Τι Είναι Η Γονεϊκότητα : Συλλέξαμε την καλύτερη πηγή για αυτό το θέμα και σας την παραθέτουμε μαζί με άλλες πληροφορίες.
Η γονεϊκότητα είναι μια σκληρή δουλειά. Πρέπει να είσαι δημιουργικός ώστε να τα καταφέρεις να κάνουν αυτό που είναι καλό γι’αυτά επειδή τις περισσότερες φορές αυτό έρχεται σε αντίθεση με αυτό που θέλουν. Τα παιδιά χρειάζονται πρωινό και θρεπτικό φαγητό. Πρέπει να ξοδέψουν χρόνο σε εξωτερικές δραστηριότητες και να πάνε για ύπνο σε μία σταθερή ώρα έτσι ώστε να έρθουν στο σχολείο διαθέσιμα για μάθηση την επόμενη μέρα. Μετατρέψτε τα πράγματα που δεν τους αρέσει να κάνουν ή να προσπαθούν σε διασκεδαστικά, συναισθηματικά διεγερτικά παιχνίδια. Διδάξτε τα παιδιά σαν να κάνουν μονότονη εργασία από τα πρώτα χρόνια της ζωής τους καθώς αυτό είναι το θεμέλιο για τη μελλοντική εργασιμότητα Να διπλώνουν τα στεγνά ρούχα, να μαζεύουν τα παιχνίδια τους, να απλώνουν ρούχα, να τοποθετούν στη θέση τους τα ψώνια από το σούπερ μάρκετ και τη λαϊκή, να στρώνουν τραπέζι, να στρώνουν το κρεβάτι τους Να είστε δημιουργικοί. Αρχικά κάντε το διεγερτικό και διασκεδαστικό έτσι ώστε ο εγκέφαλός τους να το συνδέσει με κάτι θετικό Διδάξτε τους κοινωνικές δεξιότητες Διδάξτε τους να περιμένουν τη σειρά τους, να μοιράζονται, να χάνουν, να κερδίζουν, να συμβιβάζονται, να λένε όμορφα λόγια στους άλλους, να χρησιμοποιούν το ευχαριστώ και το παρακαλώ. Από την εμπειρία μου σαν εργοθεραπεύτρεια, τα παιδιά αλλάζουν, τη στιγμή που οι γονείς αλλάζουν την οπτική τους για τη γονεϊκότητα. Βοηθήστε τα παιδιά σας να επιτύχουν στη ζωή εκπαιδεύοντας και δυναμώνοντας τον εγκέφαλό τους νωρίς παρά αργά!!!...
Πηγή ipaideia.gr >>>
Χρήστες που ενδιαφέρθηκαν για το παραπάνω βρήκαν χρήσιμα και τα:
Τι Είναι Ο Ερμής Στον Τοξότη
Ο Ερμής στον Τοξότη είναι ένα φαινόμενο από μόνος του. Υπάρχουν κι άλλοι Ερμήδες που αγαπούν τα γράμματα, τα πράγματα, την τάξη, την αλήθεια και τόσα άλλα, όμως αυτός ο συγκεκριμένος είναι περίπτωση. Διαβάστε περισσότερα ...
Πηγή queen.gr >>>
Τι Είναι Ο Ρατσισμός Ο Σεξισμός Ο Εθνικισμός
Ο ρατσισμός, ο σεξισμός, ο εθνικισμός είναι παραδείγματα τέτοιων μύθων που δικαιολογούν την άνιση κατανομή του πλούτου και της εξουσίας. Αυτοί που έχουν υψηλές μετρήσεις σε αυτή την κλίμακα τείνουν να θεωρούν τον κόσμο ως ζούγκλα στην οποία οι δυνατότεροι καταφέρνουν να φτάσουν στην κορυφή. Είναι διατεθειμένοι να πουν ψέματα, να κλέψουν και να εξαπατήσουν για να το καταφέρουν”. Συζητώντας με τον κο Πανούση διαπιστώνουμε ότι και οι δύο έχουμε εμπειρίες από τέτοιου είδους προσωπικότητες Ανθρώπους που ενώ έχουν παίξει σε όλα τα επίπεδα αναξιοκρατίας, κατακεραυνώνουν δημόσια την ελληνική διαφθορά που πνίγει για παράδειγμα τις επιχειρήσεις. Στις προσωπικές κουβέντες σου εξηγούν πώς κλέβουν την εφορία, γιατί είναι περήφανοι, και πώς θα γίνει να βγάλουν τα λεφτά τους στο εξωτερικό. Μαντεύω ότι το έχουν ήδη κάνει, απλά ψάχνουν για συνένοχους. “Η αλλαγή αφορά τους άλλους” λέει ο κος Πανούσης. “Η χώρα δεν έχει κοινωνικό συμβόλαιο. Δεν είναι κράτος είναι ομοσπονδία, το κράτος των δικαστών, των γιατρών κλπ. Έχουμε δομικό και όχι οικονομικό πρόβλημα. Οι μικρομεσαίοι που φτιάχτηκαν από το 80 και μετά, χωρίς βάση, δομές και ξαφνικά τους προέκυψε ο νεοπλουτισμός δεν έχουν διάθεση να γυρίσει εκεί που έμεναν. Η κυρία που βρέθηκε από τα Σεπόλια στην Εκάλη δεν ξαναγυρνάει πίσω. Αυτή η τάξη μας οδηγεί σε ακρότητες. Αυτή δεν θέλει να χάσει τα προνόμιά της”. Κάτω από τα κείμενα των ειδησεογραφικών sites, ιδιαίτερα όσα εκφράζουν μια άποψη του συντάκτη είναι συνηθισμένο πια τα προσβλητικά σχόλια να στοιβάζονται το ένα πάνω στο άλλο. Ανώνυμα είναι όλα, και όταν πρόκειται για 2-3 η αντιπάθεια είναι σίγουρα προσωπική, σε βρίζει κάποιος που σε ξέρει, όταν είναι πολλά σε βρίζει κάποιος άγνωστος που αισθάνεται ότι είσαι στο αντίπαλο στρατόπεδο. Το αστείο είναι ότι σε βάζει εκείνος σε όποιο στρατόπεδο θέλει. Τις περισσότερες φορές είσαι άσχετος, διεφθαρμένος ή πληρωμένος προνομιούχος, αλλά το αν είσαι κουμούνι ή φασίστας εξαρτάται τελείως από τον σχολιαστή, και όχι από αυτά που πραγματικά γράφεις. Το τρολάρισμα, η ανώνυμη προσβολή, είναι χαρακτηριστικό του ίντερνετ όσο και η παραληρηματική έκφραση. Ξεκίνησε στα φόρουμς, λογικό ήταν να φτάσει στα σχόλια, ειρμός δεν βγαίνει συνήθως, μόνο ένα αόριστο μίσος, τουλάχιστον σίγουρα οργή. Ο κος Πανούσης πιστεύει ότι πρέπει να ηρεμήσουμε: “η κοινωνική οργή εκφράστηκε στις εκλογές. Αλλά δεν μπορεί να εκφράζεται για χρόνια απέναντι σε ένα σύστημα που σάπισε. Αυτό αναγκαστικά οδηγεί σε ακραίες λύσεις. Μια μόνιμη κοινωνική οργή οδηγεί σε φασισμό, όχι σε περισσότερη δημοκρατία. Τα πολιτικά υποκείμενα που θέλουν να παίξουν στην μόνιμη κοινωνική οργή με μηνύματα όπως “σε αδικούνε κι εσύ δεν κάνεις τίποτα¨, δεν οδηγούν πουθενά παρά σε εμφύλιο και διχασμό. Αν φτάσουμε στη λογική του κοινωνικού μίσους και της καταστροφής των πάντων, αφού εμείς δεν είμαστε οι ευνοημένοι του συστήματος, θα πάμε σε μια κοινωνία άλλου τύπου. Μια κυβέρνηση που δεν μπορεί να αποκτήσει το μίνιμουμ της συναίνεσης, της ανοχής και της νομιμοποίησης πόσο μπορεί να ζήσει; Και πόσο μπορεί να ζήσει η δημοκρατία αν συνέχεια αμφισβητούνται οι θεσμοί της;¨ Η άνοδος της Χρυσής Αυγής δίχασε όσους πιστεύουν στην δημοκρατία σε αυτή τη χώρα. Δεν ξέραμε αν θα έπρεπε να συνομιλούμε δημοσίως με αυτούς τους ανθρώπους, αν θα έπρεπε οι αρνητές της δημοκρατίας να απολαμβάνουν τα προνόμιά της. Υπάρχουν αυτοί που υποστηρίζουν ότι έτσι εκτίθενται, ότι όταν τους δίνεις δημόσιο βήμα τους επιτρέπεις να αυτοακυρωθούν, δεν μπορεί να μην βλέπει ο κόσμος ότι είναι νεοναζί, βίαιοι τραμπούκοι με παρανοϊκές ιδέες και συμπεριφορά. Ενα πρόσφατο βιβλίο που κυκλοφόρησε στην Αμερική από τον καθηγητή στην Νομική Σχολή του NYU, Τζέρεμι Γουόλντρον, λέγεται “Η επιβλάβεια της ρητορικής μίσους”. Ο Γουόλντρον προτείνει ότι ο προσβλητικός λόγος που απευθύνεται σε μειονότητες θα πρέπει να μην προστατεύεται από το αμερικάνικο σύνταγμα. Οι λόγοι είναι απλοί: γιατί βλάπτει τους στόχους του και υπονομεύει το δημόσιο αγαθό που είναι η κοινωνία χωρίς αποκλεισμούς. Νομίζω ότι εμείς έχουμε νόμους κατά των λιβέλων, των προσβολών και της συκοφαντικής δυσφήμισης. Η ρητορική μίσους των Νεοναζί δεν πρέπει να αντιμετωπίζεται ως ένα επικοινωνιακό πείραμα: αφήστε τους να μιλήσουν ή μην τους αφήνετε επειδή ο κόσμος θα έχει αυτή ή την άλλη αντίδραση. Πρέπει να αντιμετωπίζεται ως αυτό που είναι, και είναι προσβολή. Τους απαγορεύεις να προσβάλουν....
Πηγή tovima.gr >>>
Το Genius Loci είναι το πνεύμα της περιοχής ή η ζωή της ίδιας της τοποθεσίας. Η Διάννοιά του αποτελείται από την Συλλογική Ψυχή και το Συλλογικό Ασυνείδητο όλων όσων εμπεριέχονται μέσα στην ευρύτερη περιοχή, και ενδυναμώνει ή αποδυναμώνει (ανάλογα με τα ενεργειακά ρεύματα της τοποθεσίας) εκείνους που την κατοικούν. Κάθε άνθρωπος, φυτό, μικρόβιο, και γενικότερα κάθε οντότητα που βρίσκεται σε ένα genius loci ενσωματώνεται στο ενεργειακό του αποτύπωμα και επηρεάζεται αμέσως ή εμμέσως από αυτό. Με την πρακτική του Βιοτοπικού Ανιμισμού, ο άνθρωπος επιχειρεί να ανακαλύψει την πνευματική ολότητα μέσα στον ευρύτερο εαυτό, στην περιοχή που τον «ενεργοποιεί» δουλεύοντας παράλληλα μαζί της. Viridis genii : Η «Πράσινη» οντότητα των Φυτών Ποιό είναι όμως το πνεύμα των φυτών με το οποίο επιθυμούν να επικοινωνήσουν όσοι ασχολούνται με την φυσιολατρική πνευματική εργασία; Η οντότητα αυτή αυτό ονομάζεται viridis genii και η μετάφραση της Λατινικής ονομασίας του σημαίνει το «Πράσινο πνεύμα» που βρίσκεται εκεί ως η συλλογική αυτόνομη δύναμη viridisπου ζωντανεύει την φύση στην περιοχή που βρίσκεται, η ψυχή του δάσους, του βάλτου, και όλων των δασικών περιοχών που βρίσκονται μέσα σε ένα genius loci. Κάθε δέντρο, φυτό, κλαρί ή γρασίδι που ευδοκιμεί μέσα στα πλαίσια αυτής της περιοχής εργάζεται και συνυπάρχει συλλογικά με την ευρύτερη διάννοια της ψυχής του Viridis Genii, που είναι σοφότερο από κάθε τι μέσα στην περιοχή. Δεν υπάρχει Βοτανιστής, αλχημιστής ή και επιστήμονας που δεν έχει ατενίσει την τεράστια διάννοια και Σοφία που υπάρχει σε αυτό το πνεύμα. Αν και αποκαλείται και είναι γνωστό και με άλλες ονομασίες, για παράδειγμα μορφογενετικά πεδία, και η δύναμή του αποδίδεται σε κάποια Παγανιστική Θεότητα, οι ιδιότητές του παραμένουν μεγαλειώδεις. Αυτό που είναι σημαντικό να γνωρίζει όμως οποιοσδήποτε επιθυμεί να έρθει σε επαφή μαζί του είναι η επαφή με τα πνεύματα των φυτών. Από μία ανιμιστική οπτική συσχετίζουμε αυτή την ευρύτερη Οντότητα που ονομάζεται Viridis Genii με κάποιο άτομο, όχι άνθρωπο, αλλά κάποια άλλη ίσως θεική Οντότητα. Δεν προσδίδουμε μία ανθρωποκεντρική ταυτότητα στην πράσινη Οντότητα των φυτών, αλλά κατανοούμε αν έχουμε αποκτήσει μία έστω και ελάχιστα ανεπτυγμένη συνειδητότητα, την εσωτερική φύση του Συλλογικού πνεύματος της Φύσης. Η Οντότητα Viridis Genii είναι διαφορετική από όλες τις άλλες. Οι Βοτανιστές του Παγανισμού και άλλων παραδόσεων αλλα και οι Σαμάνοι Μάγοι – Θεραπευτές προέρχονται από πολλές διαφορετικές κοσμοθεωρίες και viridis2αντιλήψεις του Πνευματικού και Φυσικού κόσμου, και έτσι ερμηνέυουν αλλά και σχετίζονται με διαφορετικό τρόπο ο κάθε ένας με το Viridis Genii. Έτσι και η πράσινη Οντότητα έχει διαφορετικούς τρόπους για να σχετίζεται με τον κάθε ερευνητής της Φύσης και των εκάστοτε Genius Loci. Μέσα από αυτή την επαφή με την Οντότητα του Viridis Genii επιστρέφουμε στις μαγικές επιθυμίες του ανθρώπου που αποζητά την επαφή με τα υπερβατικά πνεύματα, θεωρώντας τα σημαντικά στοχεία για την οποιαδήποτε πνευματική ανέλιξη. Πως συναντάμε όμως μία τέτοια ...
Πηγή katohika.gr >>>
Δημιουργία Σελίδας: 27/12/2016