαθαινε Αριστοτελη? οι δυτικοι τον μαθανε 1000 χρονια μετα…οταν οι βυζαντινοι φιλοσοφοι την κανανε στην ιταλια… ΓΙΑ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ Η ΠΛΑΚΑ ΚΑΛΩ ΟΛΕς ΤΙΣ ΘΕΟΥΣΕΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΠΡΗΞΕΙ ΜΕ ΤΙΣ ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΘΕΣΗ..ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ …. γιατι οι αλλοι θα αρχισουν την ιδια καραμελα οι κακοι χριστιανοι οι βαρβαροι που κατεστρεψαν τον ελληνισμο κλπ…. ο αλλος θα μιλαει για δρακοντες δρακονιανους κλπ…λες και ξεχασε οτι οι μεγαλυτεροι φιδολατρες της γης ηταν οι προγονοι μας.. εγω δεν το κατακρινω,,,αυτα πιστευανε τοτε και μαγια τους… φρεσκα κουλουρια αδελφια… περιμενω να ακουσω θεολογικα που συμπιπτει ο χριστιανισμος με τους οβραιους και που με τα μουσουλμανια… ενα δυο τρια πραμματα….μπουχτησα με αυτην την συζητηση..η πλακα πρεπει τελειωσει… Υγ δεν εγραψα τιποτα για τα ανατολικα μαστουρια…αυτες δεν ειναι θρησκειες…οι περισσοτερες απο αυτες ειναι συγκεκαλυμενες μαγειες… και η πλακα ειναι οτι ο αρθρογραφος της περιγραφει ως ειρινικες..!!!ιχιχιιχι ξεχασε να μας πει πως αν πεθαινε καποιος αυτοκρατορας εσφαζαν στο γονατο ολους τους κατοικους της γενεθλιας πολης του.. για να τον υπηρετουν ακομη και στον ταφο του!!! και εκει υπηρχε πολυς λαος… κατι διακοσαριες χιλαδες εσφαζε… και κανεις απο τους κιτρινιαριδες δεν αναρωτηθηκε γιατι μας σφαζουν ρε… αλλα αυτη ειναι μια αλλη συζητηση πειτε μου αδελφια…...
Πηγή katohika.gr >>>
Η 'Ασκητική' είναι ο Νίκος Καζαντζάκης και ο Νίκος Καζαντζάκης είναι η 'Ασκητική'. Μια ελβετική εφημερίδα πριν από χρόνια έγραψε πως η 'Ασκητική' είναι 'το κατά Καζαντζάκην ευαγγέλιο'. O ίδιος ο Καζαντζάκης έγραψε ότι η 'Ασκητική' είναι μια κραυγή και όλο το έργο του είναι σχόλιο στην κραυγή αυτή. ... Ο Καζαντζάκης άρχισε να γράφει την 'Ασκητική' στη Βιέννη και την τελείωσε στο Βερολίνο κατά το τέλος του 1922, μέχρι τις αρχές του 1923, ενώ παράλληλα έγραφε και ένα άλλο έργο, το 'Συμπόσιον', που προσομοιάζει σε πλατωνικό διάλογο. Σε αυτό ο Καζαντζάκης 'αναπολεί, σαν εξομολόγηση, το όνειρό του να πάει να ασκητέψει δύο χρόνια στο Αγιον Ορος, μέσα σε απόλυτη σιγή' και να νικήσει, 'όπως οι ασκητές', λέγει, 'τη μικρολογία, το φόβο και το θάνατο, πιστεύοντας', όπως διασώζει η Ελένη N. Καζαντζάκη. Οκτώ χρόνια νωρίτερα είχε πάει για επίσκεψη στο Αγιον Ορος, για να γίνει τελικά ισόβιος μύστης και ασκητής μέσα στην πολύβουη ζωή και κίνηση του κόσμου. Για πέντε χρόνια μετά την οριστικοποίηση της πρώτης γραφής της 'Ασκητικής' περιφέρει μαζί του τα χειρόγραφα, αλλά και διακατέχεται από αδημονία να τη δει τυπωμένη, με την προοπτική διορθώσεων στο μέλλον, όπως συνήθιζε, αφού και σε κυκλοφορούντα βιβλία του έκανε ιδιόχειρες διορθώσεις. Πριν ακόμη δημοσιευθεί η 'Ασκητική' το φθινόπωρο του 1927 στο περιοδικό 'Αναγέννηση» του Δημήτρη Γληνού και εκδοθεί αμέσως εν συνεχεία σε ανάτυπο, έχουμε γράμμα του Καζαντζάκη στον Παντελή Πρεβελάκη, με ημερομηνία 1η Αυγούστου 1927: 'Ειδικά για την Ασκητική, που αγαπώ εξαιρετικά, λέω τούτο: Ας τυπωθεί τώρα στην Αναγέννηση, ας τη δω πρώτα σε μια κακή έκδοση, και τότε κάνω μερικές διορθώσεις που χρειάζουνται -μερικά πράματα επαναλαβαίνουνται συχνά, η διάταξη έχει έλλειψες κ.λπ... Και τότε την εκδίδομε, όπως τη θέμε, δηλαδή, όπως λέτε'. Και ο Καζαντζάκης άρχισε πάλι τις διορθώσεις. Αποκορύφωση των διορθώσεων, των προσθαφαιρέσεων, είναι η προσθήκη του κεφαλαίου 'Σιγή'. Το έγραψε στο Μπέκοβο, 'σε ένα θαμαστό δάσος έλατα, μια ώρα μακριά από τη Μόσχα. Τεράστια δέντρα, πυκνότατα, ο ήλιος ανατέλνει τα μεσάνυχτα...'. Οπως διασώζει η Ελένη του, το τελείωσε στις παγωμένες στέπες της Σιβηρίας το 1929. Ουσιαστικά, πρόκειται για μια επεξεργασία του τελευταίου μέρους του βιβλίου, πριν από το 'Πιστεύω', με νέα στοιχεία, με νέα προχωρημένη θέαση των πραγμάτων. 'Πρόσθεσα ένα μικρό κεφάλαιο: 'Σιγή' -μπόμπα που ανατινάζει όλη την Ασκητική. Μα σε λίγων ανθρώπων την καρδιά θα εκραγεί', έγραψε στον Πρεβελάκη στις 11 Ιουνίου 1928. ... Μεγάλο σάλο προκάλεσε η πρώτη έκδοση της 'Ασκητικής' στην Αθήνα. Εγραψε ο ίδιος, στις 22 Σεπτεμβρίου 1927, στη σύντροφό του Ελένη: 'H Ελλάδα με πνίγει, κανένας εδώ δε μου είναι σύντροφος, κανένας δε μπορεί να νιώσει την αγωνία της ψυχής μου. Ολοι εδώ παίρνουν την 'Ασκητική' σαν έργο τέχνης, κανένας σαν κραυγή αναζήτησης και τρόμου. Γιατί κανένας δεν έχει μέσα του την κραυγή αυτή...'. O Καζαντζάκης δεν επιθυμεί τίποτε άλλο παρά, χωρίς ψευδαισθήσεις και χωρίς λιποψυχία, να κοιτάζει κατάματα το χάος και να μην τρέμει. Κοιτάζει το χάος από ένα υψηλό ποιητικό πέταγμα που χρόνια αργότερα θα διαμορφωθεί σε φιλοσοφική έννοια, την 'Κρητική Ματιά'. Την ίδια ημέρα, 22 Σεπτεμβρίου 1927, γράφει στον Πρεβελάκη: 'Κανένας δεν θα καταλάβει για την Ασκητική πως δεν πρόκειται καθόλου μήτε για έργο τέχνης, μήτε για φιλοσοφία'. Και ζητά να 'σκορπίσουν' αντίτυπά της 'όπου νομίζετε πως ο σπόρος θα πιάσει'. Και προλέγει σε άλλο γράμμα του στην Ελένη στις 5 Νοεμβρίου 1927: 'H 'Ασκητική' είναι μια φοβερή, αιματερή κραυγή, που θ' ακουστεί μετά τον θάνατό μου. Τώρα οι ανθρώποι καταλαβαίνουν μονάχα την ποιητική φόρμα. Μα μέσα στις παρομοίωσες αυτές και στις λυρικές φράσες αναπηδά φλογερή, πάνοπλη, πέρα από απελπισία κι ελπίδα, η μελλούμενη όψη του Θεού. ... Ενας γεωργιανός μύθος μιλάει για τρία μήλα που έπεσαν από τον ουρανό. Το ένα για κείνον που διηγήθηκε, το άλλο για κείνον που άκουσε, το τρίτο και πιο ωραίο έπεσε στην άβυσσο. O ελληνιστής Octave Merlier , που έγραψε μακράν Εισαγωγή στη γαλλική έκδοση της 'Ασκητικής' το 1951 από το Γαλλικό Ινστιτούτο Αθηνών, την οποία θεωρεί ως το μεγαλύτερο μεταφυσικό ταξίδι, είπε ότι το τρίτο μήλο δεν έπεσε στην άβυσσο. ...
Πηγή cnn.gr >>>
Τι Είναι Η Θρησκευτική Εκκλησιαστική Ζωή
Η θρησκευτική - εκκλησιαστική ζωή είναι εμποτισμένη από την Αγιορειτική παράδοση και αυτό είναι ένας μεγάλος πλούτος. Ένα πολύ μικρό μέρος αυτού του πλούτου αποτυπώνεται σε αυτές εδώ τις φωτογραφίες, με το βλέμμα των ξένων αυτών φωτογράφων. Ευχαριστώ πάρα πολύ τον κο Δήμαρχο, το Δ.Σ. του Οργανισμού Πολιτισμού και τον πρόεδρό του, τον κο Παυλίδη, που συμπεριέλαβαν αυτή την Έκθεση, κατόπιν προτάσεώς μας, στο πρόγραμμα των φετινών «ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΕΙΩΝ». Ευχαριστούμε πολύ την Αγιορειτική Εστία, υπό τον κο Ντούρο. Είχα την ευκαιρία να γνωρίσω την Αγιορειτική Εστία από την έναρξή της, με τον κο Σαλπιστή και χαίρομαι που συνεχίζει την παρουσία της στη Θεσσαλονίκη και ευρύτερα συμβάλλοντας στην προβολή του Αγίου Όρους και διεθνώς. Εύχομαι οι επισκέπτες αυτής της εκθέσεως να παρακινηθούν και να προσεγγίσουν όχι μόνο τυπικά το Άγιον Όρος, αλλά και πνευματικά». Την ταυτότητα της έκθεσης, παρουσίασε ο Διευθυντής της ΑΓΙΟΡΕΙΤΙΚΗΣ ...
Πηγή epirroes.gr >>>
Δημιουργία Σελίδας: 27/12/2016