Ποιά Είναι Η Δύναμη Της Θείας Λειτουργίας : Συλλέξαμε την καλύτερη πηγή για αυτό το θέμα και σας την παραθέτουμε μαζί με άλλες πληροφορίες.
Ποιά Είναι Η Δύναμη Της Θείας Λειτουργίας
Η δύναμη της Θείας Λειτουργίας δεν είναι μαγική. Είναι η δύναμη της αγάπης και της ενότητας εν Χριστώ. Η Θεία Λειτουργία μας μαθαίνει να συγχωρούμε, να αγαπούμε και να είμαστε ενωμένοι με όλους τους ανθρώπους. Γι’ αυτό άλλωστε προσφέρουμε τα Δώρα μας στο Θεό, τον Άρτο και τον Οίνο, προσευχόμενοι για ζώντες και κεκοιμημένους αδελφούς μας. Η μνημόνευση των ονομάτων των ζώντων και κεκοιμημένων προσώπων (ανάγνωση των «Διπτύχων») είναι έργο πολύ σημαντικό και ιερό, που θεσμοθετήθηκε από τους αγίους Αποστόλους και επιτελείται αδιάλειπτα μέσα στους αιώνες. Το Ιερό Σαρανταλείτουργο Το Ιερό ...
Πηγή aitoloakarnanianews.gr >>>
Χρήστες που ενδιαφέρθηκαν για το παραπάνω βρήκαν χρήσιμα και τα:
Η «λαύρα» είναι ένας τύπος ιδιόρρυθμου μοναστηριού με χωριστό κελί για κάθε μοναχό. Τον προπηλάκισαν τον δημοτικό σύμβουλοΤι σημαίνει προπηλακίζω; Αντιθέτως με το τι μπορεί να νομίζει ο περισσότερος κόσμος, η λέξη δεν αναφέρεται στη σωματική βλάβη, αλλά στη λεκτική. Συγκεκριμένα στην απαγγελία ύβρεων εναντίον κάποιου.Σαΐνι είσαι!Έξυπνος δηλαδή (εκτός και αν η φράση ειπωθεί ειρωνικά). Τι είναι το σαΐνι; Ένα είδος γερακιού. Bonus: Υβρεολόγιο… προ ΧριστούΟι αρχαίοι ημών πρόγονοι – όπως κι εμείς – βωμολοχούσαν αρκετά. Κάποιες από τις λέξεις που χρησιμοποιούσαν ακούγονται σήμερα… ξένες, όμως η σημασία τους έχει ενδιαφέρον. Πάρε ‘δω έναν αβροβάτη (θηλυπρεπής άντρας με γυναικείο βάδισμα).Κοίτα έναν ρωποπερπερήθρα ρε! (αυτός που λέει συνέχεια χαζομάρες)Μου έχεις ζαλίσει τα μέζεα (όρχεις)Αυτή; Αυτή παιδί μου είναι μανιόκηπος (θέλει να κάνει συνέχεια σεξ, από το μανία και το «κήπος» όπου εδώ αναφέρεται στο αιδοίο).Περισσότερες αρχαίες άγνωστες λέξεις υβριστικού περιεχομένου, θα βρείτε στο βιβλίο του Μάριου Βερέττα, “”....
Πηγή in2life.gr >>>
Τι Είναι Η Βυζαντινή Μορφή
Η βυζαντινή μορφή είναι ένα ενιαίο γεγονός, όπου τα επιμέρους στοιχεία κρατούν την αυθυπαρξία τους και όλα μαζί συλλειτουργούν. Όλα μαζί στήνουν μια ενότητα, αυτήν την ενότητα που βιώνει ο βυζαντινός Έλληνας μέσα στην εκκλησιαστική του ζωή, μέσα στην θεία Ευχαριστία. Κανένας δεν χάνει τον χαρακτήρα του, την ιδιοπροσωπία του μέσα στην εκκλησιαστική κοινότητα. Όλοι είμαστε μοναδικοί. Αλλά συνερχόμαστε και συλλειτουργούμε όλοι μαζί κάτω από μία ενιαία ανάγκη, που είναι η επαφή μας με το θείο. Αυτό λοιπόν συμβαίνει επάνω στην βυζαντινή εικόνα. Ο βυζαντινός πολιτισμός βασίστηκε πάνω στον ελληνικό νατουραλισμό, αλλά στην συνέχεια τον ξεπέρασε και θέσπισε ένα νέο εικαστικό σύστημα. Συνεχίζοντας ο κ. Παππάς, σημείωσε: « Ο χωροχρόνος της βυζαντινής εικόνας δεν αναφέρεται στο παρελθόν ή το μέλλον, αλλά στο παρόν. Όλα τα πράγματα στρέφονται προς τον θεατή, όλα τα στοιχεία κινούνται προς τα πάνω του. Το «σήμερον», το εδώ και τώρα, το ότι ζεις το γεγονός μοναδικά, ανεπανάληπτα, όμως με άλλο τρόπο χθες, με άλλο τρόπο μετά από 1 μήνα όταν βρεθείς ξανά μπροστά σε μια βυζαντινή αριστουργηματική επινόηση. Κάθε φορά θα το ζήσεις στο εδώ και τώρα και ο καλλιτέχνης βάζει τον καθένα προσωπικά στο κέντρο του σύμπαντος. Το μέτρο του κόσμου στην βυζαντινή τέχνη είναι ο άνθρωπος. » Μακεδονική και Κρητική σχολή Με το που τελειώνει η εικονομαχία, ξεκινάει μία νέα εποχή, η Μακεδονική δυναστεία , 9 ο και 10 ο αιώνα. Και τότε έχουμε μία μεγάλη αναγέννηση. Ξαναγυρνάνε οι άνθρωποι στα πρότυπα της ελληνικής γραμματείας, της αρχαίας ελληνικής τέχνης, ξαναμορφώνονται στα νάματα της ελληνικότητας τους. Κάθε φορά που το Βυζάντιο έχανε τον προσανατολισμό του, ξαναγυρνούσε στις ρίζες του, την Ελλάδα και τον πολιτισμό της. Η εποχή των Παλαιολόγων είναι η 2 η αναγέννηση. Η περίοδος αυτή ξεκινάει από το 1261, όταν οι Έλληνες ξαναπήραν την Κωνσταντινούπολη πίσω από τους Φράγκους και ολοκληρώθηκε το 1453, με τη πτώση της. Σε αυτό το διάστημα έχουμε μια τεράστια άνθηση, μια μεγάλη ανανέωση της βυζαντινής τέχνης και φιλοσοφίας, με κύριο, και πάλι, χαρακτηριστικό την επιστροφή στην κλασική αρχαιότητα. Η Κρητική τέχνη ακολουθεί την πτώση της Κωνσταντινούπολης. Εξαϋλώνει περισσότερο την μορφή, την κάνει πιο ασκητική και πιο κατανυκτική. Ολοκληρώνοντας της παρουσίαση του ο κ. Παππάς, που ήταν εμπλουτισμένη από εξαιρετικό οπτικό υλικό, επανέλαβε το μεγάλο συμπέρασμα που προκύπτει από αυτό το συγκλονιστικό ταξίδι στην διαχρονική ιστορία της ελληνικής τέχνης. « Όλοι οι καλλιτέχνες που διήνυσαν όλους αυτούς τους αιώνες, ζωγράφισαν εν γνώση τους ελληνικά .»...
Πηγή synodoiporia.gr >>>
Τι Είναι Ο Quot Τζαναμπετισμός Quot
Ο "τζαναμπετισμός" είναι κολλητικός "Όσο περισσότερο χρόνο περνά κανείς με αρνητικούς ανθρώπους γύρω του, τόσο θα γίνεται σαν κι αυτούς" αναφέρει η Ψυχολόγος Ελέιν Χάτφιλντ που διεξήγαγε τη σχετική έρευνα. Όπως ανακάλυψε, κανείς ξεκινά να μιμείται τις εκφράσεις του προσώπου, τη στάση του σώματος, ακόμη και τη χροιά της φωνής εκείνων με τους οποίους περνά περισσότερο χρόνο. Ακόμη πιο σημαντικό είναι το γεγονός πως, υιοθετούν και την νοητική του κατάσταση. Εφόσον έχουμε την τάση να "συμπάσχουμε", αν έχουν κακή διάθεση, το ίδιο θα συμβεί και σε εμάς. Το συμπέρασμα; Ως ζώον κοινωνικόν, ο άνθρωπος δεν είναι απλώς αναγκασμένος να συμβιώνει με άλλους ανθρώπους, αλλά επηρεάζεται ψυχικά και σωματικά από αυτούς. Αν λοιπόν ο περίγυρος σας μοιάζει λίγο σαν "ενοχλητικό, γκρινιάρικο πάνελ μεσημεριανάδικου" ή με σκηνή από το "Ρετιρέ" καλό θα ήταν να αλλάξετε περιβάλλον, φίλους, συνεργάτες ή και συντρόφους. Το απαιτεί η υγεία σας... ...
Πηγή news247.gr >>>
Δημιουργία Σελίδας: 27/12/2016