Τι Είναι Το Proactive E Farming : Συλλέξαμε την καλύτερη πηγή για αυτό το θέμα και σας την παραθέτουμε μαζί με άλλες πληροφορίες.
Τι Είναι Το Proactive E Farming
Το Proactive e-farming είναι ένα καινοτόμο σύστημα ολοκληρωμένης ψηφιακής παρακολούθησης της πρωτογενούς παραγωγής με δυνατότητα πλήρους καταγραφής της παραγωγικής διαδικασίας και της μεταποίησης γεωργικών προϊόντων. Τα βασικά οφέλη του Proactive e-farming είναι η δυνατότητα οργάνωσης της παραγωγικής διαδικασίας και η διασφάλιση της ποιότητας και ασφάλειας των τροφίμων.
Πηγή agronews.gr >>>
Χρήστες που ενδιαφέρθηκαν για το παραπάνω βρήκαν χρήσιμα και τα:
Τι Είναι Ο Ανθρώπινος Εγκέφαλος
Ο ανθρώπινος εγκέφαλος είναι πραγματικά από τις πιο περίπλοκες δομές και συνεπώς οι λειτουργίες του χαρακτηρίζονται από την ίδια πολυπλοκότητα. Η άποψη ότι ένα συγκεκριμένο μέρος του εγκεφάλου ορίζει αποκλειστικά μια συγκεκριμένη συμπεριφορά είναι αναχρονιστική. Επομένως, οι μετωπιαίοι λοβοί είναι πολύ σημαντικοί στην ρύθμιση του συναισθήματος, της σκέψης και της κίνησης και βλάβες σε αυτούς μπορούν να επιφέρουν αρκετά σοβαρές δυσλειτουργίες. Παρόλα αυτά, η λογική ή η “πολιτισμένη” ανθρώπινη συμπεριφορά σίγουρα δεν οφείλεται αποκλειστικά μόνο σε αυτούς. Βιβλιογραφία: Martin, G. N. (2006). ΝΕΥΡΟΨΥΧΟΛΟΓΙΑ: εγκέφαλος και συμπεριφορά. Αθήνα: Ίων/εκδόσεις έλλην, 2011. Kolb, B. & Whishaw, I.Q. (2005). Εγκέφαλος και συμπεριφορά. Αθήνα: Πασχαλίδης, 2006.
Πηγή maxmag.gr >>>
Το AliveCor είναι ένας παλμογράφος που το μέγεθός του δεν ξεπερνά αυτό μιας πιστωτικής κάρτας και μπορεί μέσα σε 30 δευτερόλεπτα να καταγράψει τους καρδιακούς σας παλμούς και να σας πει αν τα επίπεδα του καρδιαγγειακού σας συστήματος είναι φυσιολογικά.3) Εμποδίζει την οδήγηση όταν είστε μεθυσμένοι Φανταστείτε ότι είστε σε ένα πάρτι με φίλους σας. Έχετε πιει όλοι από ένα ή δύο ποτήρια κρασί και αισθάνεστε μια χαρά για να οδηγήσετε, αλλά δεν θα ήταν πιο υπεύθυνο αν γνωρίζατε 100% ποια είναι η κατάσταση στην οποία βρίσκεστε;H BACtrack Skyn είναι μία ζώνη – συσκευή που μπορεί να μετρήσει τα επίπεδα αλκοόλ στο αίμα σας, να ερμηνεύσει και να αποθηκεύσει τα δεδομένα και να στείλει σε ένα άλλο smartphone ή συσκευή μέσω της ασύρματης μετάδοσης. Μπορεί ακόμα να καλέσει και ταξί για εσάς.4) Μπορεί να δει οτιδήποτε βρίσκεται κοντά σας Η κάμερα του smartphone σας μπορεί να είναι τέλεια για selfies και για οικογενειακές φωτογραφίες. Μπορεί ωστόσο να ικανοποιήσει και την επιστημονική σας περιέργεια, λειτουργώντας ως ένα μικροσκόπιο ή μεγενθύνοντας τις φωτογραφίες που έχετε ήδη τραβήξει.Mετατρέψτε το κινητό σας σε ένα μικροσκόπιο δοκιμάζοντας την εργαλειοθήκη Ravensburger Science X Smartscope.5) Μετράει τη μυϊκή σας μάζα Όπως θα σας έχει ενημερώσει ήδη ο γυμναστής σας ή ο διατροφολόγος σας, η ζυγαριά δεν είναι ένας ασφαλής τρόπος για να υπολογίσετε τον δείκτη μάζας σώματος. Οι μύες ζυγίζουν πολύ περισσότερο από το λίπος, οπότε αν δείτε στη ζυγαριά δύο κιλά παραπάνω μην τρομάζετε, μπορεί να και να είναι για καλό.Το Skulpt Scanner σας βοηθάει να έχετε μία πιο ακριβής εικόνα για τη φυσική σας κατάσταση αφού υπολογίζει αναλυτικά τη σύσταση του σώματος, και μπορεί να σας ενημερώσει για το πόσο λίπος έχετε συνολικά στο σώμα σας και πόση μυϊκή μάζα.6) Σας ενημερώνει για τυχόν βλάβη στο αυτοκίνητό σας Δεν παίζει ρόλο αν το αυτοκίνητό σας είναι καινούριο ή παλιό. Το μόνο σίγουρο είναι ότι κάποια στιγμή θα εμφανίσει κάποιο πρόβλημα.Το Automatic Pro συνδέεται με το σύστημα του αυτοκινήτου σας και μπορεί να σας ενημερώσει τι σημαίνει το φωτάκι που ανάβει κάθε φορά στο ταμπλό του καθώς και για το αν το αυτοκίνητό σας έχει κάποια μηχανική βλάβη.Έτσι δεν θα χρειάζεται κάθε φορά να τρέχετε στον μηχανικό αυτοκινήτων με το παραμικρό.7) Σας υπενθυμίζει να πίνετε νερό Οι περισσότεροι από εμάς ξέρουν ότι είναι σημαντικό να καταναλώνουμε καθημερινά μεγάλες ποσότητες νερού, ωστόσο τις περισσότερες φορές ξεχνιόμαστε ...
Πηγή karfitsa.gr >>>
Τι Είναι Ο Μύθος Της Δεδομένης Ευφυίας
Ο μύθος της δεδομένης ευφυίας είναι πολύ επικίνδυνος για τους σπουδαστές εκείνους στη χώρα μας που έχουν αφεθεί στην αντιγραφή, αλλά «αν κάτσω και διαβάσω, ξέρω ότι θα τα καταφέρω». Το ξέρουν σίγουρα; Όταν δεν έχουν καθίσει να διαβάσουν για χρόνια, με ποιες τεχνικές, με ποια μεθοδολογία θα καταφέρουν να μάθουν τον όγκο των πληροφοριών που χρειάζονται; Πώς θα τις επεξεργαστούν; Με την αχρησία οι στρατηγικές αυτές εξαφανίζονται και αυτός που νομίζει ότι είναι έξυπνος ίσως τελικά να μην είναι και τόσο. Θυμάμαι χαρακτηριστικό παράδειγμα δύο μαθητριών μου: η πρώτη θεωρείτο ως ιδιαίτερα ευφυής, ιδιαίτερα ταλαντούχα με κλίση στα θετικά μαθήματα. Η δεύτερη ήταν η κλασσικά επιμελής μαθήτρια (κάποιοι δυστυχώς την έλεγαν «φυτό») που με ενθουσιασμό και αφοσίωση μελετούσε την κάθε λεπτομέρεια και «δεν άφηνε καρφίτσα να πέσει κάτω», ζητώντας όλο και πιο δύσκολες ασκήσεις. Η πρώτη, σίγουρη για την ικανότητά της, δεν έμπαινε καν στον κόπο να γράψει τις απλές ασκήσεις του σχολείου, καθώς της φαίνονταν πολύ εύκολες. Όταν μια φορά κάναμε αιφνιδιαστική επανάληψη στο κεφάλαιο, η πρώτη έκανε πολλά λάθη, ενώ η δεύτερη κανένα. Αν το μοτίβο της πρώτης συνεχίσει, αμφιβάλλω για το πόσο θα μπορέσει το κοιμισμένο ταλέντο της ξαφνικά να «ξυπνήσει» κατ’ εντολήν. Ίσως δεν θα ήταν ακραίο να πούμε ότι η ευφυία είναι σαν το μυ που τον εξασκείς. Ένας άλλος τρόπος που επιχειρούν οι γονείς, οι δάσκαλοι, αλλά και ολόκληρο το εκπαιδευτικό σύστημα να αποφύγει την πλέον μαζική σύγκρουση του «είναι έξυπνος αλλά παίρνει 03» που συμβαίνει καθημερινά στα σχολεία της χώρας είναι να μειώσουν κατά πολύ τις απαιτήσεις. Όταν λοιπόν τα θέματα είναι πάρα πολύ εύκολα, τότε και θα εξακολουθεί να είναι έξυπνος (άρα η αυτοεκτίμηση του δε θίγεται), αλλά και θα πάρει 20! Καμία διαφωνία, καμία σύγκρουση, όλα καλά. Πολλοί εκπαιδευτικοί, μην αντέχοντας την ψυχολογική πίεση των γονιών για υψηλούς βαθμούς έχουν καταφύγει εκεί. Αυτό επίσης πρόκειται να συμβεί με την υπερβολική χαλάρωση των απαιτήσεων στο Γυμνάσιο. Είναι όμως αυτό λύση; Σύμφωνα με την Dweck όχι, γιατί μόνο μέσα από την κατάκτηση προκλήσεων και δυσκολιών μπορεί να ενισχυθεί η (και φυσικά και το μαθησιακό του αποτέλεσμα). Δε βοηθά το παιδί να του βάζεις νηπιακής δυσκολίας ασκήσεις. Είναι σαν να του στέλνεις έμμεσα το μήνυμα «δεν είσαι ικανός για τίποτα περισσότερο». Αυτό που πραγματικά βοηθά το παιδί να νιώσει αποτελεσματικό είναι να του βάλεις δύσκολες ασκήσεις και βήμα-βήμα να του διδάξεις τις στρατηγικές να τις λύσει. Να το μάθεις να σκέφτεται και να το μάθεις πώς να αναζητά βοήθεια όταν δυσκολεύεται κι όχι να τα παρατάει. Έτσι μόνο θα εξελιχθεί σε έναν ενήλικα που θα μπορεί να ανταπεξέλθει σε δυσκολίες που δε γνωρίζει από πριν. Και πάλι το εκπαιδευτικό μας σύστημα κινείται προς την εντελώς αντίθετη κατεύθυνση. Αυτό που χρειάζεται είναι ενισχυτική διδασκαλία εντός σχολείου για να βοηθηθούν οι μαθητές να ανταπεξέλθουν σε δύσκολα θέματα και αξιολόγηση σε ισοδύναμης δυσκολίας θέματα. Το εκπαιδευτικό μας σύστημα σήμερα αμείβει αβέρτα με βαθμούς που δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα, δημιουργώντας στα παιδιά μια ψευδαίσθηση υπεραξίας κι επιβράβευσης χωρίς προσπάθεια. Αυτό δεν είναι υπερβολική καλοσύνη προς τα παιδιά, αλλά μια πολύ επικίνδυνη εξαπάτηση: όταν αργότερα βρεθούν αντιμέτωπα με την πραγματικότητα, η προσγείωση είναι τόσο ανώμαλη που τα παιδιά χάνουν κάθε αίσθηση αυταξίας κι αυτό-αποτελεσματικότητας. Τα γαλουχούμε σε έναν πλασματικά εύκολο κόσμο, όπου τα μαθήματα είναι εύκολα, το άριστα εύκολο, η προαγωγή εύκολη, κι όταν η φαντασίωση καταρρεύσει, το σοκ είναι τόσο ισχυρό που καταρρέουν και τα ίδια. Καθώς δεν έχουν μάθει να αντιμετωπίζουν τις δυσκολίες και τις αποτυχίες, αποσύρονται νιώθοντας τα ίδια αποτυχημένα. Η γαλουχία σε έναν πλασματικό εύκολο κόσμο οδεύει έτσι τους νέους να γίνουν μια φοβική και αποσυρμένη νεολαία με τρόμο προσωπικής ανεπάρκειας. Κι όλα αυτά επειδή τα εμποδίζουμε από το να μάθουν να δουλεύουν σκληρά, δίνοντάς τους το έμμεσο διπλό μήνυμα της ανικανότητας, όσα επιφανειακά «μπράβο» κι αν τους λέμε. Η Dweck βρήκε μέσα από έρευνες ότι οι σπουδαστές που είναι προσκολλημένοι στο άκαμπτο μοντέλο σκέψης για την ικανότητα (fixed mindset) έχουν πολύ μεγαλύτερη πιθανότητα να αντιγράψουν ή να κάνουν διάφορες απάτες στη διάρκεια των εξετάσεων από τους σπουδαστές που πιστεύουν ότι το αποτέλεσμα εξαρτάται καθαρά από την προσπάθεια (growth mindset). Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό για τη δική μας νεολαία, όπου τα παιδιά είναι σχεδόν εθισμένα στα καλούδια της αναγνώρισης, επιθυμώντας διακαώς τη γρήγορη είσπραξή της χωρίς να καταβάλλουν την αντίστοιχη προσπάθεια. Όλα αυτά σημαίνουν ότι δεν θα πρέπει να υπάρχει επιβράβευση στα παιδιά; Όχι βέβαια. Οι βασικές αρχές της εκπαίδευσης αυτό-εκτίμησης εξακολουθούν να ισχύουν. Αλλάζει όμως ο τρόπος και αλλάζει η προτεραιότητα: α) Σίγουρα θα πρέπει να αποφεύγονται παντός είδους αρνητικές ταμπέλες, β) Είναι πολύ σημαντικό να υπάρχει άμεσος έπαινος σχετικά με τη συναισθηματική σχέση, π.χ. «είσαι αξιαγάπητος», «χαίρομαι πολύ που είμαι μαζί σου», «σ’ αγαπώ ό,τι κι αν γίνει» κλπ. Γ) Όσον αφορά στην ικανότητα για τη μαθησιακή ή προπονητική διαδικασία, να τονιστεί στο παιδί το «μπορείς», αλλά να τονιστεί επίσης η ...
Πηγή infokids.gr >>>
Δημιουργία Σελίδας: 27/12/2016