Επιχειρηματικές χρήσεις του Ηλεκτρονικού Ταχυδρομείου

Μπορεί να είναι λιγότερο εντυπωσιακό και να μην γεμίζει το μάτι του διευθυντή σας, αλλά μπορείτε να κάνετε πολλά πράγματα με το email αρκεί να το επιθυμείτε.

Μια καλή ιδέα είναι να δημιουργήσετε το δικό σας ezine (ηλεκτρονικό περιοδικό) που θα το διανέμετε μέσω email. Είναι αλήθεια πως θα είναι λιγότερο εντυπωσιακό από ένα περιοδικό στο web αλλά έχει μερικά πολύ ισχυρά πλεονεκτήματα:

  1. Είναι εύκολο στην κατασκευή του. Δεν έχει σελιδοποίηση, γραφικά κτλ. Απλώς γράφεις το κείμενο)
  2. Γνωρίζεις καλύτερα τους ανθρώπους στους οποίους μιλάς. Σου έχουν δώσει τις ηλεκτρονικές διευθύνσεις τους και ίσως και άλλα στοιχεία (ηλικία, φύλο κτλ) αν τους τα ζητήσης την ώρα την εγγραφής τους σαν συνδρομητές
  3. Λαμβάνουν κάθε τεύχος (αν και μπορεί να μην το διαβάζουν πάντα). Οσο καλές Web σελίδες και αν δημιουργήσετε, υπάρχουν εκατομμύρια άλλοι που κάνουν το ίδιο. Είναι πολύ δύσκολο να κάνετε τους χρήστες του Internet να επιστρέφουν τακτικά στις σελίδες σας ενώ είναι πολύ πιο εύκολο να πηγαίνετε εσείς σε αυτούς.
  4. Τα μηνύματά σας γίνονται πιο εύκολα δεκτά. Οι Web σελίδες μιας εταιρείας έχουν εμφανώς διαφημιστικό χαρακτήρα. Αντίθετα, το ezine (βοηθούμενο και από τα χιλιάδες αντίστοιχα που "εκδίδουν" ιδιώτες) έχει πιο ενημερωτική και αμερόληπτη εμφάνιση
  5. Η αποστολή του δεν κοστίζει τίποτε

Εκτός από ηλεκτρονικά περιοδικά, μπορείτε να δημιουργήσετε δικές σας mailing lists, ή ένα mailbot. Πρόκειται για ένα αυτόματο πρόγραμμα που όταν λάβει ένα email (συνήθως με κάποια εντολή, αλλά πολλές φορές και χωρίς το email να περιέχει τίποτε), απαντά στέλνoντας στον αποστολέα ένα email με προκαθορισμένο περιεχόμενο (συνήθως πληροφορίες για το προϊόν και την εταιρεία σας).

Επιστροφή στον Πίνακα Περιεχομένων
Επιστροφή στις Επιλογές

Copyright 1996 Γιώργος Επιτήδειος
Υποδείξεις, Ερωτήσεις, Σχόλια στην διεύθυνση gepiti@gepiti.com