Η ταυτότητα της ΕΕΕΙ

Γενικές Πληροφορίες

Υπηρεσίες προς τα μέλη - Συνδρομές

Υπηρεσίες προς τρίτους

"Δύσκολες Ερωτήσεις"

Διάφορα


Ποια είναι η ΕΕΕΙ

Η Ελληνική Ένωση Επαγγελματιών Internet είναι ο πρώτος ελληνικός συλλογικός οργανισμός που δημιουργήθηκε για την αλληλογνωριμία και αλληλοϋποστήριξη όσων ασχολούνται επαγγελματικά με το Internet στην Ελλάδα. Η ΕΕΕΙ είναι ένας μη κερδοσκοπικός οργανισμός ο οποίος αναγνωρίστηκε ως σωματείο με την απόφαση Νο 5192/98 23/12/98 του Πρωτοδικείου Αθηνών (αριθμός φακέλου Νομαρχίας Αθηνών Νο 15513).

Επιστροφή στον Πίνακα Ερωτήσεων


Ποιοι είναι οι σκοποί μας

Οι σκοποί της ΕΕΕΙ είναι:

  1. Η αλληλογνωριμία των ανθρώπων που ασχολούνται επαγγελματικά με το Internet.
  2. Η προαγωγή, ανάπτυξη και διάδοση των τεχνολογιών Internet στην Ελλάδα.
  3. Η συνδρομή στην ανάπτυξη και προαγωγή της έρευνας και της εκπαίδευσης στις τεχνολογίες Internet.
  4. Η συνεργασία των επαγγελματιών του Internet στην εκπόνηση μελετών και την υλοποίηση κοινών πρωτοποριακών ερευνητικών έργων (projects).
  5. Η παρακολούθηση των τεκταινομένων στο δίκτυο (νομοθεσία και εφαρμογή της, κρατική πολιτική κ.λπ.) και η παρέμβαση στα Ελληνικά, Ευρωπαϊκά και διεθνή όργανα, με γνώμονα τη δημιουργία περιβάλλοντος που να διευκολύνει το έργο των επαγγελματιών του χώρου.
  6. Η δημιουργία γραπτού κώδικα ηθικής, επαγγελματικής δεοντολογίας και συμπεριφοράς για τους επαγγελματίες του κλάδου.
  7. Η διερεύνηση παραπόνων και καταγγελιών για αντιεπαγγελματική συμπεριφορά ατόμων ή επιχειρήσεων στον χώρο των υπηρεσιών Internet.
  8. Η υποστήριξη και προαγωγή των οικονομικών, κοινωνικών και επαγγελματικών συμφερόντων των Επαγγελματιών του Internet, με τρόπο που να εξυπηρετεί τις ανάγκες του κοινωνικού συνόλου, και η αντιπροσώπευσή τους, όπου αυτό είναι αναγκαίο, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.
  9. Η γενικότερη ανάπτυξη της χρήσης του Internet στον ελληνικό και διεθνή χώρο με τη διοργάνωση ενημερωτικών, εκπαιδευτικών και άλλων δραστηριοτήτων.
  10. Η δημιουργία βάσης δεδομένων με τις επαγγελματικές υπηρεσίες που μπορεί να προσφέρει κάθε μέλος και η διάθεσή της στο ευρύ κοινό που ενδιαφέρεται να τις χρησιμοποιήσει.
  11. Η δημιουργία ειδικού οργάνου υπό την άμεση εποπτεία της, για την πιστοποίηση των ικανοτήτων των επαγγελματιών του Internet μέσα από διαφανή και αδιάβλητα κριτήρια.

Επιστροφή στον Πίνακα Ερωτήσεων


Ποιοι άνθρωποι είναι μέλη της ΕΕΕΙ

Όσοι Έλληνες ασχολούνται επαγγελματικά με το Internet (τακτικά μέλη) και όσοι σκοπεύουν να γίνουν επαγγελματίες στον χώρο αυτό (δόκιμα μέλη). Η ΕΕΕΙ δεν δέχεται εταιρείες ως μέλη της.

Επιστροφή στον Πίνακα Ερωτήσεων


Πώς μπορείτε να γίνετε μέλος

Αν γνωρίζετε ποιοι είναι οι σκοποί μας και τα κριτήρια που υπάρχουν για να γίνει κάποιος τακτικό ή δόκιμο μέλος, το μόνο που σας μένει είναι να συμπληρώσετε τη φόρμα - αίτηση εγγραφής.

Η αίτηση εγγραφής πρέπει να είναι προσυπογεγραμμένη από δύο ιδρυτικά μέλη ή μέλη του ΔΣ. Αν δεν έχετε άτομα για να σας προτείνουν, μπορείτε να στείλετε την αίτηση χωρίς να συμπληρώσετε τα αντίστοιχα πεδία και το Διοικητικό Συμβούλιο θα επικοινωνήσει μαζί σας για τα περαιτέρω.

Επιστροφή στον Πίνακα Ερωτήσεων


Ποιο είναι το Διοικητικό Συμβούλιο

Η σύνθεση του Διοικητικού Συμβουλίου της Ένωσης είναι:

Πρόεδρος:Επιτήδειος Γεώργιος gepiti@gepiti.com
Αντιπρόεδρος:Λίλος Μιχαήλ michalis@lilos.name
Γενικός Γραμματέας:Καβαλλιεράτος Γεώργιος
Ταμίας:Κατσιφός Νικόλαος
Έφορος Δραστηριοτήτων:Κουλογιάννης Γεώργιος

Επιστροφή στον Πίνακα Ερωτήσεων


Πού βρίσκονται τα γραφεία της ΕΕΕΙ;

Μα φυσικά εδώ, στο Internet!

Η ΕΕΕΙ θέλει και μπορεί να είναι ένας 100% virtual οργανισμός. Δεν παραγνωρίζει την αξία του φυσικού χώρου και των προσωπικών επαφών, αλλά θέλει να αποδείξει πως ελάχιστες είναι οι περιπτώσεις που μια δραστηριότητα δεν μπορεί να εκτελεστεί το ίδιο καλά, και πολύ πιο αποδοτικά, μέσω του δικτύου.

Αποφασίσαμε με άλλα λόγια να γίνουμε ο πρώτος ελληνικός φορέας που υπάρχει μόνο δικτυακά. Τα γραφεία μας θα τα βρείτε μόνο στο Internet και η επικοινωνία με τα μέλη και τους συνεργάτες μας γίνεται σχεδόν αποκλειστικά με ηλεκτρονικά μέσα.

Πρόκειται για ένα φιλόδοξο πείραμα που πραγματοποιείται για πρώτη φορά στην Ελλάδα και το οποίο, ελπίζουμε, θα ανοίξει τον δρόμο στους ελληνικούς οργανισμούς και επιχειρήσεις για μεγαλύτερη παραγωγικότητα, καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη και περισσότερη ελευθερία στους χώρους εργασίας. Στόχος μας είναι τα συμπεράσματα οι γνώσεις και η εμπειρία που αποκτούμε από αυτή την προσπάθεια να γίνουν κτήμα όλων. Το Διοικητικό Συμβούλιο και τα στελέχη της ΕΕΕΙ ανταλλάσσουν τις εμπειρίες τους, καταγράφουν τα συμπεράσματά τους και πειραματίζονται συνεχώς με νέες μεθόδους οργάνωσης και λειτουργίας. Σύντομα τα πρώτα συμπεράσματα αυτής της έρευνας θα δημοσιοποιηθούν και θα τεθούν στη διάθεση όλων.

Βέβαια, η ΕΕΕΙ δεν μπορούσε να αναγνωριστεί σαν σωματείο χωρίς να δηλώσει μια φυσική διεύθυνση. Αυτή είναι η διεύθυνση της οικίας του Προέδρου της: Κρέσνης 3 Χολαργός, 15562 Αθήνα, τηλ. 210-9941591 fax. 210-9467110.

Επιστροφή στον Πίνακα Ερωτήσεων

Ποιες υπηρεσίες παρέχονται στα μέλη

Χάρη στη συμμετοχή τους στην ΕΕΕΙ τα μέλη...

Προβάλλουν την εργασία και τις ικανότητές τους (έχουν το δικαίωμα να δημοσιεύουν τα βιογραφικά τους και να διαφημίζουν τις υπηρεσίες που παρέχουν στο site της ΕΕΕΙ).

Πιστοποιούν την επαγγελματική τους κατάσταση (μόνο επαγγελματίες του χώρου μπορούν να γίνουν τακτικά μέλη).

Προστατεύουν τα συμφέροντά τους (η ΕΕΕΙ παρεμβαίνει υπέρ των Επαγγελματιών του Internet, όπου αυτό χρειαστεί).

Εκπαιδεύονται στις νέες τεχνολογίες (συμμετέχουν δωρεάν σε ενημερωτικά σεμινάρια και συζητήσεις που οργανώνονται σε ειδικές private mailing lists για θέματα αιχμής της τεχνολογίας).

Βοηθούνται στην εξεύρεση εργασίας (η ΕΕΕΙ δέχεται αγγελίες και αιτήματα από επιχειρήσεις, που ζητούν συνεργάτες, και ενημερώνει τα μέλη).

Ενισχύουν τις επαφές και τις γνωριμίες τους με τους ανθρώπους που χτίζουν την ελληνική λεωφόρο των πληροφοριών (μέσα από συζητήσεις, εκδηλώσεις, συνέδρια και άλλες δραστηριότητες).

Εξασφαλίζουν εκπτώσεις στα προϊόντα και τις υπηρεσίες επιχειρήσεων του κλάδου. (Σύντομα)

[Logo μέλους]Τέλος, τους παρέχεται η δυνατότητα τοποθέτησης του logo μέλους στις user pages τους

Ακόμη μεγαλύτερα όμως είναι τα οφέλη που απολαμβάνουν τα ενεργά μέλη.

Επιστροφή στον Πίνακα Ερωτήσεων


Ποιος μπορεί να γίνει τακτικό μέλος της ΕΕΕΙ

Κάθε φυσικό πρόσωπο, μόνιμος κάτοικος Ελλάδος ή Έλληνας πολίτης, που ασχολείται επαγγελματικά με τη δημιουργία, συντήρηση και πώληση αγαθών και υπηρεσιών σχετικών με το Internet, όπως Διαχειριστές Δικτύων (Network Administrators), Διαχειριστές Ιστοσελίδων (Webmasters), Προγραμματιστές σε περιβάλλον Internet/Intranet/Extranet, Γραφίστες Web (Web graphic designers), Καθηγητές χρήσης Internet, Πωλητές Υπηρεσιών Internet (Internet Marketers), στελέχη εταιρειών παροχής υπηρεσιών Internet και γενικά εξειδικευμένο ή διευθυντικό προσωπικό επιχειρήσεων απασχολούμενο σε τομείς σχετικούς με το Internet (εξαιρείται το προσωπικό λειτουργικής ή γραμματειακής υποστήριξης).

Τα τακτικά μέλη γίνονται δεκτά μόνο αν έχουν ήδη θητεύσει στην ΕΕΕΙ για ένα έτος ως δόκιμα.

Το πρώτο σας βήμα για να γίνετε τακτικό μέλος είναι να συμπληρώσετε τη φόρμα - αίτηση εγγραφής μέλους.

Επιστροφή στον Πίνακα Ερωτήσεων


Ποιος μπορεί να γίνει δόκιμο μέλος της ΕΕΕΙ

Κάθε φυσικό πρόσωπο, μόνιμος κάτοικος Ελλάδος ή Έλληνας πολίτης, που ενδιαφέρεται να ασχοληθεί επαγγελματικά με τη δημιουργία, συντήρηση και πώληση αγαθών και υπηρεσιών σχετικών με το Internet.

Η ΕΕΕΙ δίνει μεγάλη σημασία στα δόκιμα μέλη της, διότι τα θεωρεί το φυτώριο των αυριανών Επαγγελματιών του Internet. Είναι οι άνθρωποι που θα φέρουν νέες ιδέες στον χώρο και θα οδηγήσουν, με τον δυναμισμό τους, την ελληνική συμμετοχή στο Internet στη φυσική της θέση: Στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου.

Γι' αυτό τα δόκιμα μέλη ενθαρρύνονται να συμμετέχουν ενεργά σε όλες τις δραστηριότητες της ΕΕΕΙ και η γνώμη τους είναι πάντα σεβαστή και ευπρόσδεκτη.

Το πρώτο σας βήμα για να γίνετε δόκιμο μέλος είναι να συμπληρώσετε τη φόρμα - αίτηση εγγραφής.

Επιστροφή στον Πίνακα Ερωτήσεων


Ποια ειδικά οφέλη απολαμβάνουν τα ενεργά μέλη

Τα ενεργά μέλη αναλαμβάνουν αυξημένες υποχρεώσεις, αλλά απολαμβάνουν και αυξημένα δικαιώματα. Δίνουν δωρεάν διαλέξεις για θέματα του Internet, γράφουν ενημερωτικά κείμενα για το δίκτυο, τα οποία δημοσιεύονται στο Web της ΕΕΕΙ, και συμμετέχουν ενεργά στις συναντήσεις των μελών. Με τον τρόπο αυτό τα ενεργά μέλη κερδίζουν:

  1. Προβολή. Διδάσκουν τα μυστικά του Internet σε εκατοντάδες ανθρώπους και γίνονται οι οδηγοί και σύμβουλοί τους σε θέματα του δικτύου και οι πρώτοι στους οποίους θα στραφεί αύριο ο νέος χρήστης για επαγγελματική συνεργασία.
  2. Κύρος. Δείχνουν τις γνώσεις και τις ικανότητές τους και αναγνωρίζεται δημόσια η αξία τους.
  3. Επιρροή. Συμμετέχουν στη διαμόρφωση του ελληνικού Internet καθορίζοντας την πολιτική της ΕΕΕΙ, που με τη σειρά της επηρεάζει τον τρόπο με τον οποίο κράτος και ιδιώτες αντιμετωπίζουν το Internet.

Επιστροφή στον Πίνακα Ερωτήσεων


Πόσο κοστίζει η συνδρομή μέλους

Η συνδρομή για τα τακτικά και τα δόκιμα μέλη είναι 500 δραχμές το μήνα και προπληρώνεται ανά τρίμηνο. Το δικαίωμα εγγραφής (καταβάλλεται εφάπαξ με την εγγραφή στην ΕΕΕΙ) είναι 5.000 δραχμές για τα τακτικά μέλη και 3.000 δραχμές για τα δόκιμα.

Επιστροφή στον Πίνακα Ερωτήσεων


Ποιες άλλες υποχρεώσεις, εκτός της πληρωμής συνδρομής, έχουν τα μέλη

Τυπικά τα μέλη δεν έχουν καμία άλλη υποχρέωση πέραν της συνδρομής τους. Ωστόσο, πιστεύουμε πως κάθε μέλος αναλαμβάνει την ηθική δέσμευση να συμμετέχει στις δραστηριότητες της ΕΕΕΙ, να ψηφίζει στις εκλογές και να δέχεται τις αποφάσεις του Διοικητικού Συμβουλίου.

Ακόμη, το κάθε μέλος πρέπει να θεωρεί τον εαυτό του συνεργάτη και όχι ανταγωνιστή των άλλων συναδέλφων-μελών και να ενδιαφέρεται για την πρόοδο του συνόλου προσφέροντας στους συναδέλφους τη βοήθεια, την υποστήριξη και τη φιλία του. Ας μην ξεχνάμε ποτέ πως όποιες κι αν είναι οι διαφορές μας ανήκουμε στην ίδια ομάδα και έχουμε τους ίδιους σκοπούς.

Επιστροφή στον Πίνακα Ερωτήσεων


Πώς μπορώ να γνωρίσω άλλα μέλη;

Σας προτείνουμε να γίνετε συνδρομητής στο newsletter μας για να ενημερώνεστε για τις εκδηλώσεις και τις άλλες δραστηριότητές μας. Επίσης, σύντομα το site θα διαθέτει πίνακα ανακοινώσεων τον οποία θα χρησιμοποιούν τα μέλη για να αφήνουν τα μηνύματά τους και να επικοινωνούν μεταξύ τους. Τέλος, μπορείτε να μας ζητήσετε για να σας ενημερώσουμε για τα μέλη που βρίσκονται στην ίδια πόλη με σας.

Επιστροφή στον Πίνακα Ερωτήσεων


Είμαι μέλος και άλλαξαν τα προσωπικά μου στοιχεία (διεύθυνση, τηλέφωνο κ.λπ.). Πώς ενημερώνω γι' αυτό;

Απλώς στείλτε μας ένα email στη διεύθυνση gepiti@gepiti.com με το ονοματεπώνυμό σας, τον αριθμό μητρώου σας και τις αλλαγές που θέλετε να γίνουν στην καρτέλα σας.

Επιστροφή στον Πίνακα Ερωτήσεων


Έχασα την κάρτα μέλους μου. Πώς μπορώ να την αντικαταστήσω;

Παρακαλούμε να το δηλώσετε με ένα email σας στον Γενικό Γραμματέα της ΕΕΕΙ στη διεύθυνση gepiti@gepiti.com. Θα ενημερωθείτε για τη διαδικασία αντικατάστασής της μέσω email.

Επιστροφή στον Πίνακα Ερωτήσεων


Πώς μπορώ να διαγραφώ από μέλος;

Θα πρέπει να στείλετε μια επιστολή στο Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΕΕΙ υπ' όψιν του Γενικού Γραμματέα. Επειδή όμως εμείς θεωρούμε την αποχώρηση, έστω και ενός μέλους, πολύ σοβαρό θέμα και μεγάλη αποτυχία μας, σας παρακαλούμε να αναφέρετε στην επιστολή σας και τους λόγους που σας οδήγησαν σε αυτή την απόφαση. Σας υπενθυμίζουμε πως είμαστε πάντα στη διάθεσή σας για τα σχόλια, τα παράπονα και τις υποδείξεις σας.

Επιστροφή στον Πίνακα Ερωτήσεων


Δεν είμαι μέλος αλλά χρειάζομαι τη βοήθειά σας. Σε ποιον μπορώ να απευθυνθώ;

Αν και οι ανάγκες των μελών μας έχουν προτεραιότητα, στόχος της ΕΕΕΙ είναι να παρέχει τη βοήθειά της σε κάθε συνάδελφο. Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο gepiti@gepiti.com.

Επιστροφή στον Πίνακα Ερωτήσεων


Παραδίδετε μαθήματα ή κάνετε παρουσιάσεις - διαλέξεις σχετικά με το Internet;

Ναι. Αν είστε ένας μη κερδοσκοπικός οργανισμός, μπορούμε να οργανώσουμε μια παρουσίαση, διάλεξη ή ακόμη και κάποια σειρά σεμιναρίων δωρεάν. Θα χρειαστεί όμως να μας παράσχετε τον απαιτούμενο εξοπλισμό. Αν είστε εταιρεία, τότε μπορούμε να σας φέρουμε σε επαφή με μέλη μας που παρέχουν υπηρεσίες εκπαίδευσης (επικοινωνήστε μαζί μας στο gepiti@gepiti.com).

Η ΕΕΕΙ δεν είναι επιχείρηση και δεν ασκεί επιχειρηματικές ή άλλες, παρόμοιας μορφής, δραστηριότητες. Δεν θέλουμε να αφαιρείται χρόνος και ανθρώπινο δυναμικό από την κύρια προσπάθειά μας που δεν είναι άλλη από την ανάπτυξη του Internet στην Ελλάδα, την οργάνωση των επαγγελματιών του κλάδου και την υπεράσπιση των συμφερόντων τους.

Επιστροφή στον Πίνακα Ερωτήσεων


Παρέχετε συμβουλευτικές υπηρεσίες; (consulting)

Αν είστε ένας μη κερδοσκοπικός οργανισμός, θα προσπαθήσουμε να σας βοηθήσουμε αφιλοκερδώς. Αν είστε εταιρεία μπορούμε να σας φέρουμε σε επαφή με μέλη μας που παρέχουν υπηρεσίες εκπαίδευσης. Σε κάθε περίπτωση μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο gepiti@gepiti.com.

Επιστροφή στον Πίνακα Ερωτήσεων


Θέλω να προσλάβω κάποιον για sysadmin, webmaster κ.λπ. Μπορείτε να με βοηθήσετε;

Μπορούμε να το ανακοινώσουμε στο Web μας και να τοποθετήσουμε δωρεάν μια αγγελία στο περιοδικό μας. Αν χρειάζεστε κάτι παραπάνω από αυτά, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στη διεύθυνση gepiti@gepiti.com.

Επιστροφή στον Πίνακα Ερωτήσεων


Μπορώ να δημοσιεύσω μια διαφήμιση στο περιοδικό σας;

Ναι. Δυστυχώς όμως δεν έχουμε ακόμη ορίσει τιμολόγια και γι' αυτό θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας στη διεύθυνση gepiti@gepiti.com

Επιστροφή στον Πίνακα Ερωτήσεων


Μπορώ να δημοσιεύσω μια διαφήμιση στο site σας;

Ναι. Δυστυχώς όμως δεν έχουμε ακόμη ορίσει τιμολόγια και γι' αυτό θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας στη διεύθυνση gepiti@gepiti.com

Επιστροφή στον Πίνακα Ερωτήσεων


Θέλω να διατυπώσω ένα παράπονο για τις υπηρεσίες που παρέχει ο ISP μου. Μπορώ να απευθυνθώ σε σας;

Εξαρτάται από αυτό που θέλετε. Ένας από τους στόχους της ΕΕΕΙ είναι η διερεύνηση παραπόνων και καταγγελιών για αντιεπαγγελματική συμπεριφορά ατόμων ή επιχειρήσεων στον χώρο των υπηρεσιών Internet. Ωστόσο, δεν πρέπει να ξεχνάτε ότι η ΕΕΕΙ είναι ένωση επαγγελματιών και όχι καταναλωτών (η προστασία των Ελλήνων καταναλωτών υπηρεσιών Internet δεν συμπεριλαμβάνεται στους σκοπούς μας). Για τον λόγο αυτό θα διερευνήσουμε το παράπονό σας και θα ενεργήσουμε μόνο αν απορρέει από συγκεκριμένη πολιτική που επηρεάζει αρνητικά τα συμφέροντα των επαγγελματιών του κλάδου. Για παράδειγμα, αν υπάρχει μια περίπτωση λογοκρισίας σας, προφανώς θα μας βρείτε στο πλευρό σας. Αν όμως ο υπάλληλος που έπρεπε να σας εξυπηρετήσει ήταν αγενής, αδιάφορος, τεμπέλης κ.λπ. το θέμα πρέπει να λύσει ο εργοδότης του ή κάποια ένωση καταναλωτών και όχι εμείς.

Επιστροφή στον Πίνακα Ερωτήσεων


Πώς μπορώ να πάρω ένα κατάλογο διευθύνσεων των μελών της ΕΕΕΙ;

Δυστυχώς δεν μπορείτε. Τα στοιχεία των μελών μας θεωρούνται αυστηρά προσωπικά και δεν δημοσιεύονται.

Επιστροφή στον Πίνακα Ερωτήσεων


Ποιοι είναι οι οικονομικοί πόροι της ΕΕΕΙ;

Οι συνδρομές των μελών της και μόνο. Φυσικά δεν αρνούμαστε δωρεές, αλλά ακόμη δεν έχουμε λάβει καμία. Όταν γίνει αυτό, θα αναφερθεί σε ειδική σελίδα του site μας για να γνωρίζουν όλοι το ποσό και τον χρηματοδότη.

Στόχος της ΕΕΕΙ είναι να είναι πλούσια σε ανθρώπους και όχι σε χρήματα. Γνωρίζουμε πολύ καλά ότι δυναμική, πρωτότυπη και αποτελεσματική δραστηριότητα δεν μπορεί να συμβιβαστεί με οικονομική εξάρτηση. Γι' αυτό φροντίζουμε τα έξοδά μας να είναι όσο το δυνατόν χαμηλότερα και έχουμε μεταφέρει το μεγαλύτερο μέρος της δραστηριότητάς μας, π.χ. τα γραφεία μας, στο Internet.

Επιστροφή στον Πίνακα Ερωτήσεων


Ποιος βρίσκεται πίσω από την ΕΕΕΙ

Το Διοικητικό Συμβούλιο και τα μέλη της. Χάρη στην απουσία φυσικού χώρου, η ΕΕΕΙ έχει μηδαμινά έξοδα διαχείρισης. Αυτό της δίνει την άνεση να λειτουργεί χωρίς προστάτες και να μην έχει ανάγκη να υποστηρίξει τα συμφέροντα κανενός για να επιβιώσει.

Επιστροφή στον Πίνακα Ερωτήσεων


Παρατήρησα ένα λάθος-ανακρίβεια στις σελίδες σας και θέλω να το διορθώσετε. Τι πρέπει να κάνω;

Ευχαριστούμε για το ενδιαφέρον σας. Παρακαλούμε συμπληρώστε τη φόρμα που έχουμε δημιουργήσει για τα σχόλια, τα παράπονα και τις υποδείξεις σας.

Επιστροφή στον Πίνακα Ερωτήσεων


Ποιο λογισμικό (software) ή υλικό (hardware) συνιστά η ΕΕΕΙ να χρησιμοποιούν τα μέλη της;

Η αγορά αποτελείται από διαφορετικούς ανθρώπους, εταιρείες και οργανισμούς. Δεν πιστεύουμε λοιπόν πως υπάρχει τίποτε που να μπορεί να καλύψει, με την ίδια απόδοση, τις ανάγκες όλων. Υποστηρίζουμε πάντοτε το προϊόν που προσφέρει τις περισσότερες δυνατότητες και έχει το χαμηλότερο βραχυπρόθεσμο και μακροπρόθεσμο κόστος για τον συγκεκριμένο χρήστη. Για τον λόγο αυτό δεν προτείνουμε ποτέ στα μέλη μας τη χρήση συγκεκριμένων προϊόντων. Ωστόσο, αν είστε εταιρεία Η/Υ και θέλετε να μας κάνετε μια παρουσίαση, μπορείτε να επικοινωνήστε μαζί μας στο gepiti@gepiti.com. Θα μελετήσουμε το προϊόν σας και θα τοποθετήσουμε τα συμπεράσματα, τα σχόλια και τις παρατηρήσεις μας στο Web site της ΕΕΕΙ.

Επιστροφή στον Πίνακα Ερωτήσεων


Απαντήσεις σε ερωτήσεις που δεν καλύπτονται από αυτό το faq:

Αν ψάξατε στο faq μας και δεν βρήκατε απάντηση στην απορία ή το ερώτημά σας, παρακαλούμε συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα. Τα σχόλια και οι παρατηρήσείς σας θα μας βοηθήσουν να συμπληρώσουμε το πληροφοριακό υλικό μας και να προσφέρουμε καλύτερες υπηρεσίες στους επισκέπτες του site.

Είστε:

Email:

Ονοματεπώνυμο:

Σχόλια - Παρατηρήσεις:

Αν έχετε προβλήματα με τη συμπλήρωση της φόρμας στείλτε μας ένα email στο gepiti@gepiti.com

Δήλωση προστασίας απορρήτου προσωπικών στοιχείων (privacy guidelines):

Οι πληροφορίες που λαμβάνει η ΕΕΕΙ μέσω των φορμών του site της δεν κοινοποιούνται σε τρίτους παρά μόνο εάν αυτό της ζητηθεί από την ελληνική δικαιοσύνη.

Επιστροφή στον Πίνακα Ερωτήσεων

ΕΕΕΙ © 2005


Επιστροφή στις σελίδες της ΕΕΕΙ