Τι Είναι Η Διαταραχή Πανικού : Συλλέξαμε την καλύτερη πηγή για αυτό το θέμα και σας την παραθέτουμε μαζί με άλλες πληροφορίες.
Τι Είναι Η Διαταραχή Πανικού
Η διαταραχή πανικού μπορεί να είναι δύο τύπων: α) με αγοραφοβία β) χωρίς αγοραφοβία. Η αγοραφοβία είναι μια κατάσταση η οποία χαρακτηρίζεται από άγχος και φόβο για κάποιες καταστάσεις από τις όποιες κάποιος είναι δύσκολο να διαφύγει σε περίπτωση που εμφανίσει συμπτώματα πανικού ή που θα αισθανόταν ντροπή αν προσπαθούσε να διαφύγει. Συνήθως τα άτομα με αγοραφοβία φοβούνται να βρεθούν σε δημόσιους χώρους, να περάσουν από γέφυρες, να οδηγήσουν, να βρεθούν σε μέρη με πολύ κόσμο, σε εκκλησίες, σε εμπορικά καταστήματα κ.α. και συνεπώς τα αποφεύγουν. Υπάρχουν άνθρωποι με αγοραφοβία που βγαίνουν με δυσκολία από το σπίτι τους και άλλοι που δε βγαίνουν καθόλου. Μπορεί κάποιο άτομο να έχει αγοραφοβία ακόμα κι αν δεν έχει βιώσει ποτέ προσβολή πανικού. Η διαταραχή πανικού μπορεί να έχει σοβαρές συνέπειες για το άτομο. Κάποιοι άνθρωποι, για παράδειγμα, μπορεί να μείνουν άνεργοι για αρκετά χρόνια εξ αιτίας της διαταραχής. Ας επισημάνουμε, ωστόσο, πως είναι συνηθισμένο να βιώνουν οι άνθρωποι προσβολές πανικού κάτι το οποίο δε σημαίνει ότι εμφανίζουν διαταραχή πανικού γιατί, όπως είπαμε και παραπάνω, για να δοθεί αυτή η διάγνωση πρέπει η προσβολές να είναι επαναλαμβανόμενες. Βιβλιογραφία Kring, A. M., Davison, G. C., Neale, J. M., & Johnson , S. L. (2010). Ψυχοπαθολογία. Αθήνα: Gutenberg. Γεννήθηκα στα Τρίκαλα. Σπουδάζω ψυχολογία στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Παράλληλα με τις σπουδές μου κάνω εθελοντισμό στον ΣΟΨΥ Θεσσαλονίκης και συμμετέχω σε ραδιοφωνικές εκπομπές στο εθελοντικό ραδιόφωνο Θεσσαλονίκης. Τα συγγραφικά μου ενδιαφέροντα αφορούν κυρίως θέματα ψυχολογίας. Γράφω επίσης γνωμικά,ποιήματα και ό,τι άλλο μου υπαγορεύει η έμπνευσή μου...Εκτός απ' την ψυχολογία κ το γράψιμο, αγαπώ τα ταξίδια,τη φύση και τα καλά βιβλία....
Πηγή maxmag.gr >>>
Χρήστες που ενδιαφέρθηκαν για το παραπάνω βρήκαν χρήσιμα και τα:
Τι Είναι Ο Πιο Κοινός Τύπος Της Μόλυνσης Στρεπτόκοκκου
Ο πιο κοινός τύπος της μόλυνσης στρεπτόκοκκου είναι τα σπυράκια με πύον που μπορεί να αναπτυχθούν σε ένα θύλακα τρίχας ή σε κάποιον σμηγματορροϊκό αδένα του δέρματος (οι αδένες που εκκρίνουν τα φυσικά έλαια της επιδερμίδας). Το δέρμα πάνω από τη μολυσμένη περιοχή γίνεται συνήθως κόκκινο και πρήζεται. Αυτά τα σπυράκια εμφανίζονται πιο συχνά κάτω από τα χέρια ή γύρω από τη βουβωνική χώρα ή στους γλουτούς. : Πρόκειται για μια πολύ μεταδοτική και, συχνά, επώδυνη λοίμωξη του δέρματος που μπορεί να προκληθεί μεταξύ άλλων και από βακτήρια σταφυλόκοκκου. Το μολυσματικό κηρίο εκδηλώνεται συνήθως με μεγάλες φουσκάλες που μπορεί να στάζουν υγρό και να δημιουργήσουν ένα σκούρο επικάλυμμα. : Η κυτταρίτιδα (λοίμωξη του στα βαθύτερα στρώματα του δέρματος) προκαλεί ερυθρότητα και πρήξιμο στην επιφάνεια του δέρματος. Είναι επίσης πιθανό να προκληθούν πληγές (έλκη), ή να σχηματιστούν στο δέρμα περιοχές του στάζουν. Η κυτταρίτιδα εμφανίζεται πιο συχνά στις κνήμες και τα πόδια. 2. Τα βακτήρια του σταφυλόκοκκου συντελούν μία από τις πιο κοινές αιτίες τροφικής δηλητηρίασης. Τα συμπτώματα εμφανίζονται γρήγορα, συνήθως μέσα σε λίγες ώρες από την κατανάλωση της μολυσμένης τροφής. Ωστόσο, εξαφανίζονται εξίσου γρήγορα, αφού σπανίως διαρκούν πάνω από μισή ημέρα. Μια τέτοια μόλυνση συνήθως δεν προκαλεί πυρετό. Τα σημάδια και τα συμπτώματα που μπορείτε να περιμένετε με αυτό το είδος της λοίμωξης περιλαμβάνουν: και έμετο 3. Είναι μια ασθένεια που είναι γνωστή και ως δηλητηρίαση του αίματος. Η βακτηριαιμία συμβαίνει όταν ο σταφυλόκοκκος εισέλθει στο αίμα ενός ατόμου. Ο πυρετός και η χαμηλή πίεση του αίματος είναι τα πιο βασικά σημάδια της βακτηριαιμίας. Τα βακτήρια μπορεί να ταξιδέψουν σε περιοχές βαθιά μέσα στο σώμα σας και να προκαλέσουν λοιμώξεις που επηρεάζουν: Εσωτερικά όργανα, όπως ο εγκέφαλος, η καρδιά ή οι πνεύμονες Οστά και μυς Χειρουργικά εμφυτευμένες συσκευές, όπως τεχνητές αρθρώσεις ή βηματοδότες καρδιάς 4. Είναι μία από τις πιο σοβαρές επιπτώσεις της λοίμωξης που προκαλεί ο σταφυλόκοκκος. Προκαλείται από τοξίνες που παράγονται από ορισμένα στελέχη βακτηρίων και εκδηλώνεται ξαφνικά και γρήγορα με: Υψηλό πυρετό Ναυτία και έμετο Εξανθήματα στις παλάμες και τα πέλματα ...
Πηγή iatropedia.gr >>>
Τι Είναι Η Χρήση Ενός Είδους Γραμματοσειράς Δυσλεξία
Η χρήση ενός είδους γραμματοσειράς είναι περισσότερο βοηθητική για τα δυσλεξικά παιδία. Ενθαρρύνετε τα παιδιά να μελετούν τα γραπτά τους και να κάνουν αυτοκριτική. Ενθαρρύνετε τα να αποφασίζουν για τους εαυτούς τους, να βρίσκουν τα λάθη και ποιές βελτιώσεις μπορούν να γίνουν έτσι ώστε να μην δημιουργηθούν προβλήματα με άλλα άτομα που τυχών να παραπονεθούν για το γραφικό τους χαρακτήρα. Συζητήστε τα πλεονεκτήματα του καλού γραφικού χαρακτήρα και τους στόχους που πρέπει να επιτευχθούν μέσα στην τάξη. Αναλύστε κοινά λάθη στο γράψιμο γράφοντας μερικές καλά επιλεγμένες λέξεις στον πίνακα, για σχολιασμό στην τάξη. Σιγουρευτείτε ότι υπάρχει μια γραμματοσειρά αναρτημένη για αναφορά και είναι διαθέσιμη για να υπηρετήσει σαν ένας σταθερός ενθυμητής της γραμματοσειράς για τα μικρά και τα κεφαλαία γράμματα. Εάν η εξάσκηση του γραφικού χαρακτήρα είναι αναγκαία, είναι ουσιώδες να μην χρησιμοποιείτε λέξεις οι οποίες παρουσιάζουν προβλήματα στο δυσλεξικό παιδί, όσον αφορά το νόημα ή τον συλλαβισμό. (π.χ. λέξεις με αφηρημένη έννοια) Η καλυτέρευση του γραφικού χαρακτήρα μπορεί να βελτιώσει και την αυτοπεποίθηση, η οποία αντίστοιχα αντανακλά ευνοϊκά στη δουλειά του μαθητή. Βαθμολόγηση του γραπτού Ο έπαινος για την προσπάθεια καθώς και την επιτυχία είναι αναγκαίος. Αυτός δίνει στο μαθητή μια καλύτερη ευκαιρία να πάρει ένα ισορροπημένο βαθμό. Το δημιουργικό γράψιμο πρέπει να βαθμολογείται στην έκφραση. Τα σημειωμένα λάθη συλλαβισμού πρέπει να είναι ανάλογα με το επίπεδο συλλαβισμού του παιδιού. Η βαθμολόγηση πρέπει να γράφεται με μολυβί και να έχει θετικά σχόλια. Προσπαθήστε να μην χρησιμοποιείτε κόκκινες πέννες για τη βαθμολόγηση της δουλείας ενός δυσλεξικού παιδιού. Δεν υπάρχει τίποτα περισσότερο αποκαρδιωτικό για το παιδί από το να του επιστραφεί η δουλεία του καλυμμένη με κόκκινο μελάνι, όταν μάλιστα αυτά έχουν αναπόφευκτα προσπαθήσει περισσότερο από τους συμμαθητές τους για να συμπληρώσουν τη δουλεία που τους ζητήθηκε. Απλά ζητάτε από ένα μαθητή να ξαναγράψει ένα μέρος της δουλείας η οποία πρόκειται να επιδειχθεί. Η αντιγραφή σελίδων χωρίς κανένα σκοπό είναι ψυχικά καταστροφική, γιατί συνήθως είδη πολλή προσπάθεια έχει καταβληθεί για το αυθεντικό κομμάτι της εργασίας τους. Εργασία για το σπίτι Μέχρι το τέλος μιας σχολικής ημέρας ένα δυσλεξικό παιδί είναι γενικά πιο κουρασμένο από τους συμμαθητές του επειδή γι’ αυτόν τα πάντα απαιτούν περισσότερη σκέψη και προσπάθεια, τα καθήκοντα διαρκούν περισσότερο και τίποτα δεν είναι εύκολο. Περισσότερα λάθη είναι πιθανόν να γίνουν. Μόνο προκαθορισμένη εργασία για το σπίτι η οποία θα είναι πραγματικά ωφέλιμη πρέπει να δίνετε στο παιδί. Στην κατανομή εργασίας για το σπίτι, οι οποίες ίσως να είναι λίγο διαφορετικές ή λιγότερο απαιτητικές, είναι σημαντικό να δίνονται με εχεμύθεια. Η αυτό-εκτίμηση υπονομεύεται γρήγορα εάν ο δάσκαλος υπογραμμίζει τις διαφορές μεταξύ αυτών με δυσκολίες και των συμμαθητών του. Εντούτοις, οφείλουμε πάντα να θυμόμαστε ότι πολύ περισσότερη προσπάθεια ίσως είναι αναγκαία να καταβληθεί από ένα δυσλεξικό παιδί για να συμπληρώσει το έργο που του ανατέθηκε, παρά από τους συμμαθητές του. Ορίστε ένα χρονικό όριο για την εργασία για το σπίτι, συχνά ένα δυσλεξικό παιδί θα χρειαστεί πολύ περισσότερο χρόνο για να παράξει την ίδια δουλεία από ένα άλλο παιδί με καλές δεξιότητες γνώσης ανάγνωσης και γραφής. Περίληψη Η ικανότητα ενός δυσλεξικού παιδιού να καταγράφει σκέψεις και ιδέες θα είναι αρκετά διαφορετική από το επίπεδο πληροφοριών που μπορεί να δώσει το παιδί προφορικά. Για πιο σωστά αποτελέσματα και σωστή αξιολόγηση ο μαθητής πρέπει να είναι ικανός να επιδείξει στο δάσκαλο ότι γνωρίζει την πληροφορία και που βρίσκεται σε κάθε θέμα. Να είστε προετοιμασμένοι να δεχθείτε προφορικές περιγραφές σαν εναλλακτική αξιολόγηση στις γραπτές περιγραφές, εάν αυτό επιτρέπετε και είναι εύκολο. Εναλλακτικοί τρόποι εργασίας που μπορούμε να εξετάσουμε είναι: Η χρήση υπολογιστών με ορθογράφο για επεξεργασία λέξεων. Την ηχογράφηση μαθημάτων τα οποία μπορούν αργότερα να μελετηθούν σε κατοπινό στάδιο. Περισσότερος χρόνος οφείλει να δοθεί για την ολοκλήρωση της δουλείας εξαιτίας του επιπλέον χρόνου που χρειάζεται ένα δυσλεξικό παιδί για διάβασμα, για σχεδιασμό, αντιγραφή και διόρθωση της δουλείας του. Για ένα δυσλεξικό παιδί το αίσθημα του να είσαι «διαφορετικός» μπορεί να οξυνθεί όταν αντιμετωπίζεται με λανθασμένο τρόπο και ίσως να είναι σημαντική η ανάγκη για βοήθεια από «ειδικούς» για τη βελτίωση της γνώσης του στη ανάγνωση και γραφή ή και πιθανώς των μαθηματικών δεξιοτήτων. Κάποιες εξειδικευμένες μέθοδοι μπορούν να χρησιμοποιηθούν μέσα στην τάξη έτσι ώστε όλα τα παιδιά να μπορούν να ωφεληθούν από αυτές και επιπλέον να μειώσουν το αίσθημα της «διαφορετικότητας». Διαβάστε περισσότερα: Ένα Δυσλεξικό παιδί στην τάξη - Oδηγός για δάσκαλους και γονείς - iPaideia....
Πηγή alfavita.gr >>>
Η Ποδολογία είναι μια καινούρια πανεπιστημιακή ειδικότητα για τη χώρα μας που απευθύνεται σε κάθε άνθρωπο ανεξάρτητου ηλικίας και αφορά συγκεκριμένα το άκρο πόδι, το οποίο είναι ένα ευαίσθητο και πολύτιμο μέρος του ανθρώπινου σώματος. Σε οποιαδήποτε στιγμή της ζωής μας, το ανθρώπινο πόδι μπορεί να αποτελέσει την πηγή ενός προβλήματος και να παρουσιάσει επιπλοκές και δυσλειτουργίες. Πόνοι στους αστραγάλους, τις ποδικές καμάρες, τα μετατάρσια, τα κότσια, τα γόνατα και την χαμηλή οσφύ είναι μερικά μόνο από τη πληθώρα προβλημάτων που αντιμετωπίζει ο ειδικός Ποδολόγος. Το βάρος όλου του σώματος μας κατά την διάρκεια της βάδιση ή του τρεξίματος επικεντρώνεται στο πόδι και την ποδοκνημική άρθρωση (εικόνα 1). Καθώς το βάρος μας πολλαπλασιάζεται, οι αρθρώσεις του κάτω άκρου καταπονούνται με ...
Πηγή iator.gr >>>
Δημιουργία Σελίδας: 27/12/2016