Τι Είναι Ο Οδηγός Κριός : Συλλέξαμε την καλύτερη πηγή για αυτό το θέμα και σας την παραθέτουμε μαζί με άλλες πληροφορίες.
Ο οδηγός Κριός είναι ο καβγατζής, που γρήγορα θα πάρει φωτιά, θα κατέβει από το αμάξι και θα αρχίσει τους καβγάδες. Ταύρος Με τον Ταύρο να είναι στο τιμόνι ένα είναι το σίγουρο ότι θα αργήσεις να φτάσεις στον προορισμό σου, μη σου πω ότι θα σε πάρει και ο ύπνος. Η οδήγηση του Ταύρου είναι αργή, ενώ και ο ίδιος από την πλευρά του βαριέται αρκετά να οδηγεί. Λειτουργεί προσεχτικά και σταθερά στην άσφαλτο, πιάνει δεξιά λωρίδα και δεν τον νοιάζει αν ακούει κόρνες ή βρισίδια. Ο Ταύρος ακολουθεί ήρεμα το δικό του «χαβά» και ας γίνεται γύρω της κακομοίρας! Θα κάνει στάσεις, τη μία για να πάρει τυρόπιτα, την άλλη για να πάρει το χυμό του ή ακόμα και για να χαζέψει στα μαγαζιά. Ωστόσο, σίγουρα μπορούμε να του δώσουμε μεγάλα εύσημα για την υπομονή του, γιατί πραγματικά στο μποτιλιάρισμα, είναι ο μοναδικός που δεν θα δυσανασχετήσει! Δίδυμοι Ο Δίδυμος είναι γεννημένος οδηγός, λατρεύει την οδήγηση και ναι είναι άσσος στο τιμόνι! Δεν είναι τυχαίο ότι αρκετοί άνθρωποι που ανήκουν σε αυτό το ζώδιο επέλεξαν για επάγγελμα την οδήγηση ή τουλάχιστον την εργασία που έχει μετακίνηση! Λατρεύει τα αυτοκίνητα, την ταχύτητα, δεν βαριέται να κάνει πολλά χιλιόμετρα αρκεί να φύγει κάπου μακρυά. Μέχρι εδώ ακούγονται όλα όμορφα, ο Δίδυμος όμως πολλές φορές λειτουργεί και αρκετά ριψοκίνδυνα στην οδήγηση, υπερεκτιμά τις ικανότητές του και δεν διστάζει να μιλά στο τηλέφωνο ή και να ασχολείται και με άλλα πράγματα την ώρα που έχει το τιμόνι στα χέρια! Τα ατυχηματάκια λοιπόν δεν λείπουν, καθώς και τα ξεσπάσματα νεύρων στην οδήγηση αλλά και στο αυτοκίνητο. Καρκίνος Η οδήγηση του Καρκίνου είναι πάντα με αστάθειες και σκαμπανεβάσματα ακριβώς όπως είναι και ο χαρακτήρας του! Υπάρχουν στιγμές που χαίρεται, απολαμβάνει και επιδιώκει το να οδηγά. Για παράδειγμα ο Καρκίνος στα δύσκολα θα πάρει το αμάξι και θα αρχίσει να σεργιανίζει στους δρόμους, στα σοκάκια που μεγάλωσε ή που του φέρνουν αναμνήσεις στο μυαλό. Είναι και όμως αυτές οι δύσκολες στιγμές του, που χάνεται στις σκέψεις και στα συναισθήματά του ...
Πηγή fanpage.gr >>>
Χρήστες που ενδιαφέρθηκαν για το παραπάνω βρήκαν χρήσιμα και τα:
Τι Είναι Το Bamboo Ενεργειακό Πεδίο
Το bamboo είναι γνωστό ότι έχει ένα δυνατό ενεργειακό πεδίο που είναι τόσο ισχυρό ώστε να μπορεί να γίνει αντιληπτό από εκείνους που βρίσκονται στο πεδίο του. Οι άνθρωποι σε συχνή επαφή με bamboo έχουν αυξημένη δύναμη, αντοχή και αρρενωπότητα. Όταν ανθίζει το bamboo, ακόμη και τα τρωκτικά γύρω από αυτό αρχίζουν να αναπαράγουν 3-4 φορές περισσότερο απ’ ότι θα έκαναν σε άλλες εποχές. Το bamboo εξ αιτίας του ισχυρού ενεργειακού πεδίου είναι ένας φυσικός ενεργειακός αγωγός. Η Αρχαία Κινέζικη Επιστήμη το αναγνωρίζει και χρησιμοποιεί τα μπαμπού για να καθαρίσει την θανατηφόρα ενέργεια, να φωτίσει και να προωθήσει τις ενεργειακές ροές των επιβαρημένων περιοχών. Το σχήμα είναι ημισφαιρικό, για να ρέει η οργόνη με τον σωστά αρμονικό τρόπο, γιατί οι γωνίες μπλοκάρουν την ροή της οργόνης, χώρια που οι γωνίες λειτουργούν ως πύλες . Συμβουλεύω να αποφεύγετε την αγορά οργονιτών με γωνίες, εκτός από αυτές στις ΑΚΡΙΒΕΙΣ αναλογίες, τις πυραμίδας του Χέοπος. Ο Οργονίτης Bamboo MWO όπως και όλοι οι οργονίτες, μετατρέπει κάθε θανατηφόρα ενέργεια (DOR) σε χαώδη (αρχέγονη θάλασσα ενέργειας) και την ανασυνθέτει σε ζωογόνα ενέργεια οργόνη (OR). Η λέξη κλειδί εδώ είναι η λέξη “ΜΕΤΑΤΡΕΠΕΙ” αυτό κάνουν όλοι οι οργονίτες “ΜΕΤΑΤΡΕΠΟΥΝ” ούτε δίνουν, ούτε παίρνουν, ούτε συσσωρεύουν, ούτε μετουσιώνουν, απλώς “ΜΕΤΑΤΡΕΠΟΥΝ” Όλοι οι οργονίτες -οι σωστές κατασκευές- ΜΕΤΑΤΡΕΠΟΥΝ την υποδεέστερη και θανατηφόρα Ενέργεια DOR σε ζωογόνα Ενέργεια OR. Τίποτε άλλο. Η ενέργεια OR είναι η Ενέργεια της ζωής. Είναι η Ενέργεια της Υγείας. Μπορείτε εύκολα να αντιληφθείτε γιατί την χρειαζόμαστε σαν ανθρώπινα όντα. Dr. Wilhelm Reich: Ο Reich προείδε την πλήρη καταστροφή της Ζωής πάνω στην Μητέρα Γη να διαφαίνεται στον ορίζοντα, εκτός αν η ενέργεια DOR μπορούσε να αντιστραφεί ξανά σε OR την Οργονοενέργεια της Ζωής. Αυτό δεν μπορούσε να το πετύχει με το cloudbuster, γιατί δεν μετέτρεπε την DOR, απλά την εξαφάνιζε, την τραβούσε από την ατμόσφαιρα. Δεν πρόλαβε να τελειώσει τα πειράματα του γιατί το τέλος του ήταν ήδη πολύ κοντά. Αυτή την Μ Ε Τ Α Τ Ρ Ο Π Η της DOR σε OR, την πετυχαίνουν οι σωστά κατασκευασμένοι οργονίτες, που είναι η συνέχεια αυτών των πειραμάτων αυτού του τιτάνα της επιστήμης. Αναζητήστε στην αρθρογραφία σχετικά. Dor: Η τοξική και θανατηφόρος μεταλλαγμένη οργόνη. Ο Ράιχ, στο περιοδικό Δελτίο οργόνης, εξηγεί την προέλευση του όρου DOR ως εξής: «Η μεταλλαγμένη κατάσταση της οργόνης ονομάστηκε DOR, από τα αρχικά των λέξεων Deadly Orgone Radiation (Θανατηφόρα Οργονική Ακτινοβολία)» Η αιτία που προκαλεί αυτή την τοξική μετάλλαξη της οργόνης είναι η υπερδιέγερσή της είτε από την πυρηνική ακτινοβολία (ραδιενέργεια) είτε από συσκευές και εγκαταστάσεις υψηλής τάσης και παραγωγής ιονίζουσας ακτινοβολίας π.χ. ηλεκτρικά ρεύματα υψηλής συχνότητας, μηχανήματα ακτίνων-Χ, μηχανές μικροκυμάτων, η Συγκινησιακή Πανούκλα κ.ά. Χώροι που υπερδιεγείρουν την οργόνη και την καθιστούν θανατηφόρα DOR είναι οι εκκλησίες, τα μοναστήρια, τα νοσοκομεία, τα νεκροταφεία και οι χώροι που συγκεντρώνεται μεγάλη μάζα ανθρώπων, όπως συναυλίες, διαδηλώσεις ποδόσφαιρο κλπ. Όπου δηλαδή παρατηρείται Θετική Εντροπία εκεί βρίσκεται και η θανατηφόρα DOR. Μπορείτε να επισκέπτεστε αυτούς τους χώρους είτε γιατί σας αρέσει, είτε για κοινωνικούς λόγους, απλώς να γνωρίζετε τι γίνεται εκεί και πως να είστε προστατευμένοι. Γι’ αυτό είναι τόσο σημαντικοί οι οργονίτες του orgonodrome γιατί ΜΕΤΑΤΡΕΠΟΥΝ αυτή την θανατηφόρα οργονοενέργεια DOR, σε OR την οργονοενέργεια της ζωής και της υγείας. TIMH €185.00 Βάρος: 1,360 γραμμάρια περίπου Πλάτος:12 εκ.. Ύψος: 5,3 εκ. Δύο κεραίες MWO Στην τιμή συμπεριλαμβάνεται ο ΦΠΑ 23% Δωρεάν αποστολή για περιοχές εντός Ελλάδος Παράδοση: 7-10 Εργ. ημέρες Ενδεικτικοί παράγοντες συσσώρευσης κι έκθεσης σε DOR κι εκφυλισμού της ΟΡΓΟΝΗΣ
Πηγή katohika.gr >>>
Ποιός Είναι Ο Πολιτισµός Της Αρχαίας Ελλάδος
Ο πολιτισµός της Αρχαίας Ελλάδος είναι µύησις και η µύησις επιφέρει ουσιαστική αλλαγή στα στοιχεία που συγκροτούν τον άνθρωπο, µε αποτέλεσµα την πραγµατική πολιτιστική ανάπτυξη του ανθρώπου. Αυτή η µύηση φυσικά δεν έχει καµµία σχέση µε τον µυστικισµό και µυηµένος δεν µπορεί να θεωρηθεί κάποιος διανοητικός µελετητής που χρησιµοποιεί µόνο την µελέτη και την αποστήθιση του αρχαίου κειµένου δίχως να βιώνει ο ίδιος τις εµπειρίες της υπάρξεως που βίωναν οι αρχαίοι ... 'Όλα στην αρχαιότητα ήταν φανερά ... τίποτε δεν ήταν κρυφό, όλη η γνώση είχε δοθεί στους ανθρώπους, ακόµα και σε αυτούς τους εκτός των τειχών. Όποιος µπορούσε να αντέξει τον πόνο του δηµιουργώντας αντικειµενικότητα και συνείδηση, µπορούσε να περάσει τις καστρόπορτες και το τέµπλο των Δελφών και να γίνει δεκτός. Όµως ο Αρχαίος Ελληνικός Πολιτισµός είναι ένα τεράστιο θέµα ... και δεν µπορεί να συζητηθεί περιστασιακά. 'Ίσως στο µέλλον µας δοθεί η ευκαιρία να µιλήσουµε περισσότερο … Αυτό που θα µπορούσαµε να πούµε τώρα είναι ότι τόσο τα θέατρα όσο και η αρχαία τραγωδία είναι πολιτιστικά στοιχεία των αρχαίων που δεν έγιναν κατανοητά από εµάς ως προς την φύση και τον πραγµατικό σκοπό που εξυπηρετούσαν. Τα αρχαία θέατρα δεν υπηρετούσαν, όπως εξυπηρετούν σήµερα, καλλιτεχνικές ανάγκες ενός περιορισµένου αριθµού ανθρώπων οι οποίοι αυτοαποκαλούνται "πνευµατική ελίτ". Ούτε εξυπηρετούσαν τουριστικές επιχειρήσεις … Το αδιάσειστο επιχείρηµα σ' αυτήν την θέση είναι ότι ένας λαός µε πενιχρά ή σχεδόν ανύπαρκτα δοµικά µέσα και περιορισµένη οικονοµική δυνατότητα, ποτέ δεν θα έκανε τον κόπο να κτίσει αυτά τα θέατρα (που τόσο από αρχιτεκτονική όσο και από ακουστική άποψη πλησιάζουν την τελειότητα) αν δεν συνέτρεχε ένας άλλος, πράγµατι πιο σοβαρός σκοπός από αυτόν που εµείς οι σύγχρονοι εννοούµε. Διότι και άλλοι λαοί της εποχής εκείνης, αλλά ακόµα και της δικής µας εποχής µε πλούτο και δύναµη, δεν µπήκαν στον "κόπο" να κτίσουν θέατρα σε τέτοιο αριθµό ούτε να γράψουν τραγωδίες που να αφορούν τις συγκεκριµένες καθηµερινές σχέσεις µεταξύ των ατόµων της κοινωνίας και της οικογένειας (Οιδίπους, Ιφιγένεια, Αντιγόνη κ.α.). Ο σκοπός για τον οποίον κτίσθηκαν τα αρχαία θέατρα και γράφτηκαν οι αρχαίες τραγωδίες, υπηρετούσε και συνέβαλλε στην ποιοτική αλλαγή των βαρβάρων σε ανθρώπους. Άνθρωπος είναι αυτός που έχει Συν-Είδηση ... δηλαδή γνωρίζει τίνιώθει και τί αισθάνεται και δεν φοβάται να νιώθει και να αισθάνεται. Οι αρχαίοι σε αυτόν τον χώρο είχαν Συν-Είδηση. Και απόδειξη γι' αυτό είναι ότι κανένας άλλος λαός της εποχής τους δεν εσκάλισε στην πέτρα τον άνθρωπο γυµνό στον 'Ήλιο ... Δεν θα 'μπαινε ποτέ στον κόπο ή στην περιπέτεια µια κοινωνία να κτίσει τόσα θέατρα και να γράψει το αρχαίο δράµα µόνο και µόνο προς "καλλιτεχνικήν τέρψιν" (όπως κάνουµε εµείς σήµερα) και για καλλιτεχνική καταξίωση των ηθοποιών, σκηνοθετών, παραγωγών και άλλων παραγόντων' καθώς επίσης και για ικανοποίηση της ...
Πηγή tro-ma-ktiko.blogspot.com >>>
Το βαμπίρ είναι σύμφωνα με το μύθο ένα πλάσμα γοητευτικό και απεγνωσμένο, καταδικασμένο σε μια αιώνια αναζήτηση. Αυτό το απόλυτα εφθαρμένο πλάσμα μοιάζει να είναι ο πιο κατάλληλος χαρακτήρας να ψάξει τις απαντήσεις στο ερώτημα γιατί η φύση φθείρει τα πάντα γύρω της. Το βαμπίρ δε θα ησυχάσει αν δε βρει την απάντηση. Κι αυτό έχει κόστος. O Δημήτρης Τσεκούρας, με κυνισμό και χιούμορ, φιλοσοφεί για τη σκληρή μοίρα όλων των όντων, τη φθορά τους....
Πηγή lifo.gr >>>
Δημιουργία Σελίδας: 02/01/2017