Τι Είναι Το Ωδείον Αθηνών : Συλλέξαμε την καλύτερη πηγή για αυτό το θέμα και σας την παραθέτουμε μαζί με άλλες πληροφορίες.
Τι Είναι Το Ωδείον Αθηνών
Το Ωδείον Αθηνών ιδρύθηκε το 1871 και είναι το αρχαιότερο μουσικοθεατρικό εκπαιδευτικό ίδρυμα της νεότερης Ελλάδας. Στον σχεδόν ενάμιση αιώνα λειτουργίας του, στο Ωδείον Αθηνών σπούδασαν ή δίδαξαν μουσικές προσωπικότητες διεθνούς εμβέλειας όπως ο Σπύρος Σαμάρας, ο Δημήτρης Μητρόπουλος, ο Νίκος Σκαλκώτας, η Μαρία Κάλλας, η Τζίνα Μπαχάουερ, η Αλεξάνδρα Τριάντη, ο Μίκης Θεοδωράκης, ο Λουκάς Καρυτινός, ο Δημήτρης Σγούρος και πολλοί άλλοι. Αλλά και στον τομέα της Δραματικής Τέχνης, το Ωδείον Αθηνών προσέφερε πολλά από το 1871 μέχρι σήμερα, μέσα από τη λειτουργία της πρώτης και αρχαιότερης Δραματικής Σχολής της χώρας, στην οποία δίδαξαν κατά καιρούς επιφανείς θεατράνθρωποι, όπως ο Αιμίλιος Βεάκης, ο Δημήτρης Ροντήρης, ο Κώστας Μουσούρης, ο Δημήτρης Μυράτ κ.ά., παράδοση που συνεχίζεται επάξια ακόμα και σήμερα. Το Ωδείον Αθηνών στεγάζεται στο εμβληματικό κτίριο του αρχιτέκτονα-καθηγητή Iωάννη Δεσποτόπουλου, που υπήρξε μαθητής του Walter Gropius στη Bαϊμάρη και αποτελεί το μόνο τμήμα της μεγαλόπνοης σύνθεσής του για το Πνευματικό Κέντρο της Αθήνας το οποίο κατασκευάστηκε. Η σύνθεση κέρδισε το πρώτο βραβείο πανελλήνιου αρχιτεκτονικού διαγωνισμού του 1959 και ανήκει στις κορυφαίες εκφράσεις του ριζοσπαστικά μοντέρνου πνεύματος του Bauhaus. Το Ωδείον Αθηνών, καταβάλλει σημαντικές προσπάθειες την περίοδο αυτή ώστε το σημαντικό αυτό κτίριο, που παραμένει ημιτελές, να ολοκληρωθεί και να αποκτήσει τη θέση και αίγλη που του αξίζει στην αρχιτεκτονική κληρονομιά της πόλης, με την βοήθεια της πολιτείας, εθνικών, κοινοτικών αλλά και ιδιωτικών πόρω ν....
Πηγή clickatlife.gr >>>
Χρήστες που ενδιαφέρθηκαν για το παραπάνω βρήκαν χρήσιμα και τα:
Ποιός Είναι Ο Ανδροπρεπής Άντρας
Ο ανδροπρεπής άντρας είναι περισσσότερο ορθολογιστής παρά διαισθητικός. Μαθαίνοντας ν’ αγαπάει, να καταλαβαίνει και να σέβετα μια γυναίκα με περισσότερη θηλυκότητα και διαίσθηση, σίγουρα αρχίζει να αναπτύσσει τη δική του διαισθητική ικανότητα, χωρίς ν’ απαρνιέται την ορθολογική του ιδιότητα. Σ’ έναν άλλο πάλι άντρα ίσως επικρατεί η διαίσθηση. Χρειάζεται κατ’ αρχήν να παραδεχτεί και να εκτιμήσει ότι σ’ αυτόν τον τομέα υπερέχει το γυναικείο δυναμικό του. €ίναι πολύ πιθανό, να πέτυχε να αυξήσει τη διαίσθησή του μειώνοντας την ορθολογική του ανδρική πλευρά. Για ν’ αποκατασταθεί η ισορροπία, θα έλκεται από γυναίκες που έχουν την τάση να είναι λογικές. Μαθαίνοντας ν’ αγαπάει, να δέχεται και να σέβεται μια γυναίκα με περισσότερη λογική, ασφαλώς θα γίνει λογικότερος, χωρίς ν’ απαρνηθεί την ήδη ανεπτυγμένη διαίσθησή του. Διερευνώντας τις συνηθισμένες αντρικές και γυναικείες διαφορές μέσα από τη γενίκευση, δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι τα χαρακτηριστικά αυτά βασίζονται στο τι είναι “κοινό”, χωρίς να είναι πάντα ο κανόνας. Από μερικές απόψεις, η περιγραφή αντρών και γυναικών χρειάζεται να είναι μια καρικατούρα των χαρακτηριστικών διαφορών των δύο φύλων. Οι διαφορές αυτές εμφανίζονται κυρίως στην κατάσταση άγχους (τη διαφορετική αντίδραση αντρών και γυναικών στο άγχος θα την εξετάσουμε στα κεφάλαια 6 και 7). Οταν είμαστε πιο γαλήνιοι, έχουμε την τάση να εξισορροπούμε καλύτερα την έκφραση των αντρικών και γυναικείων αξιών, ιδιοτήτων και χαρακτηριστικών μας. Ακόμη κι αν ένας άντρας έχει αναπτύξει περισσότερο τη θηλυκή του πλευρά, όταν έχει άγχος θα έχει την τάση ν’ αντιδρά με αντρικό τρόπο. Μπορεί, χωρίς να πέσει έξω, να συμπεράνει ότι με λίγη δουλειά, ίσως ανακαλύψει και αναπτύξει τις συμπληρωματικές αντρικές του ιδιότητες που υπάρχουν μέσα του. Έτσι και μια γυναίκα, που ταυτίζεται κυρίως με τις αντρικές ιδιότητες και χαρακτηριστικά (που περιγράφονται σ’ αυτό το βιβλίο), μπορεί να χρησιμοποιήσει την περιγραφή των γυναικείων χαρακτηριστικών για ν’ αξιοποιήσει και ν’ ανακαλύψει την απωθημένη θηλυκότητά της. Σ’ όποιο βαθμό κι αν έχει απαρνηθεί τον εαυτό της, για να αναπτύξει το αντρικό δυναμικό της, μπορεί ν’ αρχίσει να δουλεύει την αγάπη, την παραδοχή και την ωρίμανση της γυναικείας της πλευράς. Κείμενο του ψυχοθεραπευτή John Gray boro....
Πηγή iator.gr >>>
Τι Είναι Η Πολιτική Ορθότητα
Η πολιτική ορθότητα είναι ένας άγραφος και συνεχώς εμπλουτιζόμενος κώδικας απαγορευμένης έκφρασης και πρακτικής. Για πολλούς Αμερικανούς, ο κώδικας αυτός στραγγαλίζει την ελευθερία του λόγου, τιμωρώντας παράλληλα τους «παραβάτες» με τη ρετσινιά της οπισθοδρομικότητας και της μισαλλοδοξίας. Η αντίδραση απέναντι στο φαινόμενο έφερε, έτσι, στην εξουσία κάποιον που υποσχέθηκε πως θα καταργήσει την πολιτική ορθότητα στην πράξη. Όμως το μπούμερανγκ αλλάζει σιγά-σιγά κατεύθυνση, στοχεύοντας τώρα τους ίδιους τους πολέμιους της πολιτικής ορθότητας. Γιατί, στην ανάγκη τους να δουν να σπάζουν τα (συχνά παράλογα) ταμπού της, έκαναν ένα σοβαρό λάθος. Ανάθεσαν το έργο σε έναν άνθρωπο τόσο απεχθή και χυδαίο, ώστε τα ταμπού αυτά να φαντάζουν και πάλι λογικά και αναγκαία! Ο φυσικός νόμος δράσης–αντίδρασης λειτουργεί πάντα αμφίδρομα. Ακόμα και στην πολιτική… Με όλα τα παραπάνω δεν επιχειρούμε, φυσικά, να αποδείξουμε ότι η πολιτική ορθότητα υπήρξε ο πλέον καθοριστικός παράγοντας στις αμερικανικές εκλογές. Είναι όμως κάτι που δεν πρέπει να αγνοείται αν κάποιος θέλει να έχει την πλήρη εικόνα των πραγμάτων και να δώσει την ακριβέστερη δυνατή ερμηνεία στο αποτέλεσμα. Για το οποίο αποτέλεσμα, παρεμπιπτόντως, πολλοί αισθανθήκαμε έκπληξη ανάμικτη με απογοήτευση. Και για το οποίο κάποιοι άλλοι, σε αυτήν εδώ τη χώρα, ανεξήγητα επιχαίρουν…...
Πηγή aixmi.gr >>>
Τι Είναι Η Υιοθέτηση Ενός Τρόπου Προσευχής
Η υιοθέτηση ενός τρόπου προσευχής, όποιος κι αν είναι αυτός, όπως αυτή του σαρανταλείτουργου, εάν φυσικά πληρεί τις ορθόδοξες προϋποθέσεις, είναι αποδεκτός, ως κάτι που προσφέρει ψυχική άνεση κι ωφέλεια στους ζώντες πρώτα και έπειτα στους κεκοιμημένους. Ως εκ τούτου αυτοί που τελούν το Σαρανταλείτουργον οφείλουν όχι μόνο να συμπαρίστανται προσευχόμενοι κατά την τέλεση της αναίμακτου ιερουργίας, αλλά και καταλλήλως να προετοιμάζονται «προεξομολογησάμενοι τα παραπτώματα αυτών», ούτως ώστε να μεταλαμβάνουν τα άχραντα μυστήρια. Ειδάλλως, εάν οι πιστοί μας που τελούν τα Σαρανταλείτουργα, τα μνημόσυνα και κάθε άλλη ιερουργία, δεν βλέπουν σ’ όλα αυτά τον πνευματικό αγιασμό τους, αλλά μια μαγική επίδραση όλων των τυπικών πράξεων της λατρείας επάνω τους, σίγουρα σε τίποτα δεν θα ωφελήσουν ούτε τους κεκοιμημένους, ούτε τους ίδιους που επιτελούν όλες αυτές τις λειτουργικές πράξεις. Στο Τυπικό της Μονής Ευεργέτιδος υπάρχει μία πολύ ωραία σημείωση: ότι κατά τις πρώτες σαράντα ημέρες από την ημέρα του θανάτου κεκοιμημένου αδελφού γινόταν κάθε ήμερα, στον όρθρο και τον Εσπερινό εκτενής δέησις υπέρ του αποθανόντος. Ακόμη και κάθε ήμερα κατά το διάστημα αυτών των πρώτων 40 ημερών προσφερόταν η θεία Λειτουργία «προσφορά» υπέρ αναπαύσεως τής ψυχής αυτού4. Εκτός τούτου το όνομα του κεκοιμημένου γραφόταν και στα Δίπτυχα διά την εσαεί ανάγνωσή του από τους περιλειπόμενους αδελφούς. Υπήρχαν και υπάρχουν όμως και περιπτώσεις που κάποιοι κοιμήθηκαν κοντά στην περίοδο της Μεγάλης Τεσσαρακοστής, περίοδος κατά την οποία δεν επιτρέπεται εντός της εβδομάδος να τελείται θεία Λειτουργία, παρά μόνο προηγιασμένη (ενν. Θεία Λειτουργία). Ο ΝΒ’ κανών της Στ’ Οικουμενικής Συνόδου ορίζει: «Εν πάσαις ταις της αγίας Τεσσαρακοστής των νηστειών ημέραις, παρεκτός Σαββάτου και Κυριακής, και της Αγίας του Ευαγγελισμού ημέρας, γινέσθω η των προηγιασμένων ιερά Λειτουργία. Και ο ΜΘ’ κανών της εν Λαοδικεία Τοπικής Συνόδου ορίζει: «Ότι ου δει εν τη Τεσσαρακοστή άρτον προσφέρειν, ει μη εν Σαββάτο) και Κυριακή μόνον». Στην Προηγιασμένη όμως Λειτουργία δεν γίνονται μνημονεύσεις υπέρ υγείας και υπέρ αναπαύσεως, για τον λόγο ότι αυτή η Λειτουργία είναι ήδη έτοιμη, όπως και το όνομα ...
Πηγή pentapostagma.gr >>>
Δημιουργία Σελίδας: 27/12/2016