Επιχειρηματικές χρήσεις του Ηλεκτρονικού Ταχυδρομείου για ιδιώτες

1) Καθορίστε το πεδίο δράσεώς σας. Το δίκτυο είναι πάρα πολύ μεγάλο (και οι χρήστες πολύ διαφορετικοί μεταξύ τους) για να γίνετε γνωστός σε όλους. Γι’ αυτό επιλέξτε τον τομέα σας (π.χ. χρηματοοικονομικά, νομικά, λογιστικά, modem, αυτοκίνητα, εκδόσεις, προγραμματισμός με C κτλ.). και αφοσιοθείτε σ’ αυτόν. Δεν έχει σημασία ποιός θα είναι ο τομέας σας, αρκεί να είναι σαφώς καθορισμένος (με άλλα λόγια να ξέρετε τι θέλετε και σε ποιούς θέλετε να γίνετε γνωστός).

2) Μην καταφεύγετε σε ρητορικά σχήματα, και βαρύγδουπα ή μακροσκελή σχόλια. Ακόμη καλύτερα, αποφεύγετε να κάνετε οποιοδήποτε σχολιασμό. Αφήστε τα γεγονότα να μιλήσουν για σας (το γεγονός, αν έχετε κάνει καλή επιλογή θα αρέσει σε όλους, το σχόλιό σας πιθανόν όχι).

3) Γράφετε συχνά. Αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να επαναλαμβάνεστε ή να παρακολουθείτε συνέχεια άλλες πηγές για να έχετε κάτι να πείτε. Μπορείτε απλώς να διαβάζετε τις εφημερίδες και τον ειδικό τύπο και να αναμεταδίδετε στους άλλους χρήστες ότι ενδιαφέρον βρίσκετε εκεί (δεν θα σας πάρει ούτε 10 λεπτά την ημέρα). Προσοχή όμως! Να εμφανίζεστε μόνο όταν υπάρχει κάτι χρήσιμο να πείτε. Μην μιλάτε για άχρηστα και αδιάφορα πράγματα μόνο για να φανεί το όνομα και η υπογραφή σας.

4) Πρέπει να είστε ανιδιοτελείς στις ενέργειές σας μέσα στο δίκτυο. Για να αποκτήσετε την εμπιστοσύνη και τον σεβασμό του κοινού σας πρέπει να δίνετε (πληροφορίες, συμβουλές κτλ) χωρίς να περιμένετε ανταπόδοση. Η ανταπόδοση και η αναγνώριση θα σας έρθει από μόνη της αρκεί να μην δηλώνετε φανερά (ή να κρύβετε αδέξια) ότι την επιθυμείτε. Αυτή η συμβουλή ισχύει μόνο στα μηνύμα που στέλνετε στις mailing lists και στα newsgroups, διότι πρόκειται για μηνύματα που κανείς δεν σας ζήτησε να στείλετε. Για τις web σελίδες σας, μπορείτε άνετα (είναι απόλυτα θεμιτό αφού ο άλλος επέλεξε να σας επισκευθεί) να πείτε ότι "παρέχω αυτά τα στοιχεία-κείμενα κτλ. στην κοινότητα του Internet για διαφημιστικούς σκοπούς ή για την προσωπική μου προβολή κτλ."

Επιστροφή στον Πίνακα Περιεχομένων
Επιστροφή στις Επιλογές

Copyright 1996 Γιώργος Επιτήδειος
Υποδείξεις, Ερωτήσεις, Σχόλια στην διεύθυνση gepiti@gepiti.com