Τι Είναι Τα Brands Pet Food Στην Ελληνική Αγορά: Συλλέξαμε την καλύτερη πηγή για αυτό το θέμα και σας την παραθέτουμε μαζί με άλλες πληροφορίες.

Τι Είναι Τα Brands Pet Food Στην Ελληνική Αγορά

Τα brands pet food στην ελληνική αγορά είναι ιδιαίτερα δραστήρια σε επίπεδο marketing, εστιάζοντας –εκτός από την above the line διαφήμιση- σε experiential ενέργειες και δράσεις Εταιρικής Υπευθυνότητας. Για παράδειγμα, η Mars Hellas με τα brands Pedigree και Whiskas υλοποιούν και φέτος την καμπάνια «Νοιάζομαι σημαίνει φροντίζω». Στο πλαίσιο της καμπάνιας διοργάνωσαν στο Golden Hall στις αρχές Οκτωβρίου, με αφορμή την παγκόσμια ημέρα των ζώων, πρόγραμμα δράσεων ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης του κοινού για την υπεύθυνη ιδιοκτησία κατοικίδιων.Μικροί και μεγάλοι είχαν την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε διαδραστικά παιχνίδια και διαγωνισμούς, να συζητήσουν με ειδικούς για την υγεία και τη συμπεριφορά των κατοικιδίων και να προσφέρουν δωρεάν γεύματα πατώντας το κουμπί του ειδικού μετρητή. Παράλληλα, οι επισκέπτες ενημερώνονταν για το Πρόγραμμα Υιοθεσίας Pedigree που συνεχίζει την πορεία του για 4η χρονιά.Στο πλαίσιο του προγράμματος, το Pedigree επιβραβεύει την υπεύθυνη υιοθεσία και προσφέρει δωρεάν τροφή για 6 μήνες σε όσους υιοθετούν ένα σκύλο από καταφύγιο ή φιλοζωική οργάνωση που περιλαμβάνεται στη λίστα με τις φιλοζωικές οργανώσεις που υποστηρίζει. Σε αυτούς τους σκύλους, τα τελευταία χρόνια, το Pedigree προσφέρει δωρεάν γεύματα, και μέσω της σελίδας του στο Facebook.Αντίστοιχα, στο πλαίσιο δράσεων ΕΚΕ της Mars Hellas, εντάσσεται ο Μήνας Στοματικής Φροντίδας Pedigree Dentastix. Κατά τη διάρκεια της δράσης, και σύμφωνα με τα στοιχεία τον φετινό Ιούνιο, υπολογίζεται ότι πάνω από 3.000 χιλιάδες σκύλοι υποβλήθηκαν σε δωρεάν οδοντικό έλεγχο σε όλη την Ελλάδα, μέσω του δικτύου των 350 και πλέον κτηνιάτρων που μετείχαν στην εκστρατεία. Η Mars Hellas συνδύασε φέτος τον «Μήνα Στοματικής Φροντίδας Pedigree DentaStix», με τη δωρεά τρισδιάστατων εκπαιδευτικών μοντέλων στοματικής κοιλότητας σκύλου και γάτας προς την Κλινική Ζώων Συντροφιάς, της Κτηνιατρικής Σχολής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.... και experiential δράσειςΤο brand Friskies της Nestle Purina Petcare διοργάνωσε στις αρχές Οκτωβρίου για 3η φορά την ενέργεια Run with your Dog, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα των Ζώων. Το 3ο Run with your Dog πραγματοποιήθηκε στον Λόφο Πανί στον ’λιμο, και καλούσε τους συμμετέχοντες να τρέξουν μαζί με το κατοικίδιό τους, χωρισμένοι σε ομάδες των 25. Το έπαθλο για τους πρώτους νικητές ήταν τροφή για 1 ολόκληρο χρόνο από τα Friskies, ενώ οι δεύτεροι και τρίτοι νικητές κέρδισαν τροφή για 6 και 3 μήνες αντίστοιχα.Μέσω της συγκεκριμένης εκδήλωσης, τα Friskies υποστήριξαν το έργο της Ελληνικής Φιλοζωικής Εταιρείας, αφού για κάθε συμμετοχή, πρόσφεραν 20 γεύματα για τη σίτιση των αδέσποτων σκύλων που φιλοξενεί. Επίσης, σε ειδικά διαμορφωμένο περίπτερο, η Ελληνική Φιλοζωική Εταιρεία ενημέρωνε για το έργο της. Στις παράλληλες δράσεις της εκδήλωσης περιλαμβανόταν ενημέρωση από το Ελληνικό Κέντρο Εκπαίδευσης Σκύλων σε ειδικό περίπτερο και τους κτηνιάτρους της Ελληνικής Φιλοζωικής Εταιρείας, καθώς επίσης δραστηριότητες για όλη την οικογένεια και διαγωνισμοί. Τα social media δημιουργούν engaged ιδιοκτήτες Tα social media αναδεικνύονται σε σημαντικό όχημα επικοινωνίας για τις εταιρείες του χώρου με τους καταναλωτές, ιδιαίτερα τους millennials που αναπτύσσουν και εξελίσσουν τη σχέση τους με τα ζωάκια τους, αναδεικνύοντάς τα σε μέλη της οικογένειάς τους. Όπως λέει ο Περικλής Ξανθάκης, «παρακολουθώντας διαρκώς τις νέες τάσεις και τις ανάγκες των καταναλωτών μας, σημαντικός άξονας της στρατηγικής της Nestle Purina Petcare είναι η καινοτομία σε όλους τους τομείς δράσης μας, όπως στην επικοινωνία, ενισχύοντας περαιτέρω τη δυνατή εικόνα και την εμπιστοσύνη που δείχνουν οι καταναλωτές όλα αυτά τα χρόνια πίσω από τα προϊόντα μας». Τα pet food brands, έχοντας ως εφόδιο μια γενιά ιδιοκτητών κατοικίδιων οι οποίοι έχουν γνωρίσει τα κατοικίδια μόνον ως ισότιμα μέλη της οικογένειας, καλούνται να αναβαθμίσουν τα προϊόντα τους, αλλά και να προσεγγίσουν τους νέους, απαιτητικούς ιδιοκτήτες με δημιουργικούς τρόπους που προσφέρουν αξία και συναίσθημα. Η καινοτομία διεισδύει στα βασικά κανάλια Οι τροφές για κατοικίδια πωλούνται μέσα από 2 βασικά κανάλια, το μοντέρνο λιανεμπόριο ...

Πηγή marketingweek.gr >>>

Χρήστες που ενδιαφέρθηκαν για το παραπάνω βρήκαν χρήσιμα και τα:

Δημιουργία Σελίδας: 23/01/2017