Ποιός Είναι Ο Θάνατος Δεν : Συλλέξαμε την καλύτερη πηγή για αυτό το θέμα και σας την παραθέτουμε μαζί με άλλες πληροφορίες.
Ποιός Είναι Ο Θάνατος Δεν
Ο θάνατος δεν είναι μόνο φυσικός· είναι κάτι που φέρομε επάνω μας ως βίωμα. Ο θάνατος ως βίωμα είναι η αμαρτία. Το τονίζει ο Παύλος εμφατικά και πάλι στους Κορινθίους: «Κέντρον (κεντρί) του θανάτου η αμαρτία» τούς γράφει, η αμαρτία δηλαδή μας θανατώνει καθημερινώς. Εάν προσδοκούμε στο απώτατο μέλλον ανάστασι εκ νεκρών είναι γιατί προσπαθούμε να αναστηθούμε εν ζωή από τον πνευματικό θάνατο. Τον τελευταίο νεκρώνει ο Χριστός «τη αστραπή της θεότητος». H Ανάστασι ως νίκη επί της πυκνότητος του Εγώ συντελείται για τους Ορθοδόξους προς τα κάτω. Γι' αυτό και ψάλλουμε το «Κατήλθε προς τον θάνατον η ζωή η αθάνατος» και «Κατήλθες εν τοις κατωτάτοις της γης και συνέτριψας μοχλούς αιωνίους». Αμαρτάνει όποιος δεν έχει το θάρρος να πραγματοποιήση τον εαυτό του, όποιος δειλιάζει μπροστά στο άγνωστο και στραγγαλίζει τη θέλησι και την επιθυμία του παραδίδοντας σε άλλους το τιμόνι της ζωής, όποιος δέσμιος της εικόνας του παραιτείται από το αίτημα της εσωτερικής του ενότητος. Στη μερικότητα της επιθυμίας αντιστοιχεί ένα απόκομμα εαυτού· στην εκ βαθέων επιθυμία στρατεύεται ολόκληρο το είναι μας. Υπ' αυτή την έννοια αμαρτωλός είναι όποιος δεν σέβεται τον εαυτό του και κάνει συνεχείς εκπτώσεις στην επιθυμία του προκειμένου να μη διακινδυνεύη στη σχέσι του με τους άλλους. Μπορεί να αγαπά μόνο όποιος κατανοεί πως η αμαρτία φωλιάζει στη θνητή αδύναμη φύσι μας. Φυσική αναμαρτησία δεν υφίσταται: εφ' όσον ζω αμαρτάνω, καθώς αγαπώ τις ευχαριστήσεις και υποχρεούμαι σε συμβιβασμούς. Πολεμά την αμαρτία όποιος εν ονόματι της αλήθειας δεν συμβιβάζεται με τον συμβιβασμό, όποιος βιάζει την ψυχή του για να αρπάξη τη Βασιλεία των ουρανών. «Είπεν ο Αββάς Παμβώ· ει έχεις καρδίαν, δύνασαι σωθήναι». H αυθεντική ζωή είναι ζήτημα θάρρους. Θέλει κουράγιο η Ανάστασι, και στο κουράγιο κρύβεται η χάρι του Θεού. Ανάστασι είναι η δική μας μεταμορφωτική αναγέννησι, την οποία βιώνουμε ως αγνότητα και στην οποία «εν χαρά αλλήλους περιπτυσσώμεθα». H αγνότης εδώ δεν έχει να κάνη με τελετουργική κάθαρσι αλλά με τη διαφάνεια και άνοιξι ενός σώματος που έχει σπαρεί εν ασθενεία και φθορά, για να εγερθή πνευματικό εν αφθαρσία. H Ανάστασι δημιουργεί μία νέα οικονομία του εγωισμού: δεν καταργεί το Εγώ αλλά το ανοίγει και το φωτίζει, το κάνει στη λεπτότητά του αγνώριστο σαν τον αναστάντα Χριστό. Ο αναστάς Χριστός, «ο τοις πεσούσι παρέχων ανάστασιν», είναι παρών στον μέγιστο δυνατό εσωτερικό μας πλατυσμό. Το φως το ονομάζουμε Λαμπρή. H πίστι στηρίζει την ψυχική μας άνοιξι, όπου η καθαρότης συναντά την αγάπη. Γι' αυτό και η αγάπη δεν αποκλείει τη μοναξιά. Μοναξιά δε είναι ν' αποτραβιέσαι αλλά να τσιγκουνεύεσαι τον εαυτό σου, να είσαι ψυχικά αδιάθετος. H μοναξιά είναι κίνδυνος τον οποίον αναλαμβάνει όποιος πιστεύει. Δεν μπορεί να πιστεύη όποιος επιβιώνει στη συνήθεια και την επανάληψι, στην ανιαρή κατάφασι των κοινών παραδοχών. H πίστι οδηγεί προς τα μέσα και η προς τα μέσα κίνησι προκαλεί την αναπλαστική μεταβολή. Αγάπη και πίστι αντισταθμίζουν το σκοτάδι των κενών της υπάρξεως.
Πηγή tovima.gr >>>
Χρήστες που ενδιαφέρθηκαν για το παραπάνω βρήκαν χρήσιμα και τα:
Η τεκνοποίηση είναι ένα θαύμα το οποίο υπό κανονικές συνθήκες προκύπτει ως βαθιά εσωτερική ανάγκη των δύο ατόμων που εμπλέκονται σε αυτή τη διαδικασία, δηλαδή της μητέρας και του πατέρα μόνο. Είναι άστοχο, υπό αυτό το πρίσμα, να θεωρούμε ότι θα κάνουμε παιδί μόνο για παρέα του πρώτου. Μην ενοχοποιείστε διότι όλα τα παιδάκια ζητούν παρέα, όχι απαραίτητα αδελφάκι που σίγουρα θα «κλέψει» μέρος της προσοχής των γονιών του. Συνήθως επιζητούμε δεύτερο παιδί ακριβώς επειδή θέλουμε να επαναλάβουμε αυτό που ζήσαμε στο πρώτο και φυσικά για να μεγαλώσουμε την οικογένειά μας. Γι’ αυτό λοιπόν, συζητείστε με ...
Πηγή paidimag.gr >>>
Τι Είναι Το Καινούργιο Ασκί
Το καινούργιο ασκί είναι ο νέος, μετανοημένος, αναγεννημένος και ανακαινισμένος άνθρωπος, που δέχτηκε το Χριστό στη ζωή του και αποφάσισε να Τον ακολουθήσει, αφήνοντας πίσω του την παλιά, αμαρτωλή του ζωή. Με αυτό τον τρόπο, γίνεται παιδί του Θεού, όπως μας εξηγεί ο Ιωάννης στο ευαγγέλιό του: “ ‘Οσοι όμως Τον δέχθηκαν (το Χριστό), σ’ αυτούς έδωσε εξουσία να γίνουν παιδιά τού Θεού, σ’ αυτούς που πιστεύουν στο Όνομά Του, οι οποίοι όχι από αίματα, ούτε από θέλημα σάρκας, ούτε από θέλημα άνδρα, αλλά από τον Θεό γεννήθηκαν“ (Ιωάνν. 1:12-13 ). Ο απόστολος Παύλος απευθυνόμενος τότε στους Κορινθίους, αλλά και σε μας σήμερα, γράφει: “Γι’ αυτό, αν κάποιος είναι εν Χριστώ, είναι νέο κτίσμα, τα αρχαία παρήλθαν, ιδού, τα πάντα έγιναν νέα (Β’ Κορ. 5:17). Αλλού, ο Παύλος μας προτρέπει: “να αποβάλουμε από πάνω μας τον παλιό άνθρωπο, αυτόν κατά την προηγούμενη διαγωγή, που φθείρεται σύμφωνα με τις απατηλές επιθυμίες και να ανανεωνόμαστε στο πνεύμα τού νου μας, και να ντυθούμε τον καινούργιο άνθρωπο, που κτίστηκε σύμφωνα με τον Θεό, με δικαιοσύνη και οσιότητα της αλήθειας“ (Εφεσ. 4:22-24). Και ο απόστολος Πέτρος αναφέρεται στην αναγέννηση, στην πρώτη του επιστολή, απευθυνόμενος σε όλους τους πιστούς τότε, αλλά και σήμερα: “αναγεννηθήκατε όχι από φθαρτό σπέρμα, αλλά από άφθαρτο, διαμέσου τού Λόγου τού ζωντανού Θεού και ο Οποίος μένει στον αιώνα (Α’ Πέτρ. 1:23), ο Οποίος, σύμφωνα με το πολύ Του έλεος, μας αναγέννησε σε μια ζωντανή ελπίδα, διαμέσου τής ανάστασης του Ιησού Χριστού από τους νεκρούς, σε μια κληρονομία άφθαρτη και αμόλυντη και αμάραντη, που είναι φυλαγμένη για μας στους ουρανούς, οι οποίοι φρουρούμαστε με τη δύναμη του Θεού διαμέσου τής πίστης, σε σωτηρία έτοιμη να αποκαλυφθεί κατά τον έσχατο καιρό” (Α’ Πέτρ. 1:3-5 ). Και ο απόστολος Ιάκωβος αναφέρεται στην αναγέννηση, γράφοντας: “Από τη δική Του θέληση μας γέννησε, διαμέσου τού Λόγου τής αλήθειας, για να είμαστε εμείς κάποια απαρχή των κτισμάτων του” ( Ιακ. 1:18). Αυτή η αναγέννηση, είναι η αφετηρία μιας συνειδητοποιημένης, χριστιανικής ζωής, μια ζωής καθαρής, αγίας, συναρπαστικής, αλλά και δύσκολης, σε μια οδό που οδηγεί τον άνθρωπο στην αιώνια ζωή, κοντά στο Δημιουργό του και Πατέρα Του και η οδός αυτή, λέγεται “Ιησούς Χριστός” καθώς ο ‘Ιδιος είπε: “Εγώ είμαι η οδός, η αλήθεια και η ζωή και κανένας δεν έρχεται στον Πατέρα, παρά μόνον διαμέσου Εμένα” (Ιωάνν. 14:6). Και η νέα αυτή η ζωή έχει κάποια χαρακτηριστικά που τα περιγράφει ο Ιωάννης στην πρώτη του επιστολή: “Καθένας που έχει γεννηθεί από τον Θεό, δεν πράττει αμαρτία, για τον λόγο ότι δικό Του σπέρμα μένει μέσα σ’ αυτόν, και δεν μπορεί να αμαρτάνει, επειδή γεννήθηκε από τον Θεό” (Α’ Ιωάνν. 3:9). Επίσης γράφει: “Γνωρίζουμε ότι καθένας που έχει γεννηθεί από τον Θεό δεν αμαρτάνει, αλλ’ αυτός που γεννήθηκε από τον Θεό διαφυλάττει τον εαυτό του, και ο πονηρός δεν τον αγγίζει” (Α’ Ιωάνν. 5:18 ), “κάθένας που πιστεύει ότι ο Ιησούς είναι ο Χριστός, γεννήθηκε από τον Θεό και καθένας που αγαπάει Αυτόν που τον γέννησε, αγαπάει και εκείνον που γεννήθηκε απ’ Αυτόν” (Α’ Ιωάνν. 5:1). Ο Χριστός περιμένει κάθε άνθρωπο, να τον αναγεννήσει, να τον σώσει και να του χαρίσει αιώνια ζωή. Σήμερα, εσύ που διαβάζεις αυτά τα λόγια του ευαγγελίου, έχεις την ευκαιριά να γινεις κι εσύ παιδί του Θεού και κληρονόμος της βασιλειάς Του. Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να πείς “ΘΕΛΩ”, με όλη σου την καρδιά. Σε διαβεβαιώνω, δεν θα μετανιώσεις ποτέ γι’ αυτό. Σταύρος Π. – triklopodia....
Πηγή pentapostagma.gr >>>
Η αναμαρτησία είναι αποκλειστική ιδιότητα μόνο του Τριαδικού Θεού μας, κανένα πλάσμα ούτε στη γη, ούτε στον ουρανό δεν μπορεί να ισχυριστεί ότι είναι αναμάρτητο, παρά μόνο ο Τριαδικός Θεός μας που είναι φύσει αναμάρτητος. Το δε πλάσμα Του, ο άνθρωπος, κατορθώνει μεν και φθάνει στην απάθεια, αλλά όχι στην αναμαρτησία. Ο απαθής άγιος δέχεται την προσβολή της αμαρτίας με λογισμούς από τον διάβολο, αλλά δεν ενδίδει σε καμία προσβολή και έτσι μένει απαθής από την αμαρτία. Όμως αυτό είναι χάρις και δωρεά από τον Θεό μας, δεν είναι δύναμη που έχει ο Άγιος, ούτε πηγάζει από τον εαυτό του. Δηλαδή, όσο ενωμένος είναι ένας Άγιος με τον Τριαδικό Θεό, τόσο πιο απαθής είναι προς την αμαρτία. Περιττό είναι να πούμε, πως ο Θεός μας δεν έχει προσβολές από αμαρτίες, όπως εμείς οι άνθρωποι, διότι αλήθεια, πώς θα μπορούσε ο Πλάστης να έχει προσβολή από το πλάσμα του; Αυτό έγινε μόνο μια φορά κατά παραχώρηση στον Θεάνθρωπο Ιησού Χριστό με τους τρεις πειρασμούς και αυτά μας τα ερμηνεύουν οι μεγάλοι Άγιοι της Εκκλησίας μας, για ποιον λόγο παραχώρησε ο Θεός μας να γίνουν αυτοί οι τρεις πειρασμοί στον Θεάνθρωπο Ιησού Χριστό. Σε άλλη περίπτωση ποτέ δεν μπορεί ένα πλάσμα να προσβάλλει τον Πλάστη. Άρα λοιπόν, δεν έχει ο Θεός μας την απαίτηση από το πλάσμα του τον άνθρωπο να είναι αναμάρτητο, όμως περιμένει την εκούσια αναγνώριση για την αμαρτία του για να τον συγχωρέσει και στη συνέχεια να χαίρεται ο άνθρωπος. Διότι αν δε λάβει συγχώρηση ο άνθρωπος από τον Θεό, δεν έχει καμία χαρά μέσα του. Και όντως λυπάται πολύ ο Θεός μας, όταν μας βλέπει να μην έχουμε τη χαρά που πηγάζει από το τον Ίδιο. Διότι άλλο είναι οι ψεύτικες και ψυχοφθόρες χαρές του κόσμου και άλλο είναι οι χαρές που πηγάζουν από τον Τριαδικό Θεό μας. Οι χαρές του κόσμου τούτου μοιάζουν με τις πέτρες που τις συναντάμε και τις πατάμε στο δρόμο μας, οι δε χαρές του Θεού μοιάζουν με υπερπολύτιμα και σπανιότατα μαργαριτάρια!! Νομίζω πως δε χωράει καμιά απολύτως σύγκριση ανάμεσα στις δυο αυτές χαρές. Πρέπει να πούμε πως η νέα εποχή εργάζεται πυρετωδώς να εξαλείψει από τον άνθρωπο τη συναίσθηση της ευθύνης για την αμαρτία που πράττει. Το δόγμα της νέας εποχής είναι, πως ο άνθρωπος πρέπει να ανακαλύψει μέσα του την κρυμμένη θεότητά του. Φυσικά το δόγμα αυτό προέρχεται από τις ανατολικές θρησκείες. Σε καμία περίπτωση δε θέλει να ακούσει η νέα εποχή για μετάνοια, για συντριβή και για δάκρυα αμαρτιών. Και δεν θέλει να ακούσει, διότι το αφεντικό της νέας εποχής είναι ο διάβολος. Δυστυχώς βλέπουμε και στην πατρίδα μας τα τελευταία χρόνια πολλά αίσχη της νέας εποχής. Βλέπουμε με περισσό θράσος και αναίδεια να ονομάζει τις θανάσιμες αμαρτίες πράξεις υπερηφανείας! Και όχι μόνο, αλλά τις επιδεικνύουν με σατανικές παρελάσεις στις πόλεις μας, τις οποίες και μαγαρίζουν. Έτσι λοιπόν η νέα εποχή διδάσκει και επιχειρεί με κάποια κεκαλυμμένη βία να πείσει τον άνθρωπο ότι είναι ένας θεός! Και αν το καταφέρει αυτό έστω και σε μικρό βαθμό, είναι αδύνατον μετά ο άνθρωπος να έρθει σε συναίσθηση ότι αμαρτάνει. Έτσι θα αμαρτάνει καθημερινά με θανάσιμες αμαρτίες και θα τις θεωρεί μάλιστα κατόρθωμα!! Διότι θα θεωρεί τον εαυτό του έναν θεό. Ώστε λοιπόν, χρειάζεται πολύ μεγάλη προσοχή να μη χάσουμε τη συναίσθηση της αμαρτωλότητάς μας που είναι το δόγμα και η ουσία της Ορθόδοξης Πίστης μας. Διότι ως πιστοί του αληθινού Τριαδικού Θεού που είμαστε δεν έχουμε τίποτε άλλο να προσφέρουμε στον Θεό μας εκτός από τη συναίσθηση της αμαρτωλότητάς μας. Για όλα και όσα καλά έργα επιτελούμε, η Θεία Χάρις είναι αυτή που μας βοηθάει και τα επιτελούμε. Ο Θεός μας μόνο αυτό περιμένει από εμάς, τη συναίσθηση της αμαρτωλότητάς μας και το χρέος μας απέναντι Του. Ένας άγιος λέει πως «όταν έχουμε βαθιά μέσα μας την αίσθηση πως είμαστε χρεωμένοι στον Θεό μας, εξαιτίας των πολλών μας αμαρτιών, ο Θεός μας πλουτίζει μυστικώς»! Μακριά λοιπόν από το παμπόνηρο και επάρατο πάθος που μας συμβουλεύει να επιρρίπτουμε σε άλλους την ευθύνη της αμαρτίας που διαπράξαμε. Είθε, όλοι οι Άγιοι μας που βάδισαν τη γνήσια οδό της μετανοίας και είχαν συναίσθηση της αμαρτωλότητας να βοηθήσουν και εμάς τους εκουσίως αδυνάτους να συνέλθουμε από την ψεύτικη δικαίωση που δίνουμε στον εαυτό μας, ώστε του λοιπού με ανδρεία και πίστη να παίρνουμε την ευθύνη της αμαρτίας που διαπράξαμε εξολοκλήρου στον εαυτό μας, για να γευθούμε επιτέλους την πολυπόθητη δικαίωση του Τριαδικού μας Θεού. Αμήν Σχετικά άρθρα Συμβουλές και οδηγίες στους Ιερείς από τον Λαγκαδά Ιωάννη (ΦΩΤΟ) Συμβουλές και οδηγίες στους Ιερείς από τον Λαγκαδά Ιωάννη (ΦΩΤΟ) Ετικέτες Αγιο Οροσ Άγιοι ΑΥΤΟΜΕΜΨΙΑ Εκκλησια ζωή π. Αρσένιος ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ tweet Δείτε επίσης Ευχές για το Μπαϊράμι από τον Κύπριο Πρόεδρο Ευχές για το Μπαϊράμι από τον Κύπριο Πρόεδρο Επιμένει ο Αρχιεπίσκοπος Κύπρου: Οι ομοφυλόφιλοι έχουν ξετσιπωθεί Ελλάδα, Κύπρος, Αίγυπτος έστειλαν κοινό μήνυμα στην Τουρκία (ΦΩΤΟ) Σφοδρή αντίδραση του Κύπρου Χρυσσοστόμου για την εκ περιτροπής προεδρία Κυπριακό: Δεν τίθεται ζήτημα ενδιάμεσης συμφωνίας, λέει ο Ακιντζί ΧΡΟΝΟΔΕΛΤΙΟ ΟΑΕΔ: Προγράμματα και θέσεις εργασίας για 80.000 ανέργους Νοέμβριος 18, 2016 στις 2:06 μμ Η Ιερά Εικόνα της Παναγίας Παναχράντου και η Τίμια Κάρα του Αγ. Παντελεήμονος στην Κομοτηνή Νοέμβριος 18, 2016 στις 1:44 μμ «Ήρθα να σε θεραπεύσω γιατί με στέλνει με την Προσευχή της…» Νοέμβριος 18, 2016 στις 1:35 μμ «Η Ορθόδοξος Εκκλησίας της Ρωσίας: διακονία σε ραγδαίως μεταβαλλόμενο κόσμο» Νοέμβριος 18, 2016 στις 1:01 μμ Ωφελεί να σκεφτόμαστε τις περασμένες αμαρτίες μας ή τις περασμένες επιτυχίες μας; Νοέμβριος 18, 2016 στις 12:53 μμ ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΘΑΥΜΑΤΑ Θαυμαστό γεγονός! Μπλοκάρουν τα ηλεκτρονικά συστήματα και αναδύεται άρωμα στον Πανάγιο Τάφο που ερευνούν οι επιστήμονες ΑΓΙΟΡΕΙΤΙΚΑ ΝΕΑ Εκοιμήθη ο Αγιορείτης Ιερομ. Ιωακείμ Βραχνιώτης ΑΓΙΟΡΕΙΤΙΚΑ ΝΕΑ Δίκη Βατοπαιδίου: Ιεράρχες και απλοί πιστοί δίπλα στον Ηγούμενο Εφραίμ και μοναχό Αρσένιο (ΦΩΤΟ) ΣΥΝΤΑΓΕΣ Πως να φτιάξετε νηστίσιμη αλάδωτη μερέντα ΠΟΛΙΤΙΚΑ Ο θείος στο Άγιο Όρος, ο ανηψιός ευλογεί την υιοθεσία παιδιών από ομόφυλα ζευγάρια! θΕΟΛΟΓΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ / ΔΙΑΦΟΡΑ Αγιος Νεκτάριος: Όλα νικιούνται-Τίποτα να μην σας απελπίζει! ΑΓΙΟΡΕΙΤΙΚΑ ΝΕΑ Ποιος από τη συνοδεία του Ομπάμα ζητούσε πληροφορίες για το Άγιο Όρος ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ WIKILEAKS: Ιδού ποιος είναι ο πλανητάρχης που μας επισκέπτεται και η σχέση του με τους Χριστιανούς ΑΓΙΟΡΕΙΤΙΚΑ ΝΕΑ Έφτασε στο Άγιο Όρος ο Κ. Μητσοτάκης: Δεν ήρθαμε σήμερα κοντά σας ως πολιτικοί για να μιλήσουμε με λόγια πολιτικά ΑΓΙΟΡΕΙΤΙΚΑ ΝΕΑ Μητσοτάκης: «Φάρος της Ορθοδοξίας το Άγιο Όρος» (ΦΩΤΟ) ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ Η Ιερά Μονή Αγίου Αρσενίου του Καππαδόκου στο Βατοπαίδι Χαλκιδικής (ΦΩΤΟ) Νοέμβριος 10, 2016 στις 4:45 μμ Η Ιερά Μονή του Αγίου Δημητρίου στους πρόποδες του Παγγαίου (ΦΩΤΟ) Οκτώβριος 14, 2016 στις 11:02 πμ Αγιος Ραφαήλ: Ενα οδοιπορικό στη Μυτιλήνη (ΒΙΝΤΕΟ) Σεπτέμβριος 7, 2016 στις 6:41 μμ ΥΓΕΙΑ Τα σημάδια που δείχνουν ότι τα πνευμόνια σας κινδυνεύουν Νοέμβριος 13, 2016 στις 1:04 μμ Υψηλή χοληστερίνη; Τι μπορεί να φταίει Νοέμβριος 4, 2016 στις 3:35 μμ Ποιοι είμαστε Πρόσθεσε το μπάνερ μας Google+ Διαφημιστείτε στο vimaorthodoxias.gr Επικοινωνία © Copyright © 2014 - 2016 vimaorthodoxias.gr. × Βηματάρισσα Κλείσιμο Συνεχίζοντας σε αυτό τον ιστότοπο αποδέχεστε την χρήση των cookies στη συσκευή σας όπως περιγράφεται στην πολιτική cookies ...
Πηγή vimaorthodoxias.gr >>>
Δημιουργία Σελίδας: 27/12/2016