On Line Σεμινάριο Επιχειρηματικής Χρήσης του Internet

Εκδοση 2.00b 25/4/96 Copyright 1996 Γιώργος Επιτήδειος gepiti@eexi.gr

Ερωτήσεις και Απαντήσεις για ...

  1. Συμβουλές για τα πρώτα σας βήματα στο Internet
  2. Η σχέση Internet και Επιχειρήσεων
  3. Internet Marketing
  4. Δημόσιες Σχέσεις στο Internet
  5. Συμβουλές για την δημιουργία ενός καλού Web site
  6. Πωλήσεις μέσω Internet
  7. Ηλεκτρονικό Χρήμα
  8. Λίγα λόγια για το EDI
  9. Αναζήτηση Πληροφοριών
  10. Το Copyright στο Internet
  11. Τα πιο Συνηθισμένα Λάθη που θα πρέπει να αποφύγετε
  12. Αν δεν βρήκατε εδώ αυτό που θέλατε να μάθετε

Επιστροφή στις Επιλογές

Συμβουλές για τα πρώτα σας βήματα στο Internet

  1. Πώς θα επιλέξετε τους κατάλληλους συνεργάτες
  2. Πότε συμφέρει να τοποθετήσετε τις Web σελίδες σας στο εξωτερικό
  3. Τι κριτήρια πρέπει να έχω στην επιλογή του παροχέα Internet με τον οποίο θα συνεργαστώ
  4. Τι θέματα πρέπει να μελετήσει η επιχείρηση πριν αρχίσει να χρησιμοποιεί ηλεκτρονικά συστήματα συναλλαγών
  5. Οι αλλαγές στον τρόπο που λειτουργεί μια επιχείρηση μόλις μπεί στο δίκτυο
  6. Τι επιπτώσεις έχει στο προσωπικό της επιχείρησης η σύνδεση με το Internet
  7. Οδηγίες για να μην τριγυρίζει άσκοπα το προσωπικό μέσα στο Internet
  8. Οδηγίες για γρηγορότερη προσαρμογή του προσωπικού της εταιρείας στην νοοτροπία του Internet
  9. Πώς θα αντιδράσουν οι ανταγωνιστές μου όταν δημιουργήσω τις δικές μου Web σελίδες και μια παρουσία μέσα στο Intenet
  10. Μια πρόκληση για την εφευρετικότητά σας
  11. Παγκόσμιο Δίκτυο - Παγκόσμια Στρατηγική
  12. Πώς συνδέεται το Internet με την επανάσταση του home office
  13. Η τηλεεργασία στην πράξη
  14. Επιστροφή στον Πίνακα Περιεχομένων
    Επιστροφή στις Επιλογές

    Η σχέση Internet και Επιχειρήσεων

  15. Τί είναι η Επιχειρηματική Χρήση του Internet
  16. Η εταιρεία Schlumberger Ενα παράδειγμα έμμεσης επιχειρηματικής χρήσης του Internet
  17. Ποιές βιομηχανίες έχουν πιό ισχυρή παρουσία στο Internet
  18. Τι συμβαίνει με τα θέματα ασφαλείας μέσα στο Internet
  19. Τι είναι το firewall
  20. Τι είναι τα Intranets
  21. Τι νομικό καθεστός υπάρχει μέσα στο Internet
  22. Ποιό είναι το κόστος χρήσης του Internet για μια επιχείρηση
  23. Το Internet σαν αντικαταστάτης του fax και των courier
  24. Η χρήση του Internet σαν ένα δίκτυο που συνδέει τμήματα της επιχείρησής
  25. Το Internet είναι μόνο για τις μεγάλες επιχειρήσεις;
  26. Εκμεταλευτείτε το υλικό και τις πληροφορίες που προσφέρουν δωρεάν οι άλλοι χρήστες
  27. Πώς μπορώ να βάλω τους άλλους να δουλέψουν για μένα
  28. Επιχειρηματική Χρήση του Internet για την Τοπική Αυτοδιοίκηση
  29. Bρείτε συνεργάτες-συνεταίρους-χρηματοδότες στο Internet
  30. Ποιά είναι η κατάλληλη στιγμή για την είσοδο μιας επιχείρησης στο Internet
  31. Η επιχείρησή μου δεν έχει την τεχνογνωσία για να ασχοληθεί με το Internet. Τι να κάνω;
  32. Επιστροφή στον Πίνακα Περιεχομένων
    Επιστροφή στις Επιλογές

    Internet Marketing

  33. Ποιό είναι το καλύτερο Εργαλείο Marketing στο Internet
  34. Πώς μπορώ να προσελκύσω Επισκέπτες στις Web σελίδες της επιχείρησής μου
  35. Πόσο υλικό πρέπει να περιέχουν οι Web σελίδες μου
  36. Ποιά η σχέση της Τηλεοπτικής Διαφήμισης με την Διαφήμιση στο Web
  37. Ποιά η σχέση της Εντυπης Διαφήμισης με την Διαφήμιση στο Web
  38. Ποιό είναι το κόστος του Web συγκρινόμενο με άλλα διαφημιστικά μέσα
  39. Ερευνες αγοράς μέσα στο Internet
  40. Πώς διαφοροποιεί αυτή η νέα τεχνολογία τον τρόπο σκέψης και συμπεριφοράς των ανθρώπων στο δίκτυο από τους "κλασικούς" καταναλωτές;
  41. Η σχέση μεταξύ Internet Marketing και Direct Marketing
  42. Οι mailing lists σαν εργαλείο Marketing
  43. Τι είναι το environmental scanning
  44. Τι εννοούμε όταν λέμε ότι κάποιος έχει παρουσία μέσα στο Internet
  45. Τι εννοούμε όταν λέμε πως η κοινότητα του Internet είναι text oriented
  46. Τι είναι οι Auto-respondes ή mailbots
  47. Επενδύστε στην ψυχαγωγία
  48. Διδαχθείτε από τους άλλους
  49. Γιατί πρέπει οπωσδήποτε να καταχωρήσετε το εταιρικό domain name το συντομότερο δυνατό
  50. Πώς μπορώ να διαφημιστώ στα Usenet Groups και τις Mailing Lists
  51. Πρέπει να ζητάω τα στοιχεία των επισκεπτών (registration) των Web σελίδων μου;
  52. Μπορεί η χρήση του web ή άλλων εργαλείων να αντικαταστήσει τα άλλα διαφημιστικά εργαλεία;
  53. Πώς μπορώ να ξέρω αν σε κάποιο χώρο επιτρέπεται να κάνω διαφήμιση (π.χ. στέλνοντας κάποιο email)
  54. Διαφημιστικά μηνύματα με χρέωση παραλήπτη
  55. Πώς αντιδρούν οι χρήστες του Internet στην χρήση διαφημιστικών μεθόδων που θεωρούνται ανάρμοστες από την κοινότητα του Intenet
  56. Τι σημαίνουν οι όροι Spam και Velveeta
  57. Τι είδους διαφημιστικό μήνυμα θα γινόταν δεκτό σε μια Mailing List ή ένα Usenet Group
  58. Παραδείγματα χρήσης μιας mailing list ή newsgroup για προβολή των προϊόντων της εταιρείας
  59. Αξίζει τον κόπο μια επιχείρηση να βάλει πληροφορίες και διαφημιστικό υλικό σε ftp;
  60. Επιστροφή στον Πίνακα Περιεχομένων
    Επιστροφή στις Επιλογές

    Δημόσιες Σχέσεις στο Internet

  61. Τι Διεύθυνση πρέπει να έχει μια επιχείρησή στο Internet
  62. Πώς χρησιμοποιείται το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο από μια επιχείρηση
  63. Πώς χρησιμοποιείται το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο από ένα ιδιώτη
  64. Πώς μπορείτε να κάνετε επαγγελματικές γνωριμίες και επαφές στο Internet
  65. Ενας απλός τρόπος να κάνετε προσωπικές δημόσιες σχέσεις μέσα στο Internet
  66. Φροντίστε να προβάλλετε ένα πιο φιλικό πρόσωπο
  67. Δείξτε το κοινωνικό έργο που προσφέρετε
  68. Μιλήστε στους συνεργάτες σας (τράπεζες, μέτοχοι, επενδυτές κλπ.).
  69. Εκμεταλευτείτε τις δυνατότητες αμφίδρομης επικοινωνιάς (interaction) του Internet.
  70. Κάντε επαφές και γνωριμίες
  71. Τι αξία έχουν οι προσωπικές σελίδες στο web που βάζουν διάφοροι ιδιώτες
  72. Είναι σκοπιμότερο να ξεκινήσω έναν καινούριο χώρο ή να γίνω χορηγός σε κάποιον που ήδη υπάρχει;
  73. Επιστροφή στον Πίνακα Περιεχομένων
    Επιστροφή στις Επιλογές

    Συμβουλές για την δημιουργία ενός καλού Web site

  74. 35 συμβουλές για την καλύτερη σχεδίαση, δημιουργία και λειτουργία ενός χώρου στο Web
  75. Πώς θα διαφημίσω την ύπαρξη των Web σελίδων που δημιούργησε η εταιρεία μου
  76. Τι μπορεί να μας προσφέρει μια φωτογραφία στο Web
  77. Πόση Interectivity πρέπει να έχει μια διαφημιστική σελίδα στο Web
  78. Πόσο σημαντική είναι η καλή σχεδίαση των Web σελίδων
  79. Πόσο εντυπωσιακές πρέπει να είναι οι Web σελίδες σας
  80. Πόσο έλεγχο έχουμε στην εμφάνιση των Web σελίδων μας
  81. Με ποιά κριτήρια αποφασίζουμε αν θα βάλουμε ή όχι μια φωτογραφία σε κάποια Web σελίδα
  82. Σε ποιά γλώσσα πρέπει να γράψω τα κείμενα στις Web σελίδες μου
  83. Τι γλώσσα και στυλ γραψίματος πρέπει να χρησιμοποιώ στις Web σελίδες μου
  84. Πώς θα εξασφαλίσω ότι όσοι επισκέπτονται τις Web σελίδες μου θα επιστρέφουν συχνά σε αυτές
  85. Είναι απαραίτητο να δημιουργήσω ένα καινούριο web site στο Internet για να προβάλλω την επιχείρησή μου;
  86. Τι είναι το Java
  87. Επιστροφή στον Πίνακα Περιεχομένων
    Επιστροφή στις Επιλογές

    Πωλήσεις μέσω Internet

  88. Ηλεκτρονικά Καταστήματα
  89. Ηλεκτρονικά Πολυκαταστήματα
  90. Ενα παράδειγμα δημιουργίας ηλεκτρονικού καταστήματος μέσα στο Internet. Η περίπτωση της Kaleidospace.
  91. Πώς λειτουργούν οι AGENTS
  92. Agents αντί για Internet Malls
  93. Γιατί είναι τόσο περίπλοκο να πουλήσουμε μέσα στο Δίκτυο
  94. Πώς βλέπουν οι άνθρωποι που έχουν αγοράσει προϊόντα μέσω Η/Υ τον νέο αυτό τρόπο αγορών
  95. Ποιά χαρακτηριστικά πρέπει να έχει ένα καταναλωτικό προϊόν για να έχουν επιτυχία οι πωλήσεις του στο Internet
  96. Η οδηγία της Ευρωπαϊκής Ενωσης για Πωλήσεις εξ Αποστάσεως
  97. Επιστροφή στον Πίνακα Περιεχομένων
    Επιστροφή στις Επιλογές

    Ηλεκτρονικό Χρήμα

  98. Ορισμός και χαρακτηριστικά του Ηλεκτρονικού Χρήματος
  99. Ο κίνδυνος από την χρήση πιστωτικών καρτών
  100. Μπορεί να δημιουργηθεί ένα απλό, φθηνό και ασφαλές σύστημα ηλεκτρονικών πληρωμών;
  101. Τι είναι το υπογεγραμμένο ηλεκτρονικό χρήμα (identified digital cash) και τι το ανώνυμο ηλεκτρονικό χρήμα (anonymous digital cash)
  102. Τι είναι το ελεγχόμενο (online digital cash) και τι το αυτόνομο (offline digital cash) ηλεκτρονικό χρήμα
  103. Τι είναι το πρόβλημα του παράλληλου χρήματος (double-spending problem)
  104. Γιατί αναπτύσσονται τόσα πολλά είδη ηλεκτρονικού χρήματος
  105. Πώς λειτουργεί η κρυπτογράφηση με την μέθοδο του δημόσιου και του ιδιωτικού κλειδιού (public-key cryptography)
  106. Τι είναι η ηλεκτρονική υπογραφή (digital signature)
  107. Μπορεί να γίνει ξέπλυμα χρημάτων με το ηλεκτρονικό χρήμα;
  108. Γιατί πολλοί θεωρούν το Ηλεκτρονικό Χρήμα σαν ένα τρόπο να προστατευτούν οι ατομικές ελευθερίες
  109. Τι είναι τα SHTTP και SSL
  110. H τεχνολογία για την δημιουργία ηλεκτρονικού χρήματος είναι ήδη διαθέσιμη. Γιατί λοιπόν δεν υπάρχει ακόμη στην πράξη;
  111. Τι είναι οι small-money transfers και ποιές οι εφαρμογές τους
  112. Επιστροφή στον Πίνακα Περιεχομένων
    Επιστροφή στις Επιλογές

    Λίγα λόγια για το EDI

  113. Τι είναι το EDI
  114. EDI μέσω Internet
  115. Ποιά είναι τα οφέλη που θα έχουν οι επιχειρήσεις από την υιοθέτηση του EDI
  116. Τι θα προσφέρει στις επιχειρήσεις η μεταφορά των εφαρμογών του EDI στο Internet
  117. Γιατί δεν έχει επεκταθεί η χρήση του EDI και μέσα στο Internet
  118. Επιστροφή στον Πίνακα Περιεχομένων
    Επιστροφή στις Επιλογές

    Αναζήτηση Πληροφοριών

  119. Αποκτήστε δωρεάν χρήσιμες πληροφορίες
  120. Χρησιμοποιήστε τους Καταλόγους και τα Εργαλεία Αναζήτησης
  121. Πώς υποβάλλουμε μια ερώτηση σε mailing lists
  122. Επιστροφή στον Πίνακα Περιεχομένων
    Επιστροφή στις Επιλογές

    Το Copyright στο Internet

  123. Τι είναι το public domain
  124. Πώς μπορώ να προστατεύσω με copyright το έργο μου
  125. Πότε μπορώ να χρησιμοποιήσω αποσπάσματα από προστατευμένα έργα (έργα με copyright) χωρίς να πάρω άδεια ή να πληρώσω αμοιβή
  126. Τι μπορεί να μου συμβεί αν παραβιάσω το copyright κάποιου έργου
  127. Το copyright στα μηνύματα σε Usenet newsgoups και Mailing lists
  128. Επιστροφή στον Πίνακα Περιεχομένων
    Επιστροφή στις Επιλογές

    Τα πιο Συνηθισμένα Λάθη

  129. Νέα εργαλεία - Νέα προσέγγιση
  130. Μην περιμένετε να γίνετε πλούσιοι σε μια νύχτα.
  131. Αυτό που βλέπετε εσείς δεν είναι απαραίτητα αυτό που βλέπουν οι άλλοι
  132. Να ελέγχετε συχνά αν παραμένετε καταχωρημένοι στα εργαλεία αναζήτησης του Internet
  133. Αλλο πολλά hits και άλλο πολλοί επισκέπτες
  134. Πώς προφέρεται η λέξη Internet
  135. Παρακολουθείστε πιο έξυπνα το Internet
  136. Να έχετε μια ολοκληρωμένη στρατηγική
  137. Το Internet δεν είναι Τηλεόραση
  138. Δημιουργήστε Eυπαρουσίαστες και Eύχρηστες Web σελίδες
  139. Ενα κακό διαφημιστικό email
  140. Ενα πραγματικό περιστατικό κακής χρήσης Internet για διαφημιστικούς σκοπούς

Επιστροφή στον Πίνακα Περιεχομένων
Επιστροφή στις Επιλογές