Τι Είναι Το Δικαίωμα Στην Απεργία : Συλλέξαμε την καλύτερη πηγή για αυτό το θέμα και σας την παραθέτουμε μαζί με άλλες πληροφορίες.
Τι Είναι Το Δικαίωμα Στην Απεργία
Το δικαίωμα στην απεργία είναι ιερό, όπως και η προστασία στην απόλυση, ανέφερε ο κ. Κατρούγκαλος, ενώ για τις ομαδικές απολύσεις είπε ότι εκκρεμεί ερώτημα στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο, ενώ η επιτροπή έχει προτείνει να υπάρχει εκ των προτέρων έγκριση για να γίνουν, ώστε να υπάρχει πλαίσιο προστασίας. Τάχθηκε εναντίον του λοκ-αουτ και υπογράμμισε πως ορισμένες διατάξεις για τον συνδικαλιστικό νόμο μπορούν να αλλάξουν. Για τον ΕΔΟΕΑΠ είπε πως είχε δοθεί η δυνατότητα σε εργοδότες και εργαζόμενους να βρεθεί λύση για να καλυφθεί ο πόρος, αλλά δεν υπήρξε συμφωνία. Πρόσθεσε πως ο ΕΔΟΕΑΠ πρέπει να λειτουργεί και θα είναι ζωντανός, σημειώνοντας ότι απομένει να συμφωνηθούν λεπτομέρειες. ΠΗΓΗ ...
Πηγή news247.gr >>>
Χρήστες που ενδιαφέρθηκαν για το παραπάνω βρήκαν χρήσιμα και τα:
Τι Είναι Η Βυζαντινή Μορφή
Η βυζαντινή μορφή είναι ένα ενιαίο γεγονός, όπου τα επιμέρους στοιχεία κρατούν την αυθυπαρξία τους και όλα μαζί συλλειτουργούν. Όλα μαζί στήνουν μια ενότητα, αυτήν την ενότητα που βιώνει ο βυζαντινός Έλληνας μέσα στην εκκλησιαστική του ζωή, μέσα στην θεία Ευχαριστία. Κανένας δεν χάνει τον χαρακτήρα του, την ιδιοπροσωπία του μέσα στην εκκλησιαστική κοινότητα. Όλοι είμαστε μοναδικοί. Αλλά συνερχόμαστε και συλλειτουργούμε όλοι μαζί κάτω από μία ενιαία ανάγκη, που είναι η επαφή μας με το θείο. Αυτό λοιπόν συμβαίνει επάνω στην βυζαντινή εικόνα. Ο βυζαντινός πολιτισμός βασίστηκε πάνω στον ελληνικό νατουραλισμό, αλλά στην συνέχεια τον ξεπέρασε και θέσπισε ένα νέο εικαστικό σύστημα. Συνεχίζοντας ο κ. Παππάς, σημείωσε: « Ο χωροχρόνος της βυζαντινής εικόνας δεν αναφέρεται στο παρελθόν ή το μέλλον, αλλά στο παρόν. Όλα τα πράγματα στρέφονται προς τον θεατή, όλα τα στοιχεία κινούνται προς τα πάνω του. Το «σήμερον», το εδώ και τώρα, το ότι ζεις το γεγονός μοναδικά, ανεπανάληπτα, όμως με άλλο τρόπο χθες, με άλλο τρόπο μετά από 1 μήνα όταν βρεθείς ξανά μπροστά σε μια βυζαντινή αριστουργηματική επινόηση. Κάθε φορά θα το ζήσεις στο εδώ και τώρα και ο καλλιτέχνης βάζει τον καθένα προσωπικά στο κέντρο του σύμπαντος. Το μέτρο του κόσμου στην βυζαντινή τέχνη είναι ο άνθρωπος. » Μακεδονική και Κρητική σχολή Με το που τελειώνει η εικονομαχία, ξεκινάει μία νέα εποχή, η Μακεδονική δυναστεία , 9 ο και 10 ο αιώνα. Και τότε έχουμε μία μεγάλη αναγέννηση. Ξαναγυρνάνε οι άνθρωποι στα πρότυπα της ελληνικής γραμματείας, της αρχαίας ελληνικής τέχνης, ξαναμορφώνονται στα νάματα της ελληνικότητας τους. Κάθε φορά που το Βυζάντιο έχανε τον προσανατολισμό του, ξαναγυρνούσε στις ρίζες του, την Ελλάδα και τον πολιτισμό της. Η εποχή των Παλαιολόγων είναι η 2 η αναγέννηση. Η περίοδος αυτή ξεκινάει από το 1261, όταν οι Έλληνες ξαναπήραν την Κωνσταντινούπολη πίσω από τους Φράγκους και ολοκληρώθηκε το 1453, με τη πτώση της. Σε αυτό το διάστημα έχουμε μια τεράστια άνθηση, μια μεγάλη ανανέωση της βυζαντινής τέχνης και φιλοσοφίας, με κύριο, και πάλι, χαρακτηριστικό την επιστροφή στην κλασική αρχαιότητα. Η Κρητική τέχνη ακολουθεί την πτώση της Κωνσταντινούπολης. Εξαϋλώνει περισσότερο την μορφή, την κάνει πιο ασκητική και πιο κατανυκτική. Ολοκληρώνοντας της παρουσίαση του ο κ. Παππάς, που ήταν εμπλουτισμένη από εξαιρετικό οπτικό υλικό, επανέλαβε το μεγάλο συμπέρασμα που προκύπτει από αυτό το συγκλονιστικό ταξίδι στην διαχρονική ιστορία της ελληνικής τέχνης. « Όλοι οι καλλιτέχνες που διήνυσαν όλους αυτούς τους αιώνες, ζωγράφισαν εν γνώση τους ελληνικά .»...
Πηγή synodoiporia.gr >>>
Τι Είναι Ο Ταύρος Σχέσεις
Ο Ταύρος δεν είναι και τόσο επιπόλαιος στα αισθηματικά του, ίσα – ίσα που δεν του αρέσουν τα παιχνίδια και οι επιπόλαιες σχέσεις. Υπάρχουν μόνο δύο περιπτώσεις, για τις οποίες μπορεί να σου πει ότι θέλει ελεύθερη σχέση μαζί σου: 1. βρίσκεται σε περίοδο επαγγελματικής και οικονομικής κρίσης και νιώθει ότι δεν μπορεί να προσφέρει πολλά σε μία μόνιμη σχέση, 2. θέλει απλά και μόνο να σε «τεστάρει» και να σε γνωρίσει ακόμα καλύτερα. Αν λοιπόν αυτή την περίοδο είσαι σε μία ελεύθερη σχέση με έναν Ταύρο και θέλεις να έχεις μαζί του κάτι πιο σταθερό, τότε φρόντισε να του εκφράσεις τα συναισθήματά σου, διεκδίκησέ τον, προσπάθησε να κερδίσεις την εμπιστοσύνη του. Δείξε με σταθερότητα το ενδιαφέρον σου και προπάντων διατήρησε την γλυκύτητα και τον αισθησιασμό σου. Είναι βέβαιο, ότι αν καταφέρεις να διατηρήσεις την μεταξύ σας επαφή, χωρίς καβγάδες και χωρίς πείσματα, αλλά απολαμβάνοντας μαζί τον έρωτα, διασκεδάζοντας και περνώντας ευχάριστες στιγμές μαζί. Σιγά – σιγά θα σου ανοίγεται ολοένα και περισσότερο, γιατί θα αρχίσει να συνηθίζει τη μεταξύ σας σχέση και θα καταρρίψει τις άμυνές του. Αυτό που δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να κάνεις, είναι να τον πιέσεις εδώ και τώρα να πάρει αποφάσεις. Ένας Ταύρος θέλει το χρόνο του για να ανοιχτεί συναισθηματικά, αλλά προπάντων και για να αποφασίσει. ΔΙΔΥΜΟΙ Ο παιχνιδιάρης και επικοινωνιακός Δίδυμος είναι σαφώς μία πολύ δύσκολη περίπτωση για να καταφέρεις μαζί του να δημιουργήσεις μία σταθερή σχέση. Για αυτόν, όλες οι σχέσεις είναι ελεύθερες, γιατί το φλερτ είναι το αγαπημένο του χόμπι και φυσικά επειδή δεν τα πάει και πολύ καλά με τις δεσμεύσεις ή με τις σχέσεις που έχουν την πλήρη αποκλειστικότητα. Μη «μασάς», που ο Δίδυμος είναι τόσο free στα αισθηματικά του και που έχει τόσες πολλές κατακτήσεις. Αν δείξεις ότι ζηλεύεις ή αρχίζεις να λειτουργείς αρκετά πιεστικά απέναντί του είναι σίγουρο ότι θα χάσει το ενδιαφέρον του και θα παραμείνετε μόνο δύο καλοί φίλοι. Αν λοιπόν αυτό που θέλεις είναι να καταφέρεις μαζί του να έχεις μία σταθερή σχέση, τότε το πρώτο βήμα που πρέπει να κάνεις είναι να αποκτήσετε μαζί κοινές παρέες, κοινά ενδιαφέροντα και να διατηρήσεις μαζί του μία πολύ καλή επικοινωνία σαν να είστε δύο καλά φιλαράκια. Δείξε λοιπόν ελαστικότητα στην επιπόλαιη ερωτική του στάση, συμπεριφέρσου απέναντί ...
Πηγή ipanic.gr >>>
Τι Είναι Ο Μονόλογος Επί Σκηνής
Ο μονόλογος είναι δύσκολο είδος. Ειδικά ένας ανδρικός μονόλογος, με έναν άνδρα να αρθρώνει πολυσύνθετο λόγο επί σκηνής δεν είναι κάτι συνηθισμένο. Για αυτό και είναι και εξαιρετικός ο τρόπος στησίματος της παράστασης. Π.Α Αυτά που λέω δεν τα λέω για κάποιο λόγο εντυπωσιασμού. Πραγματικά συνέβησαν έτσι, να μαθαίνω τα λόγια και να αφήνομαι σε έναν αυτοσχεδιασμό. Είχα παρακολουθήσει και 4 χρόνια τα μαθήματα της ομάδας ΝΑΜΑ με την Ελένη Σκότη, που ουσιαστικά είναι μαθήματα αυτοσχεδιασμού, και είχα και κάποιους δασκάλους στο Peter Brooke που μας είχαν διδάξει αυτούς τους τρόπους. Έχω μέσα μου αυτήν την εκπαίδευση, και ήθελα κάποια στιγμή να φτιάξω ένα κείμενο με αυτόν τον τρόπο. Και μου δόθηκε η ευκαιρία, και μάλιστα σε ένα κείμενο που δεν είναι βατό, που ξεκινά από ρεαλιστικό και φτάνει σε αλληγορία. Και όλα αυτά να τα κάνεις να είναι ένας ενιαίος χαρακτήρας. Κ.Σ Υπάρχει έντονα στο έργο το στοιχείο της αλήθειας και του ψέματος. Πώς αντιλαμβάνεσαι εσύ αυτές τις δυνάμεις μέσα στο έργο; Π.Α Ο ήρωας μας έβαλε ένα φίλο του να γράψει τρία όμορφα γράμματα με ποιητική διάθεση, αφού η κοπέλα ήταν της ποίησης και της μόρφωσης, ενώ εκείνος δεν τα κατείχε αυτά. Έβαλε λοιπόν το φίλο του και την «ξεγέλασε». Πιστεύω ότι αυτό είναι απολύτως φυσικό. Όλοι οι άνθρωποι, μα όλοι, όταν θέλουμε να φλερτάρουμε ή που θα είμαστε λίγο κοκόρια, ή που θα ντυθούμε ωραία.. Θα πάω στο μπαράκι χωρίς να έχω φτιάξει τα μαλλιά μου; Θα πάω όπως είμαι όταν ξυπνάω το πρωί; Ένα ψέμα είμαι. Και θα πω λόγια όμορφα, και θα παρουσιάσω και μια πλευρά μου που να μπορεί να κατακτήσει τον άλλο… δεν θα πω «δεν έχω να πληρώσω το ενοίκιο μου»! (γελώντας). Πουλάμε ένα ψέμα. Και έρχονται οι αλήθειες μετά, και φεύγει το συναίσθημα, και μαραζώνουμε. Και τί έγινε; Αυτό που συμβαίνει στη «Σιωπή» που η γυναίκα μένει σιωπηλή για 25 χρόνια συμβαίνει σε όλους. Ανακαλύπτουμε πώς είναι ο άλλος ξαφνικά και νιώθουμε εξαπατημένοι, δεν το πιστεύουμε. Σήμερα έχουν αλλάξει οι εποχές, τα διαζύγια είναι το πρώτο πράγμα που σκέφτεται κανείς. Παλιότερα ζούσαν με αυτό, το πάλευαν κάπως. Γράφω ένα μυθιστόρημα και έχω ασχοληθεί πολύ με τα προξενιά. Ποια προξενήτρα έλεγε την αλήθεια; Πάντα υπάρχει ένα ψέμα στην κατάκτηση. Αυτό θίγει η παράσταση μας. Αλλά και στη ζωή μας υπάρχει όμως το ψέμα, και μπορεί να το λέμε και στον ίδιο μας τον εαυτό. Και τα λέμε αυτά τα ψέματα για να μην είμαστε μόνοι μας. Γιατί αν πω την αλήθεια που με ενοχλεί στους φίλους μου, μόνος μου θα μείνω. Θα φύγουν όλοι. Αν πω την αλήθεια στους συνεργάτες μου, θα μείνω πάλι μόνος μου. Κ.Σ Κι ένα άλλο κομμάτι του έργου, απτόμενο της αλήθειας και του ψέματος αυτού είναι η μοναξιά. Μια ιδιότυπη μοναξιά, ενός ανθρώπου που ζει με τον άνθρωπο του, αλλά που δεν επικοινωνούν. Μια σχέση που βασίζεται στην έλλειψη της επικοινωνίας, όχι στην έλλειψη του ανθρώπου. Π.Α. Ναι, και ταυτόχρονα είναι και μια παρέα. Βλέπεις ότι η μοναξιά, η παρέα, και η συντροφικότητα μπορεί να συνυπάρχουν. Η ανθρώπινη επικοινωνία είναι σημαντικό πράγμα βέβαια, αλλά δεν είναι επικοινωνία ότι μπορεί να μη μου μιλά κάποιος; Επικοινωνούμε και όταν έχουμε τσακωθεί και δε μιλάμε μεταξύ μας. Δεν είναι ευχάριστη επικοινωνία, αλλά είναι μια μορφή και αυτή. Αν έχω παρεξηγηθεί με έναν φίλο μου και δε μιλάμε, παλεύουμε με τους εγωισμούς μας. Ποιος θα πάρει τηλέφωνο τον άλλο. Τεράστιο θέμα και αυτό. Η σύζυγος δεν του μιλά, στο έργο μας. Ο ήρωας μας παλεύει με αυτό, και εξελίσσεται σιγά σιγά. Σχεδόν γίνεται ο ποιητής που θα ήθελε εκείνη να έχει γίνει. Στο τρίτο μέρος του έργου έχει γίνει πια ποιητής. Τα καταφέρνει. Αλλά και στο δεύτερο μέρος που έχει μια αφελή στιγμή, φτιάχνει ένα ποίημα που είναι αποτυχημένο. Αλλά γράφει κάτι. Κ.Σ Τι είναι αυτό που κάνει το Γιώργη να μένει με τη γυναίκα του τελικά; Π.Α. Η αγάπη. Αυτοί οι δυο άνθρωποι αγαπιούνται πάρα πολύ, και επίσης, μαζοχίζονται και τους αρέσει. Σε όλους τους ανθρώπους υπάρχει ένα τέτοιο κομμάτι, που μαζοχιζόμαστε. Μπορεί να μην το συνειδητοποιούμε, λέγοντας ψέματα στον εαυτό μας, ότι αυτό το μαζοχισμό δεν το βιώνουμε, ενώ τον βιώνουμε και τον τροφοδοτούμε πολλές φορές. Μπορεί να καθόμαστε σε μια σχέση, όχι απαραίτητα ερωτική, αλλά και με φίλους, ή συγγενείς, που δε μας αρέσει τίποτα αλλά καθόμαστε εκεί. Μπορώ να πω για τον εαυτό μου ότι επειδή έχω βιώσει κάποιες απορρίψεις, στους φίλους που έβρισκα για χρόνια, κοιτούσα το αν θα αντικαθιστούσαν τους ανθρώπους που με απέρριψαν. Ήθελα να με απορρίπτουν οι φίλοι μου, και αν δεν το έκαναν το ζητούσα εγώ. Και φτιάχναμε μια μαζοχιστική, κολλητή σχέση. Εξαιρετική! (γελώντας). Ταλαιπωρούμασταν, αλλά λύναμε θέματα. Έτσι και ο ήρωας μας, έχει δουλέψει με τον εαυτό του, και φτάνει να γίνει ποιητής, αλλά στο τέλος ξανακάνει το ίδιο λάθος. Ξαναγράφει ένα γράμμα, δανειζόμενος πάλι στίχους άλλων. Αλλά και η γυναίκα δεν τον συγχωρεί. Βγάζει μια κραυγή, αλλά δεν τον συγχωρεί. Βλέπεις ότι και αυτός ο νους, ο τόσο δουλεμένος, κάνει πάλι και εκείνη το ίδιο λάθος. Δοκιμάζεται, νομίζει ότι αλλάζει, αλλά το αρχετυπικό είναι εκεί. Μας σημαδεύει. Κ.Σ. Πώς έγινε η επιλογή του έργου αυτού; Π.Α Ο Δημήτρης Λέντζος με είχε δει στο Γιαννούλη Χαλεπά και στο Φρόιντ, και είχε ζητήσει να διαβάσω κάποια κείμενα του στον Ιανό. Εκεί γνωριστήκαμε πρώτη φορά, και μετά από κάποιο χρονικό διάστημα με πήρε τηλέφωνο. Εγώ βρισκόμουν στο χωριό μου, και συμπτωματικά κατάγεται και εκείνος από τον ίδιο νομό, και μου είπε ότι θα μου φέρει ένα κείμενο να το διαβάσω, και ό,τι προκύψει. Μου είπε ότι θα χαιρόταν ιδιαίτερα να το κάνω εγώ, αλλά αν δεν με ενέπνεε, να το αφήσω. Το διάβασα, δεν με ενέπνευσε. Τρόμαξα. Μου άρεσε το ρεαλιστικό στην αρχή, αλλά παρακάτω; Σκεφτόμουν ότι δε θα μπορούσα να το αποδώσω. Το ξαναδιάβασα μετά από λίγες μέρες. Και πάλι μετά. Άρχισα να το ερωτεύομαι το κείμενο. Ήταν αυτές οι δυσκολίες που με ιντριγκάρουν. Ίσως είναι και αυτό είναι ένα είδος ωραίου μαζοχισμού. Εκεί που δεν καταλάβαινα, εκεί ξαναγυρνούσα, να δω τι είναι αυτό που με εμπόδιζε να το συμπαθήσω αυτό το κείμενο. Και τελικά αυτά τα εμπόδια είναι που με έκαναν να το θαυμάσω, και να δεθώ τόσο πολύ. Εκείνη την περίοδο δούλευα σε ένα μυθιστόρημα, και ενώ δεν έπαιρνα ρεπό για χρόνια από αυτό, το εγκατέλειψα. Για ένα μεγάλο διάστημα την εποχή των προβών το άφησα εντελώς. Δόθηκα εντελώς στη «Σιωπή». Μανιωδώς. Κ.Σ. Οι χαρακτήρες που έχεις υποδυθεί τα τελευταία χρόνια, από το Χαλεπά ως το Φρόυντ, μπορεί να είναι διαφορετικοί, είναι όμως εξίσου πολύπλοκοι. Σε βρίσκουν αυτά τα έργα ή τα επιλέγεις τελικά; Π.Α. Αρχικά με βρίσκουν. Στη συνέχεια, έρχεται και γίνεται αυτή η ωραία ένωση. Είναι σαν ένα άτομο που μας βρίσκει, και γοητευόμαστε. Γιατί υπάρχει κάτι μέσα μας. Μπορεί αυτό το πολύπλοκο να με τραβάει. Και έρχεται αυτό το κείμενο, αυτός ο ρόλος και μου το βγάζει αυτό, και καταλαβαίνω τον εαυτό μου. Πόσο με έχει βοηθήσει ο Χαλεπάς, πόσο με βοήθησε και ο Φρόιντ. Και η Σιωπή. Γιατί μου ...
Πηγή newslook.gr >>>
Δημιουργία Σελίδας: 02/01/2017