Η επιχείρησή μου δεν έχει την τεχνογνωσία για να ασχοληθεί με το Internet. Τι να κάνω;

Εχετε τις ακόλουθες επιλογές:

  1. Αφήσετε τα πάντα σε ειδικούς. Να αναθέσετε σε άλλους να ασχοληθούν με την παρακολούθηση του δικτύου, το marketing των προϊόντων σας και την κατασκευή των ηλεκτρονικών χώρων που θα αποτελέσουν την πύλη/βιτρίνα της επιχείρησής σας στο Internet.
  2. Προσλάβετε ανθρώπους για να κάνουν αυτή την δουλειά αποκλειστικά για σας (όπως πολλές εταιρείες αντί να αναθέτουν την διαφήμισή τους σε μια διαφημιστική εταιρεία, προτιμούν να δημιουργήσουν το δικό τους διαφημιστικό τμήμα).
  3. Επιλέξτε την μέση οδό. Ρίξτε το βάρος σας στο Marketing και τις Πωλήσεις και να αφήσετε το καθαρά τεχνικό τμήμα στους τρίτους (που θα προσλάβετε ή θα χρησιμοποιήσετε σαν εξωτερικούς συνεργάτες). Με τον τρόπο αυτό, η παρουσία της επιχείρησής σας στο Internet δεν θα είναι ξεκομένη από τον κύριο όγκο δραστηριοτήτων της επιχείρησής σας (αφού θα γίνεται από τα δικά σας στελέχη με μικρή ή καθόλου βοήθεια από τρίτους) και θα είναι πιο εύκολο να την εντάξετε στην συνολική στρατηγική σας. Εκεί δηλαδή που πραγματικά ανήκει.

Επιστροφή στον Πίνακα Περιεχομένων
Επιστροφή στις Επιλογές

Copyright 1996 Γιώργος Επιτήδειος
Υποδείξεις, Ερωτήσεις, Σχόλια στην διεύθυνση gepiti@gepiti.com