Παραδείγματα χρήσης μιας mailing list ή newsgroup για προβολή των προϊόντων της εταιρείας

Βρισκόμαστε σε έναν χώρο που γίνονται συζητήσεις για ποδήλατα. Κάποιος έκανε μια συζήτηση για λάστιχα ποδηλάτου. Μπορείτε να απαντήσετε και να στρέψετε τον ερωτώντα αλλά και τους άλλους αναγνώστες στα προϊόντα της επιχείρησής σας όχι με ένα μήνυμα όπως το παρακάτω:

We have the best bicycle tires in the Galaxy!!!
!!!!!!!!!!!! Buy them today !!!!!!!!!!!!!!!!!

αλλά με κάτι σαν αυτό:

In answer to the post from Bob, we have found a more rubberized tire will give a smoother ride and last longer but doesn't have the features necessary to win a race. -- you can find out more about this by reading our 'All About Tires' page at http://www.company.com

Υπάρχει όμως και μια πιο απλή λύση:

Να γίνετε χορηγός σε μια πετυχημένη mailing list. Κλασικό παράδειγμα είναι η Internet-Marketing στις ΗΠΑ. Η λίστα έχει πάνω από 5.000 χιλιάδες συνδρομητές. Μετά από μια εβδομάδα χορηγίας της digested έκδοσης (αποστέλει μια φορά την ημέρα συγκεντρωμένα όλα τα μηνύματα της ημέρας αυτής και στην κορυφή έχει το όνομα του χορηγού μαζί με την διεύθυνση του web του) η εταιρεία Wentworth που διαφημίστηκε με τον τρόπο αυτό, έκανε τους παρακάτω υπολογισμούς:

  1. Κόστος για μια εβδομάδα: $500
  2. Επισκέπτες στις web σελίδες της: Πάνω από 1000 (20.000 κλήσεις-hits)
  3. Προβλεπόμενα συνολικά έσοδα από νέες πωλήσεις $1600-$3200

Στις διαφημίσεις στην τηλεόραση και τα περιοδικά, μια αναλογία κόστους- απόδοσης 1 προς 2 (πλήρωσα 1, εισέπραξα 2) θεωρείται ικανοποιητική, 1 προς 3 επιτυχία και 1 προς 4 θρίαμβος. Η χορηγία στην Internet-Marketing είχε απόδοση από 1 προς 3 έως 1 προς 6!

Επιστροφή στον Πίνακα Περιεχομένων
Επιστροφή στις Επιλογές

Copyright 1996 Γιώργος Επιτήδειος
Υποδείξεις, Ερωτήσεις, Σχόλια στην διεύθυνση gepiti@gepiti.com