Τι Είναι Ο Λαϊκισμός : Συλλέξαμε την καλύτερη πηγή για αυτό το θέμα και σας την παραθέτουμε μαζί με άλλες πληροφορίες.
Ο λαϊκισμός είναι τόσο απλός, που τον καταλαβαίνουν όλα τα κοινωνικά στρώματα. Ο Τραμπ επένδυσε σε αυτό, ώστε να τον καταλάβουν οι αγρότες της Νεμπράσκα, αλλά και οι απλοί πολίτες που είχαν αγανακτήσει από το σύστημα της Ουάσιγκτον. Όλοι απέφευγαν όπως ο διάβολος το θυμίαμα να πουν ότι Τραμπ θα είναι ο νέος ένοικος του Λευκού Οίκου. Τι σημαίνει η εκλογή Τραμπ; Σίγουρα μία βαθιά γροθιά στο σύστημα οικονομικό, πολιτικό, μιντιακό, αλλά και νέα δεδομένα για την παγκοσμιοποίηση. Η παγκοσμιοποίηση δείχνει να χωλαίνει, ο Τραμπ είναι εναντίον της. Επίσης ο Τραμπ δεν πιστεύει στην κλιματική αλλαγή, έχει πει ότι θα βγάλει την υπογραφή για την αλλαγή του κλίματος, θα καταργήσει την συμφωνία με το Ιράν για τα πυρηνικά και θα κατεδαφίσει το ...
Πηγή apopseis.gr >>>
Χρήστες που ενδιαφέρθηκαν για το παραπάνω βρήκαν χρήσιμα και τα:
Ποιός Είναι Ο Ανδροπρεπής Άντρας
Ο ανδροπρεπής άντρας είναι περισσσότερο ορθολογιστής παρά διαισθητικός. Μαθαίνοντας ν’ αγαπάει, να καταλαβαίνει και να σέβετα μια γυναίκα με περισσότερη θηλυκότητα και διαίσθηση, σίγουρα αρχίζει να αναπτύσσει τη δική του διαισθητική ικανότητα, χωρίς ν’ απαρνιέται την ορθολογική του ιδιότητα. Σ’ έναν άλλο πάλι άντρα ίσως επικρατεί η διαίσθηση. Χρειάζεται κατ’ αρχήν να παραδεχτεί και να εκτιμήσει ότι σ’ αυτόν τον τομέα υπερέχει το γυναικείο δυναμικό του. €ίναι πολύ πιθανό, να πέτυχε να αυξήσει τη διαίσθησή του μειώνοντας την ορθολογική του ανδρική πλευρά. Για ν’ αποκατασταθεί η ισορροπία, θα έλκεται από γυναίκες που έχουν την τάση να είναι λογικές. Μαθαίνοντας ν’ αγαπάει, να δέχεται και να σέβεται μια γυναίκα με περισσότερη λογική, ασφαλώς θα γίνει λογικότερος, χωρίς ν’ απαρνηθεί την ήδη ανεπτυγμένη διαίσθησή του. Διερευνώντας τις συνηθισμένες αντρικές και γυναικείες διαφορές μέσα από τη γενίκευση, δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι τα χαρακτηριστικά αυτά βασίζονται στο τι είναι “κοινό”, χωρίς να είναι πάντα ο κανόνας. Από μερικές απόψεις, η περιγραφή αντρών και γυναικών χρειάζεται να είναι μια καρικατούρα των χαρακτηριστικών διαφορών των δύο φύλων. Οι διαφορές αυτές εμφανίζονται κυρίως στην κατάσταση άγχους (τη διαφορετική αντίδραση αντρών και γυναικών στο άγχος θα την εξετάσουμε στα κεφάλαια 6 και 7). Οταν είμαστε πιο γαλήνιοι, έχουμε την τάση να εξισορροπούμε καλύτερα την έκφραση των αντρικών και γυναικείων αξιών, ιδιοτήτων και χαρακτηριστικών μας. Ακόμη κι αν ένας άντρας έχει αναπτύξει περισσότερο τη θηλυκή του πλευρά, όταν έχει άγχος θα έχει την τάση ν’ αντιδρά με αντρικό τρόπο. Μπορεί, χωρίς να πέσει έξω, να συμπεράνει ότι με λίγη δουλειά, ίσως ανακαλύψει και αναπτύξει τις συμπληρωματικές αντρικές του ιδιότητες που υπάρχουν μέσα του. Έτσι και μια γυναίκα, που ταυτίζεται κυρίως με τις αντρικές ιδιότητες και χαρακτηριστικά (που περιγράφονται σ’ αυτό το βιβλίο), μπορεί να χρησιμοποιήσει την περιγραφή των γυναικείων χαρακτηριστικών για ν’ αξιοποιήσει και ν’ ανακαλύψει την απωθημένη θηλυκότητά της. Σ’ όποιο βαθμό κι αν έχει απαρνηθεί τον εαυτό της, για να αναπτύξει το αντρικό δυναμικό της, μπορεί ν’ αρχίσει να δουλεύει την αγάπη, την παραδοχή και την ωρίμανση της γυναικείας της πλευράς. Κείμενο του ψυχοθεραπευτή John Gray boro....
Πηγή iator.gr >>>
Ποιά Είναι Η Ρώσσικη Ποίηση
Η Ρώσσικη ποίηση είναι πλούσια και η επαφή μας μαζί της πιστεύω ότι μπορεί να διευρύνει τους ορίζοντες μας. Χρωστάμε πολλά στους μεταφραστές οι οποίοι μας έφεραν σε επαφή με ποιητές και λογοτέχνες από κάθε γωνιά της γης, γιατί αλλιώς θα αγνοούσαμε πολλούς θησαυρούς του ανθρώπινου πνεύματος.» Όλα τα ποιήματα είναι σε μετάφραση του συγγραφέα, ποιητή και μεταφραστή Γιάννη Σουλιώτη και έχουν μελοποιηθεί από την Δάφνη Αλεξανδρή. Ερμηνεύουν οι τραγουδιστές: Κώστας Θωμαΐδης, Αργυρώ Καπαρού, Θοδωρής Βουτσικάκης. Διαβάζουν οι ηθοποιοί: Κώστας Φαλελάκης και Κατερίνα Οικονόμου.Στην παράσταση συμμετέχει 5μελής ορχήστρα....
Πηγή lifo.gr >>>
Τι Είναι Η Εμπορευματοποίηση Της Τέχνης
Η εμπορευματοποίηση της τέχνης είναι δεδομένη, αλλά οι καταβολές της πάνε πίσω έως την Αναγέννηση, στους μεγάλους δασκάλους και στους πλούσιους πάτρωνές τους. Το status που επιφέρει και η χρήση της ως επένδυσης γνωρίζουν απαράμιλλη έξαρση, όμως το χρηματιστήριο της τέχνης χρονολογείται τουλάχιστον από τον 19ο αιώνα. Στο τρέχον φως της ποπ κουλτούρας ο καθένας αισθάνεται ότι έχει δικαίωμα στην ταύτιση με ό,τι κατανοεί από τον Πικάσο, τον Νταλί, τον Ρόθκο, τον Πόλοκ. Ομως, αυτό που ο εκδημοκρατισμός των κάποτε μεγάλων αιρετικών δεν μπορεί να υποκαταστήσει είναι το πλαίσιο όπου αναδείχθηκε η ριζοσπαστικότητά τους. Σήμερα, η καθολική αποδοχή του Πικάσο ουσιαστικά τον ισοπεδώνει: εκείνος πια είναι το μέτρο, το status quo, το κατεστημένο. Και δύσκολα κατανοεί κανείς μέσα στην πανσπερμία των αναπαραγωγών, των μιμήσεων, των αντιγραφών, το μέγεθος της ρήξης του Πάμπλο και των ομοτέχνων του με τους αιώνες της αναπαραστατικής τέχνης. Διά του franchise της εικόνας του σε κούπες, μπλούζες, mousepads, ο ίδιος (όπως και μια πλειάδα κορυφαίων, από τους ιμπρεσιονιστές μέχρι τον Αντι Γουόρχολ) διασφαλίζει την αθανασία και οι κληρονόμοι του πακτωλούς χρημάτων. Ωστόσο, η πεμπτουσία της διαφοράς του αναγκαστικά φθίνει. Η ιδιοποίηση του Πικάσο τον καθιστά τμήμα της ταυτότητας του καθενός. Αυτή, βέβαια, είναι και η μοίρα όλων των μεγάλων: να ξεφεύγουν από τα μέτρα τους και να εξισώνονται με τα δικά μας. Δίπλα στον Σαίξπηρ μπορεί για κάποιον να είναι ο Μικ Τζάγκερ. Δίπλα στον Βαν Γκογκ μπορεί να βρίσκεται ο Λιονέλ Μέσι. Δίπλα στον Picasso ένα Toyota Corolla.
Πηγή tovima.gr >>>
Δημιουργία Σελίδας: 02/01/2017