Πόση Interectivity πρέπει να έχει μια διαφημιστική σελίδα στο Web

Οση περισσότερη γίνεται υπό την προϋπόθεση ότι δεν κάνει τον χώρο σας υπερβολικά περίπλοκο. Είναι πολύ σημαντικό να δίνετε τα ηνία στον επισκέπτη σας και να αποκτά το συναίσθημα ότι αυτός αποφασίζει. Πρέπει να έχετε όσο περισσότερα χρήσιμα στοιχεία για το προϊόν σας είναι δυνατόν, έτσι ώστε να προλάβετε τις αποροίες και ερωτήσεις του. Παράλληλα τα στοιχεία αυτά πρέπει να είναι δομημένα με τέτοιο τρόπο που να μπορεί να φθάσει κανείς σε αυτά εύκολα και γρήγορα. Οσο πιο πολύ πρέπει να προσπαθήσει για να βρει αυτό που θέλει τόσο πιο πιθανό είναι να εγκαταλείψει την προσπάθεια.

Το πιο απλό είναι να δημιουργήσετε μια σειρά από προκαθορισμένα βήματα (default επιλογές) στον επισκέπτη σας, στα οποία θα παρουσιάζετε τα κυριότερα χαρακτηριστικά του προϊόντος ή/και της επιχείρησής σας. Καθώς θα κινείται μέσα σε αυτές τις επιλεγμένες από εσάς σελίδες, θα του εμφανίζονται επιλογές ώστε, αν το θέλει, να στραφεί προς τα εκεί που τον ενδιαφέρει περισσότερο.

Επιστροφή στον Πίνακα Περιεχομένων
Επιστροφή στις Επιλογές

Copyright 1996 Γιώργος Επιτήδειος
Υποδείξεις, Ερωτήσεις, Σχόλια στην διεύθυνση gepiti@gepiti.com