[InterBIZ Newsletter Logo]

Χρειαζόμαστε Web σελίδες με άποψη και προσωπικότητα

Πρόσφατα, αποφάσισα να αντικαταστήσω την, πέντε ετών παλαιά πλέον, επίσημη φωτογραφία μου στο web (http://www.gepiti.com) με μια καινούρια. Έτσι, πριν από μερικές ημέρες επισκέφθηκα τον φωτογράφο της γειτονιάς μου και, όπως γίνεται συνήθως σε παρόμοιες περιπτώσεις, με φωτογράφισε από 4 διαφορετικές θέσεις για να επιλέξουμε αργότερα μαζί την καλύτερη. Θέλοντας όμως να με εξυπηρετήσει, πήρε με δική του πρωτοβουλία μια από αυτές και την πέρασε από το Photoshop, παρουσιάζοντάς μου με περηφάνια το αποτέλεσμα της εργασίας του.

Δυστυχώς, ο άνθρωπος εκείνης της "διορθωμένης" φωτογραφίας μπορεί να είχε τέλειο δέρμα, φωτεινή όψη και να έμοιαζε με σταρ της τηλεόρασης ή με πολιτικό σε προεκλογική αφίσα, αλλά ήταν μια κενή, άχρωμη και πορσελάνινη (όπως τη χαρακτήρισε μια φίλη μου) φιγούρα που δεν έμοιαζε πια σε μένα! Έτσι, προς μεγάλη απογοήτευση του φωτογράφου μου, αντικατέστησα το παγωμένο χαμόγελο και τα άδεια μάτια του τέλειου Γιώργου με τη λιγότερο εντυπωσιακή αλλά, πιστεύω, πολύ πιο ανθρώπινη και ειλικρινή εικόνα του πραγματικού εαυτού μου.

Δεν σκοπεύω βέβαια να σας πείσω πως πρέπει να ακολουθήσετε και εσείς την ίδια πρακτική με τις δικές σας φωτογραφίες. Αν όμως διαθέτετε ή σχεδιάζετε να αποκτήσετε ένα web site, σας συμβουλεύω να αποφύγετε τις κοινοτοπίες και να αφήσετε πάνω στην εμφάνιση, και κυρίως στο περιεχόμενό του, τη δική σας προσωπική σφραγίδα. Δημιουργήσετε κάτι που να σας εκφράζει πραγματικά και μη φοβάστε να φανείτε διαφορετικοί από το πλήθος. Μπορεί να μην είμαστε πάντοτε άψογοι, αλλά με τον τρόπο αυτό δείχνουμε στον κόσμο πως έχουμε τη δική μας ξεχωριστή προσωπικότητα και δεν φοβόμαστε να την παρουσιάσουμε στους άλλους.

Γιώργος Επιτήδειος
gepiti@gepiti.com

Υ.Γ. Αφιερωμένο στους δημιουργούς του δικαστή Dread και των κλινικών ασχήμιας του Όττο Στουμπ που μου δίδαξαν από τα παιδικά μου χρόνια ότι οι άνθρωποι βαριούνται γρήγορα κάθε κοινοτοπία (ακόμη κι εκείνη της άψογης ομορφιάς), αλλά σέβονται πάντοτε και συχνά θαυμάζουν ό,τι έχει το θάρρος να ξεχωρίζει από το πλήθος.


Αποκτήστε μια δωρεάν συνδρομή στο InterBIZ

Επιστροφή στο Αρχείο ’ρθρων Παλαιών Τευχών
Επιστροφή στις Επιχειρηματικές Σελίδες

Copyright 1998, 1999, 2000 Γιώργος Επιτήδειος
Υποδείξεις, Ερωτήσεις, Σχόλια στην διεύθυνση gepiti@gepiti.com