Οι αλλαγές στον τρόπο που λειτουργεί μια επιχείρηση μόλις μπεί στο δίκτυο

Είναι αυτονόητο ότι οι αλλαγές θα είναι πολλές και μεγάλες.

Για παράδειγμα, το Web ανοίγει ένα ταχύ και εύχρηστο κανάλι επικοινωνίας με τους πελάτες της επιχείρησης και με όσους ενδιαφέρονται για τα προϊόντα της. Δίνει έτσι την ευκαιρία στην εταιρεία που το χρησιμοποιεί, να προβεί σε ένα reengineering των εργασιών της για να προσαρμοστεί καλύτερα στις ανάγκες των πελατών της. Αυτό φυσικά εξαρτάται και από το ενδιαφέρον που η διοίκηση και τα στελέχη θα δείξουν για το νέο αυτό μέσο. Η ταχεία επικοινωνία με τους πελάτες και το γρήγορο feedback αξίζουν μόνο αν κάποιος ενδιαφέρεται πραγματικά να μάθει αυτά που έχουν να τον διδάξουν. Μαγικές συνταγές για αυτόματη και εύκολη προσαρμογή της επιχείρησης στις νέες καταστάσεις και δεδομένα δεν υπάρχουν. Είναι μια επίπονη και περίπλοκη διαδικασία στην οποία η χρήση του Internet μπορεί να βοηθήσει σημαντικά. Ομως η ίδια η επιχείρηση θα έχει τον τελευταίο λόγο.

Το κυριότερο όμως που θα αλλάξει (που πρέπει να αλλάξει για να επιτύχετε μέσα στο Internet) είναι η νοοτροπία των στελεχών σας. Μην προσπαθήσετε να προσαρμόσετε το Internet στην δική σας νοοτροπία. Αν το κάνετε, είναι βέβαιο ότι θα αφήσετε απ’ έξω ενα πολύ σημαντικό κομμάτι από τον πλούτο και τις δυνατότητες που έχει να σας προσφέρει. Το Internet έχει μια κουλτούρα ταχύτητας και γρήγορης αλλαγής που απαιτεί ευπροσάρμοστους ανθρώπους με πρακτικό πνεύμα. Πολλά ανώτερα στελέχη θα δυσκολευτούν να αφήσουν τις διευθυντικές τους καρέκλες, να σηκώσουν τα μανίκια και να μάθουν να ανταποκρίνονται σε κάτι τόσο καινούριο και ταυτόχρονα τόσο απαιτητικό (ποτέ μην πιστέψετε ότι η εκτεταμένη επαφή με το Internet είναι κάτι εύκολο).

Επιστροφή στον Πίνακα Περιεχομένων
Επιστροφή στις Επιλογές

Copyright 1996 Γιώργος Επιτήδειος
Υποδείξεις, Ερωτήσεις, Σχόλια στην διεύθυνση gepiti@gepiti.com