Τι Είναι Η Ενωμένη Ευρώπη : Συλλέξαμε την καλύτερη πηγή για αυτό το θέμα και σας την παραθέτουμε μαζί με άλλες πληροφορίες.
Τι Είναι Η Ενωμένη Ευρώπη
Η ενωμένη Ευρώπη είναι το μεγαλύτερο ειρηνικό εγχείρημα στην ήπειρό μας εδώ και αιώνες και είναι λυπηρό να καταστρέφεται». «Τρεις μεγάλες δυνάμεις, οι ΗΠΑ, η Ρωσία και η Κίνα προσπαθούν να επεκτείνουν την επιρροή τους εξ ου και το ενδιαφέρον της τελευταίας για επενδύσεις στα ελληνικά λιμάνια. Και σε αυτό η Ελλάδα έχει δυνατότητες να διαπραγματευτεί. Εάν οι Αμερικανοί και οι Ευρωπαίοι δεν θελήσουν να την υποστηρίξουν, τότε μπορεί να πει θα συνεργαστούμε με τους Κινέζους. Η Ελλάδα έχει ένα πολύ καλό χαρτί στα χέρια της» καταλήγει. Πηγή ΑΠΕ-ΜΠΕ «Η Γερμανία, στη δική της κρίση, επένδυε αντί να κάνει λιτότητα και απαιτεί από την Ελλάδα το αντίθετο» Ντιρκ ...
Πηγή dimoprasion.gr >>>
Χρήστες που ενδιαφέρθηκαν για το παραπάνω βρήκαν χρήσιμα και τα:
Ο Βενετσιάνο είναι σημαντική μορφή για τον νεαρό Πιέρο, γιατί γνωρίζει την τέχνη της Βόρειας Ιταλίας και κυρίως τη φλαμανδική ζωγραφική, η οποία θα αποδειχθεί καθοριστική για την καλλιτεχνική εξέλιξη του ζωγράφου από το Σαν Σεπόλκρο. Ωστόσο στην κοσμοπολίτικη Φλωρεντία της δεκαετίας του 1430, «δεν χρειάζεται πολλή φαντασία για να αντιληφθούμε τι είδε και ποιον συνάντησε ο Πιέρο. Τα αριστουργήματα της γενιάς του Μπρουνελέσκι, του Ντονατέλο και του Μαζάτσιο ήταν όλα εκεί, ενώ οι Γκιμπέρτι, Αντζέλικο, Λούκα ντέλα Ρόμπια, για να αναφέρουμε μόνο ορισμένους, εκτελούσαν εντατικά νέες παραγγελίες» σημειώνει ο C. Bertelli. Το 1439 για τη Φλωρεντία δεν είναι όμως μια τυχαία ημερομηνία: πραγματοποιείται εκεί η Οικουμενική Σύνοδος για την ένωση των Εκκλησιών, με την εντυπωσιακή παρουσία, δημόσια παρέλαση σχεδόν, της βυζαντινής αυλής και τις επιβλητικές ενδυματολογικές επιλογές των σχεδόν 700 αξιωματούχων και κυρίως του αυτοκράτορα Ιωάννη Η' Παλαιολόγου. Σαφείς εικονογραφικές επιρροές αυτής της εξωτικής σχεδόν εμπειρίας, αρχής γενομένης από τα ενδύματα και τους εκφραστικούς τρόπους, θα επισημανθούν στο έργο του Πιέρο της αμέσως επόμενης περιόδου, ενώ ακόμη και σε θεμελιώδη έργα του, όπως στη νωπογραφία της Ανάστασης στο Σαν Σεπόλκρο, η γεωμετρία της μορφής του Χριστού παραπέμπει κατευθείαν στην υποβλητική ακτινοβολία ενός βυζαντινού Παντοκράτορα. Η εξαϋλωμένη και «διαφανής» λευκότητα του εκθεσιακού σχεδιασμού στο παλαιό κτίριο του μουσείου στο Αρέτσο, του λευκού μιας αναγεννησιακής σχεδόν νωπογραφίας (ο σχεδιασμός έγινε από τον Ρ. L. Cerri, ιστορικό συνεργάτη του V. Gregotti), αναδεικνύει υποδειγματικά το έργο του Πιέρο και των συγχρόνων του. Ο Πιέρο μεταξύ του 1450 και του 1490 κατορθώνει κάτι εξαιρετικά σημαντικό: ενοποιεί την εικονογραφική γλώσσα της ιταλικής ζωγραφικής μέσω μιας πολυχρωματικής γεωμετρικής επεξεργασίας. Τα στοιχεία που τη χαρακτηρίζουν είναι η κρυστάλλινη αποδραματοποίηση της αφήγησης και η - συχνά φαινομενική - αποστασιοποίηση από τα συναισθήματα, ο αντινατουραλιστικός αρχαϊσμός, η κρυστάλλινη συνθετική τάξη, η αχρονική ηρεμία, ο αινιγματικός ορθολογισμός, η αφαίρεση. Ο Πιέρο, ο πιο «αποτραβηγμένος» καλλιτέχνης της Αναγέννησης, είναι ζωγράφος της σιωπής και του μεταφυσικού μυστηρίου: δεν είναι τυχαίο ότι θα ανακαλυφθεί από ιστορικά καλλιτεχνικά κινήματα του 20ού αιώνα και από καλλιτέχνες όπως ο Σεζάν, ο Σερά, ο Καζοράτι, ο Ντε Κίρικο. Τελετουργικός και ποιητικός, σχεδόν διανοούμενος, σχεδιάζει μορφές που αποκαλύπτονται στατικές και μεγαλοπρεπείς ως γεωμετρικά στερεά με σφριγηλή πλαστική οντότητα, μέσω της εξαίσιας φωτεινότητας των χρωμάτων, καθώς και μέσω της σαφήνειας της χωρικής σύλληψης και της προοπτικής σύνθεσης. Την τελευταία περίοδο της ζωής του, χωρίς όραση πλέον, ο Πιέρο αναπτύσσει στο Σαν Σεπόλκρο επαφές για ζητήματα γεωμετρίας και προοπτικής με τον συντοπίτη του μαθηματικό Λούκα Πατσιόλι, σύμβουλο του Αλμπέρτι και του Λεονάρντο ντα Βίντσι. Ο προβληματισμός αυτός στη συνέχεια καταγράφεται στην πραγματεία «De prospectiva pingendi», ως απόδειξη της στοχαστικής επιστημονικότητας του αναγεννησιακού δημιουργού. Ο ίδιος πιστεύει ότι οι μορφές συνδέονται μεταξύ τους και με τον χώρο μέσω αρμονικών δεσμών, οδηγώντας σε μια πραγματική «κοσμική συνήχηση». Οι συνθέσεις του προδίδουν αμέσως τη χρήση της γεωμετρίας, ενώ καταφεύγουν συχνά στις αρμονικές χαράξεις. Το έργο του είναι μορφή, χρώμα και φως, αλλά και ό,τι ο Salvatore Settis υποστήριξε με έμφαση: «Η απόλυτη ψυχή στο έργο του Πιέρο; Η προοπτική». Ο κ. Αντρέας Γιακουμακάτος είναι αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας και Θεωρίας της Αρχιτεκτονικής στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης....
Πηγή tovima.gr >>>
Τι Είναι Ο Ερυθρός Σταυρός Σε Λευκό Φόντο
Ο Ερυθρός Σταυρός σε λευκό φόντο είναι το αντίθετο της σημαίας της Ελβετίας, πατρίδα του Ντυνάν. Η λευκή σημαία αναγνωρίζεται διεθνώς σήμα πως κάποιος θέλει να παραδοθεί. Ακόμη, η Ελβετία είχε μια μακρά ιστορία ουδετερότητας. Ο κόκκινος σταυρός σε λευκό πανί είναι επίσης εύκολα αναγνωρίσιμος από απόσταση. Το 1877, κατά τη διάρκεια του Ρωσοτουρκικού Πολέμου, η Οθωμανική αυτοκρατορία, όπως στη συνέχεια και όλες οι μουσουλμανικές χώρες, αποφάσισε να υιοθετήσει αντί για τον χριστιανικό σταυρό, την ερυθρά ημισέληνο. Η επίσημη αναγνώριση της έγινε το 1929. Το Ισραήλ χρησιμοποιεί το κόκκινο αστέρι του Δαβίδ. 4. Το smile Ο Harvey Ball σχεδίασε το πρώτο χαμογελαστό πρόσωπο το 1963 για την ασφαλιστική εταιρία State Mutual Life. Για να βελτιωθεί το ηθικό των εργαζομένων μετά από μια πρόσφατη συγχώνευση, το πρόσωπο θα τοποθετούνταν σε αφίσες, κουμπιά και κάρτες. Τα κουμπιά έγιναν πολύ δημοφιλή, με περισσότερα από 50 εκατομμύρια πωλήσεις μέχρι το 1971. Ο Harvey Ball πληρώθηκε μόνο 45 δολάρια για το έργο του, αφού ποτέ δεν έγινε εμπορικό σήμα, αλλά ποτέ δεν μετάνιωσε για την απόφαση αυτή. 5. Το σύμβολο της Ατομικής Ενέργειας Το διεθνές σύμβολο ακτινοβολία εμφανίστηκε για πρώτη φορά το 1946 και ήταν αρχικά πορφυρό σε μπλε φόντο, μέχρι που εκδόθηκε το πιο αναγνωρίσιμο, κίτρινο και μαύρο. Ωστόσο, το 2007, αναγγέλθηκε ότι θα υπάρξει ένα ακόμα σύμβολο για τους κινδύνους ραδιενέργειας, μετά από έρευνες που έδειξαν ότι τα παιδιά συχνά μπερδεύουν το κίτρινο-μαύρο σύμβολο με έλικα. Το νέο σύμβολο δείχνει την ακτινοβολία, τον κίνδυνο του θανάτου και την ανάγκη να τρέξει κάποιος μακριά, σε συνδυασμό με το κόκκινο για τον κίνδυνο. 6. Το σύμβολο των βιολογικών κινδύνων Το σύμβολο σχεδιάστηκε αρχικά από την Dow Chemical για τα προϊόντα της το 1966, αλλά πλέον είναι παγκόσμιο σύμβολο για τους βιολογικούς κινδύνους. 7. Το δολάριο και η βρετανική λίρα Το σύμβολο του δολαρίου προέρχεται από το ισπανο-μεξικάνικο πέσο, γνωστό ως ισπανικό δολάριο. Η νομισματική αυτή μονάδα χρησιμοποιήθηκε ευρέως στη Βόρειο Αμερική κατά τη διάρκεια της Αμερικανικής Επανάστασης στα τέλη του 18ου αιώνα. Η πιο ευρέως αποδεκτή θεωρία είναι ότι το σύμβολο του δολαρίου προέρχεται από την συντομογραφία του ισπανο-μεξικάνικου πέσο, η οποία ήταν «PS». Με την πάροδο του χρόνου το «S» άρχισε να γράφεται πάνω από το «P...
Πηγή adiexodos.gr >>>
Η περιστροφή είναι θεμελιώδης συνθήκη της ύπαρξής μας. Όλα όσα υπάρχουν πάνω στο πρόσωπο της γης συνίστανται από περιστρεφόμενα ηλεκτρόνια, πρωτόνια και ουδετερόνια. Όλα περιστρέφονται και το ανθρώπινο πλάσμα ζει μέσω της κυκλικής περιστροφής του αίματος, των κυκλικών εναλλαγών της ζωής από την πρώτη στιγμή της γέννησής του. Η μυστικιστική έκσταση μέσω του χορού δεν είναι μόνον έμπνευση του σουφισμού, αφού μαρτυρείται στους ορφικούς ύμνους και στα μυστήρια της Σαμοθράκης, όπως επίσης και στα διονυσιακά όργια ως χορός των μαινάδων. Ο μυστικισμός των Σούφι και ο εκστατικός χορός σεμά έχει τις ρίζες του πολύ πιο βαθιά στην ιστορία της περιοχής της Μικράς Ασίας και της Ανατολίας και συνδέεται άμεσα με τον μυστικισμό των αρχαίων μυστηριακών θρησκειών, ο οποίος είχε επιβιώσει ακόμα και τους χριστιανικούς χρόνους, φθάνοντας έως την εποχή του Ισλάμ. Ο στροβιλισμός του ανθρώπου γύρω από τον άξονα του σώματός του από την αρχαιότητα ακόμα και πέρα από οποιεσδήποτε θρησκευτικές πρακτικές ήταν μια μέθοδος να ζαλιστεί και να «βγει η ψυχή από το σώμα». Όταν αυτό γίνεται μεθοδευμένα, μέσα από προκαθορισμένες θρησκευτικές τελετουργίες όπως η τελετή σεμά των δερβίσηδων, και με την υπόκρουση κατάλληλης μουσικής, τότε δεν επιδιώκεται απλώς να βγει η ψυχή από το σώμα αλλά επιπλέον να έρθει μέσω της έκστασης πιο κοντά στον Θεό. Αυτό επιτυγχάνεται με τη συσσώρευση ενέργειας η οποία οδηγεί στην έκσταση και τότε ο χορευτής με τις κινήσεις του σώματος του σχεδιάζει σαν ένα ζωντανό έργο τέχνης τα όσα ζει. Η λατρεία για τους σούφι είναι μια πορεία προς τα εμπρός και μέσα από την ιδιόρρυθμη λατρεία του χορού ο δερβίσης χορευτής απορροφάται, ενώνεται και ταυτίζεται με το μεταφυσικό, ξεπερνώντας το φράγμα του χώρου και του χρόνου. Σύμφωνα με τον ιμάμη Αλ Γκαζαλίπου έζησε τον 12ο αιώνα «ο χρόνος είναι σαν το σπαθί, αν δεν τον διαπεράσεις θα σε διαπεράσει». Στον κόσμο αυτό, σύμφωνα με την διδασκαλία των σούφι, τα πάντα αλληλεπιδρούν και συνδέονται μεταξύ τους με έναν ιστό. Η μουσική και ο εκστατικός χορός είναι μόνο όργανα για να φτάσει ο χορευτής στη μεταφυσική εμπειρία. Πρόκειται για την ύψιστη κατάσταση συνειδητοποίησης του ανθρώπου, κατά την οποία η πρώτη του σκέψη είναι πως υπάρχει κάτι άλλο πολύ μεγαλύτερο από αυτόν, το οποίο και αναζητά. Διάσημοι καλλιτέχνες Ταρκάν Ο Ταρκαν Τεβετογλου (γνωστός ως Ταρκαν) γεννήθηκε στις 17 Οκτωβρίου 1972 στην περιοχή Alzey της Γερμανίας. Είναι ο μεγαλύτερος σταρ της Τουρκίας και αποκαλείται Μegastar, γνωστός και στο εξωτερικό. Η καριέρα του άρχισε το 1992 με το πρώτο του άλμπουμ Yine Sensiz (ξανά χωρίς εσένα)” οπού πούλησε 750.000 αντίτυπα. Η επιτυχία του μεγάλωσε το 1994 με το δεύτερο άλμπουμ του ”Aacayipsin” το 1994 στο οποίο συνεργάστηκε με πολύ μεγάλα ονόματα στον χώρο της μουσικής μπόρεσε να φτάσει τα 2,5 εκατ. αντίτυπα. Είχε γίνει πλέον ενας από τα μεγαλύτερα αστέρια της τουρκικής ποπ μουσικής με πάρα πόλους θαυμαστές οι όποιοι πολλαπλασιάζονταν με τον καιρό. O Ταρκαν μεγάλωσε στην Γερμανία και συγκεκριμένα στην περιοχή Alzey μέχρι τα 14 του, οπού μετακόμισε μαζί με την οικογένεια του στο Karamursel της Τουρκίας και συνέχισε να φοιτά σε μουσικό σχολείο. Σπούδασε κλασική μουσική και παράλληλα δούλευε τραγουδώντας σε διάφορες δεξιώσεις με σκοπό να βοηθήσει οικονομικά την οικογένειά του. Με το πρώτο του αλμπουμ έγινε πολύ γνωστός και άρχισε να κατακτάει τις καρδιές πολλών κοριτσιών και να αποκτάει θαυμαστές. Σε κάθε περίοδο στην καριέρα του ήταν πολύ προσεκτικός και τελειομανής αφού κάθε του βήμα γίνονταν πρωτοσέλιδο στις εφημερίδες ενώ ο ίδιος πάντα προσπαθεί ακόμη και σήμερα να κρατάει τον εαυτό του μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας. Αγαπάει πάρα πολύ τα ζώα και την φύση και κάνει ότι περνάει από το χέρι του για να βοηθήσει στο θέμα αυτό. Συνολικά έχει κυκλοφορήσει 8 δίσκους. Sezen Aksu Η Sezen Aksu ή Fatma Sezen Yildirim όπως είναι το αληθινό της όνομα, γεννήθηκε στις 13 Ιουλίου 1954 και είναι μία από τις πιο δημοφιλείς τραγουδίστριες της Τουρκίας. Δεν την αποκαλούν άδικα «Βασίλισσα της τουρκικής ποπ», άλλωστε. Έχει πουλήσει περισσότερα από 40 εκατομμύρια δίσκους παγκοσμίως, αφού εκτός από την Τουρκία, είναι γνωστή και στο εξωτερικό. Η Sezen Aksu έχει συνεργαστεί με τα μεγαλύτερα ονόματα της μουσικής σκηνής στην Τουρκία, αλλά και με τον Goran Bregovic, μία συνεργασία που υπήρξε πολύ ειτυχημένη. Sertab Erener Η Sertab Erener γεννήθηκε στις 4 Δεκεμβρίου 1964 στην Κωνσταντινούπολη κι είναι Τουρκάλα τραγουδίστρια. Κέρδισε τον διαγωνισμό τραγουδιού της Eurovision το 2003 με το τραγούδι Every Way That I Can συγκεντρώνοντας συνολικά 167 βαθμούς. Η Sertab κυκλοφόρησε το album της Every Way That I Can σε όλη την Ευρώπη και είχε μεγάλη επιτυχία. Συνεχίζει να ηχογραφεί τραγούδια στα Αγγλικά και στα Τουρκικά και το επόμενο της single Here I Am έγινε επιτυχία και έξω από τα σύνορα της Τουρκίας. Στο Διαγωνισμό Congratulations για τα 50 έτη της Eurovision, η Sertab με το Every Way That I Can κατέλαβε την 9η από τις 15 θέσεις. Έκτοτε έχει κυκλοφορήσει αρκετά άλμπουμ και έχει κάνει αρκετά ντουέτα με πολλόυς καλλιτέχνες όπως τον Ricky Martin, την Ruslana και την Έλληνιδα τραγουδίστρια Μαντώ. Συνολικά έχει κυκλοφορήσει 14 δίσκους. Ηadise Η Hadise Açıkgöz είναι ...
Πηγή tralala.gr >>>
Δημιουργία Σελίδας: 27/12/2016