Ενας απλός τρόπος να κάνετε προσωπικές δημόσιες σχέσεις μέσα στο Internet

Ο καλύτερος τρόπος για να πετύχετε κάτι τέτοιο είναι η χρήση ενημερωτικών υπογραφών σε κάθε email σας. Πρόκειται για τα λεγόμενα sigs όπως το ακόλουθο:

*****************************************************************************
Daniel Dern (ddern@world.std.com, http://www.dern.com) -- Internet analyst, author, columnist & speaker (and ask me about the Internet Paper Airplane) (617) 969-7947 FAX: (617) 969-7949 Snail: PO Box 309 Newton Centre MA 02159
*****************************************************************************

Πρόκειται για μια τακτική έμμεσης διαφήμισης, βασισμένη στο γεγονός ότι εμπιστευόμαστε περισσότερο αυτούς που γνωρίζουμε ή που θεωρούμε ότι έχουν κάποια κοινά σημεία μαζί μας. Δεν είναι λίγα τα άτομα και οι επιχειρήσεις που φροντίζουν να παρουσιάζεται συχνά το όνομά τους σε διάφορες mailing lists είτε απαντώντας σε αποροίες χρηστών, είτε συμμετέχοντας σε διάφορες συζητήσεις και ανταλλαγές απόψεων. Κάθε φορά που στέλνουν κάποιο mail, το υπογράφουν με τον παραπάνω τρόπο. Ετσι, κάθε email αποτελεί γι’ αυτούς και μια προσωπική διαφήμιση που μεταδίδεται σε όλους τους συνδρομητές π.χ. της mailing list αφού όλοι θα το λάβουν και διαβάζοντάς το θα δουν και την υπογραφή. Εννοείται ότι για να πετύχει η τακτική αυτή χρειάζεται:

Να έχετε να πείτε κάτι χρήσιμο και σωστό. Η ουσία είναι να κερδίσετε την εκτίμηση και τον σεβασμό των άλλων με τα email μας. Αν λέτε κοινοτυπίες ή βρίσκεστε εκτός θέματος, θα δημιουργήσετε μόνο αρνητικά αισθήματα για το άτομό σας.

Να βρίσκεστε στον σωστό χώρο. Η πολιτική αυτή βασίζεται στο γεγονός ότι αργά ή γρήγορα κάποιοι από τους άλλους συνδρομητές της λίστας ή του newsgroup θα περάσουν από το στάδιο της απλής συζήτησης σε αυτό της επαγγελματικής συνεργασίας. Αν λοιπόν ασχολείστε με το marketing και "κυκλοφορείτε" σε χώρους που επαγγελματίες ή επιχειρήσεις ασχολούνται με θέματα marketing, τότε έχετε πιθανότητες επιτυχίας. Αν "κυκλοφορείτε" σε χώρους όπου γίνονται γενικές επιχειρηματικές συζητήσεις, ή συμμετέχουν κυρίως φοιτητές, ή βρίσκονται κυρίως αλλοδαποί ενώ εσείς μπορείτε να προσφέρετε τις υπηρεσίες σας μόνο σε Ελληνες, τότε φυσικά δεν θα πετύχετε σπουδαία πράγματα.

Επιστροφή στον Πίνακα Περιεχομένων
Επιστροφή στις Επιλογές

Copyright 1996 Γιώργος Επιτήδειος
Υποδείξεις, Ερωτήσεις, Σχόλια στην διεύθυνση gepiti@gepiti.com